Te jotka heti löydätte parisuhteen niin mikä on se salaisuus?
Oon ite vielä nuori ja ihan kaunis reilu 30. En ole koskaan löytänyt miestä itselleni. Mua on aina torjuttu vaikka sanotaan kuinka henkisesti oon ihana ja kaunis. En oo ees nirso.
Jos kerran on kaikkea mitä mies haluu niin miksi mua torjutaan?Tää ylsinäisyys alkaa painaa ja kovasti haluaisin kumppanin kenen kanssa jakaa elämää
Kommentit (47)
Tuttavapiirien kautta, harrastuksista. Sovelluksia en ole koskaan käyttänyt. Samanikäinen kuin sinä, naimisissa.
Vanhemmissa ikäluokissa on ihan tavallista haluta kumppani, ja kun ollaan kasvettu analogiseen maailmaan, on myös kerrytetty ihmissuhdetaitoja.
Miten te tätä sitten selitätte? Miehet ovat valtavan kiinnostuneita musta ja itse olen jonkin ajan päästä valmis seurustelee. Sit tulee se vastaus että
"ei oo fiilistä", "ei oo tunteita" sitä sun tätä. Silti ne haluu pysyä kaverina tai jotain.
Sun pitää olla nirso. Vaikka kuinka paljon haluat suhteen, oikeasti onneton tai valju suhde ei ole sen arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Miten te tätä sitten selitätte? Miehet ovat valtavan kiinnostuneita musta ja itse olen jonkin ajan päästä valmis seurustelee. Sit tulee se vastaus että
"ei oo fiilistä", "ei oo tunteita" sitä sun tätä. Silti ne haluu pysyä kaverina tai jotain.
Olivat kiinnostuneita sinusta hauskanpitomielessä, eivät seurustelumielessä. Äläkä ota sitä pahalla, voi olla että he eivät vain halua seurustella. Ehkä kiinnität enemmän huomiota sellaisiin miehiin
Tunnen muutaman, jotka löysivät aina heti uuden parisuhteen kun entinen loppui. Salaisuus on se että kaikki kelpaa ja kun totuus tulee ilmi siirrytään seuraavaan.
Itselläni löytyi vasta 33 -vuotiaana, koska kaikki ei tosiaankaan kelvanneet. Eipä ole tarvinnut erota tai vaihtaa kun ottaa sen hyvän vähän pidemmän etsimisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Salaisuus näillä on se, että otetaan ensimmäinen joka osoittaa kiinnostusta. Ts. mitään rimaa ei ole, kunhan vaan saa parisuhteen.
Tämä ei kyllä pidä paikkaansa. On rima ja vieläpä aika korkealla. Usein sitä saa mitä haluaa, kun uskaltaa haluta tarpeeksi.
Mä olen tällainen joka on aina löytänyt helposti parisuhteen. Olen nyt jo lähes 50. Myös eroni jälkeen nelikymppisenä pariuduin pian uudelleen. Minulla on myös ystäviä, joiden kanssa olen ollut ystävä ihan taaperosta asti ja saan helposti uusia ystäviä edelleen. Luulisin, että kanssani on helppo tulla toimeen. Kerron suoraan, mutta kohteliaasti mitä haluan. Kenenkään ei tarvitse yrittää lukea rivien välejä. Tästä erityisesti miehet ovat antaneet kiitosta. On kuulemma mukava kun ei tarvitse arvailla kuinka ilahduttaa minua tai miksi olen suuttunut. Lisäksi olen kiinnostunut muista ihmisistä ja minua on aika usein sanottu hyväksi kuuntelijaksi. Keksin aina tekemistä ja minua ei tarvitse vetää perässä. Taloudellisesti tulen hyvin toimeen enkä kaipaa miehestä elättäjää. Hymyilen paljon ja lasini on puoliksi täynnä. Olen ihan kauniskin, mutten mikään missi.
Eipä sitä heti löydä, vie aikaa tutustua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olivat kiinnostuneita sinusta hauskanpitomielessä, eivät seurustelumielessä. Äläkä ota sitä pahalla, voi olla että he eivät vain halua seurustella. Ehkä kiinnität enemmän huomiota sellaisiin miehiin
Miksi kelpaan vain sellaisena naisena koska siltä se tuntuu, sit nää samat miehet pariutuu vakavasti jonkun tyrkyn kanssa?
En tyrkytä itteni ja oon tavallinen.
Plussana voit pitää ettei sinulla ole vielä lapsia.
Kusetus ja valehtelu. Sillä ne muutkin niitä saa. Kerrot vain sen mitä nainen/mies haluaa kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Täysin sama kokemus täällä. Harvoin kiinnostun ja sitten kun se tapahtuu, homma menee juuri noin. Itse en ole koskaan halunnut jäädä kaveriksi vaan laittanut välit poikki kokonaan. N30
Vierailija kirjoitti:
Heille kelpaa vain seksi. Toivovat saavansa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Että mies haluaa pelkkää pillua, eipä siinä sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen muutaman, jotka löysivät aina heti uuden parisuhteen kun entinen loppui. Salaisuus on se että kaikki kelpaa ja kun totuus tulee ilmi siirrytään seuraavaan.
Itselläni löytyi vasta 33 -vuotiaana, koska kaikki ei tosiaankaan kelvanneet. Eipä ole tarvinnut erota tai vaihtaa kun ottaa sen hyvän vähän pidemmän etsimisen jälkeen.
Minäkin löysin vasta lähemmäs kolmee kymppiä sen nykyisen ja lopullisen puolison. Sama juttu, eipä ole tarvinnut erota ja vaihtaa. Edettiinkin hyvin hitaasti. Kaikki haukkui jo vanhaksipiiaksi.
Kaikilla muilla oli kova kiire vakiintua heti alle ja vähän päälle parikymppisinä ja kaikki eronneet ja moneen kertaankin. Loppujen lopuksi elävät yksin. Oliko järkeä. Mutta suurimmalla osallahan ei mitään järkeä yläpäässä olekkaan. Pakkomielle vaan tehdä niin kuin muutkin tekevät.
On suuret sosiaaliset ympyrät niin sieltä löytyy sinkkuja samoilla arvoilla. Tai vaihtoehtoisesti otetaan ensimmäinen joka sattuu eteen.
Ole aito oma itsesi, rehellinen. 🌞Ulkonäön ei todellakaan tarvitse olla 10.
Miten voi varmistaa ettei joudu k usetetuksi? Nykyajan miehet tätä hirveästi harrastavat et ovat mukamassa all in. Sit ei ollukkaan tunteita tai mitään.
Salaisuus näillä on se, että otetaan ensimmäinen joka osoittaa kiinnostusta. Ts. mitään rimaa ei ole, kunhan vaan saa parisuhteen.