Lähdetkö sekasaunaan?
Kommentit (121)
Jos joku Ralph Fiennes sattuu samalle saunavuorolle ja itse satun olemaan hoikassa kunnossa niin mielelläni sekoilen saunassa. Muuten tykkään hikoilla mielummin yksinäni.
Vierailija kirjoitti:
En menisi ilman uimapukua. Olisi nolo olo. Äijät kyylää kuitenkin.
kulutko kyyläämisestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uikkarit/pyyhe päällä voisin mennä mutta en sillonkaan ihan vieraitten kanssa.
Oman miehen kanssa nakuilukin sopii.
Aika rohkea olet. Miehen kanssa nakuna.
Tääkin on varmaan vain jouluna tai juhannuksena.
ja silloinkin on valot pois
Luojan kiitos!
Taasko? Vastasin jo viimeksi en.
Odotan translakia vesi kielellä,kun pääsen naisten wc ,jumpaa,kylpylän saunaa pesuhuoneeseen miehenä ihana katsella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En menisi ilman uimapukua. Olisi nolo olo. Äijät kyylää kuitenkin.
kulutko kyyläämisestä?
Olipa "fiksu" kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Jokainenhan on joskus ollut vähintään baarijatkoilla sekasaunassa.
Ei todellakaan ole.
Suostun sekasaunaan sillä ehdolla, että uima-asut on kielletty ja kaikki saunojat ovat täysin alasti.
Vierailija kirjoitti:
Translain uudistuksen jälkeen kaikki saunat ovat sekasaunoja, joten kohta ei tarvitse arpoa kiinnostaako vai ei. Kiitos hallitus, vihervasemmisto ja intersektionaalit!
Suurin osa saunoista ei tule olemaan sekasaunoja. Älä puhu pas kaa vaikka vissiin hauska luulet olevasi.
Vierailija kirjoitti:
se on kumma, kun naiset ovat niin häveliäitä saunaan mennessä, mutta sitten pitää täyttää koko some ja internetti kuvilla omasta perseestä ja tisseistä
Minä en laita pyllynkuvia someen, ja tykkään saunoa yksin. Seksiäkin harrastan vain puolisoni kanssa, mieluiten peiton alla. Nautin siitä, että minulla on elämässäni asioita, joista muut eivät tiedä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jokainenhan on joskus ollut vähintään baarijatkoilla sekasaunassa.
En ole ikinä ollut baarijatkoilla, enkä muussakaan sellaisessa tilaisuudessa, missä olisi sekasauna ollut tarjolla.
Näkevätpähän kerrankin aidon nakin. Saadaan siitä hyvää keskustelun tynkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Translain uudistuksen jälkeen kaikki saunat ovat sekasaunoja, joten kohta ei tarvitse arpoa kiinnostaako vai ei. Kiitos hallitus, vihervasemmisto ja intersektionaalit!
mieti sitä fiilistä kun tuut rankan työpäivän jälkeen kotiin ja napsautat saunan päälle. Syöt, otat rennosti ja menet saunaan ja siellä lauteilla makoilee joku ttranssu!
-"Mistä sinä tulit!?"
-" No katos kun laki määrää"
"Osaatko perustella, miksi et halua mua samoihin tiloihin tyttäresi kanssa?"
"Ootko kysellyt naisilta, kuinka paljon he tiirailevat toistensa haarovälejä?"
https://twitter.com/nasuov/status/1613650480919363585
Vierailija kirjoitti:
En lähde saunaan toisten ihmisten kanssa, olivat ne mitä sukupuolta tahansa.
Minä käyn uimahallin saunassa lämmittelemässä (tosin en ole käynyt uimahallissa vuosiin) muta en myöskään lähtisi kotona tai kylässä/mökillä saunaan millään porukalla, en edes naispuolisten ystävien ja tuttavien kanssa. Silloin, kun saunon, teen sen yksin tai puolisoni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku Ralph Fiennes sattuu samalle saunavuorolle ja itse satun olemaan hoikassa kunnossa niin mielelläni sekoilen saunassa. Muuten tykkään hikoilla mielummin yksinäni.
Oletko mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se on kumma, kun naiset ovat niin häveliäitä saunaan mennessä, mutta sitten pitää täyttää koko some ja internetti kuvilla omasta perseestä ja tisseistä
Minä en laita pyllynkuvia someen, ja tykkään saunoa yksin. Seksiäkin harrastan vain puolisoni kanssa, mieluiten peiton alla. Nautin siitä, että minulla on elämässäni asioita, joista muut eivät tiedä mitään.
Saako miehesikin osallistua sinne peiton alle vai joutuuko hän tyytymään ihan katseluun?
en sauno muutenkaan, kun sen on minulta tohtori kieltänyt 25v. sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa saunoista ei tule olemaan sekasaunoja. Älä puhu pas kaa vaikka vissiin hauska luulet olevasi.
Lain mukaan juridinen sukupuoli, jopa pelkkä identiteetikokemus, oikeuttaa käyttämään juridisen sukupuolen mukaisia tiloja ja palveluja.
"Tasa-arvolain 2017 päivitys takaa transihmisille oikeuden elää identiteettinsä mukaisesti juridisesta sp:stä riippumatta."
https://twitter.com/nasuov/status/1614723096312963073
Riippuu tilanteesta, en mene jos ollaan alasti.
ja silloinkin on valot pois