Lähdetkö sekasaunaan?
Kommentit (121)
Riippuu. Ihan missä tahansa, en. Julkisessa saunassa kyllä, kai siellä joku valvoo että järjestys säilyy, mutta vaikka puolituttujen bileissä ei. Muiden alastomuus ei haittaa yhtään, mutta jotkut miehet haluavat väkisin ymmärtää väärin. Kaverien kanssa, tottakai. Ihme kavereita teillä on jos jalkoväliänne kyyläävät.
(Ja transporukoista valittavat: homous ja lesbous ei näy päälle, eikä muuten pedofiilisyyskään. Yleisestä saunasta pitää voida potkia pihalle kuka tahansa joka käyttäytyy huonosti. Itse en ainakaan tykkäisi yhtään, jos joku kanssanainen kävisi tisseihin kiinni, ja uimahallin porukka selostaisi että kas, hänellähän on xx-kromosomi syntymästä, hänellä on oikeus tehdä niin, miehiä me vain estämme. Ja pienen pojan äitinä, todella ketuttaa nämä "mutta mitä jos naista teeskentelevät miehet päästetään uimahalleihin, miten pienet tyttäremme!!!" No, jos pervot päästetään vain miesten puolelle, niin miten sitten pienet poikamme? Kaikki häiriköt ulos kaikilta puolilta, sanon minä, ja rauhalliset transporukat muiden rauhallisten pariin).
Kunhan on oma pefletti mukana niin lähden minne vaan. Mitäpä sitä tyttö muuta tarvii;)
En sitten ikinä lähde sekasaunaan.
Nykyään harrastetaan ryhmäseksiä. Miksi sekasauna on ongelma?
Vierailija kirjoitti:
En. Saunon puolisoni kanssa. Minulle saunominen on yksityinen ja intiimi tapahtuma, kuten alastomuus ylipäätään.
Jos puolisosi ei ole samaa sukupuolta kuin sinä, kyseessä on sekasaunominen.
Mieheni ei tykkäisi, joten en menisi. Muuten voisin mennäkin, jos esim olisin sinkku tai tietäisin ettei miestä haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Odotan translakia vesi kielellä,kun pääsen naisten wc ,jumpaa,kylpylän saunaa pesuhuoneeseen miehenä ihana katsella.
Mene siivojaksi. Meidän uimahallissa ainekin on mies siivoajia naisten suihkutiloissa. Siinä mopatessa sitten sivusilmällä tirkistelet🧐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uikkarit/pyyhe päällä voisin mennä mutta en sillonkaan ihan vieraitten kanssa.
Oman miehen kanssa nakuilukin sopii.
Ei mitään uikkareita tai pyyhkeitä sekasaunassa ollaan ihan nakkena,
Aloituksessa ei sanottu mitään pukukoodista.
ihan noloa, että ei uskalla mennä alasti.
En ole tuo kyseinen kirjoittaja, mutta ei minulla ainakaan ole kyse uskalluksesta. En vain halua peseytyä joidenkin puolituttujen kanssa, enkä koe siihen tarvetta. Minulle sauna on rentoutumista ja peseytymistä varten. Eipä tosin ole koskaan tullut sellaista tilannetta eteenkään, että pitäisi lähteä saunaan joidenkin vieraiden kanssa.
En minä saunassa peseydy, se tehdään kylpyhuoneessa, niin kotona kuin uimahallissakin
No vielä vähemmän mä haluan istua jossain hikisessä kopissa kylkikyljessä joidenkin puolituttujen kanssa. Todella vastenmielinen ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku Ralph Fiennes sattuu samalle saunavuorolle ja itse satun olemaan hoikassa kunnossa niin mielelläni sekoilen saunassa. Muuten tykkään hikoilla mielummin yksinäni.
vilkaisisitko Ralphin pippeliä?
Eiköhän sen nyt ole nähnyt kaikki jotka ovat hänen elokuviaan katsonut. Sen näköinen vehje että mielummin tarraisin kiinni kun pelkästään vilkuilisin.
Muista suostumus.
Joo, lupa pitää muistaa kysyä vaikka kuinka sormet syyhyäis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku Ralph Fiennes sattuu samalle saunavuorolle ja itse satun olemaan hoikassa kunnossa niin mielelläni sekoilen saunassa. Muuten tykkään hikoilla mielummin yksinäni.
vilkaisisitko Ralphin pippeliä?
Eiköhän sen nyt ole nähnyt kaikki jotka ovat hänen elokuviaan katsonut. Sen näköinen vehje että mielummin tarraisin kiinni kun pelkästään vilkuilisin.
Muista suostumus.
Joo, lupa pitää muistaa kysyä vaikka kuinka sormet syyhyäis.
Taitaa hänellä syyhytä ihan joku muu paikka kun sormet..
Voin käydä saunassa ja sekasaunassa uimahallilla tms kuntosalin jälkeen. Käyn siis nopsaan saunassa ja peseydyn.
Mutta tuttavien illanistujaissaunat jätän väliin. Ei huvita turhaan istua lauteilla pitkän kaavan mukaan. En viihdy siellä
Ei kiinnosta saunominen missään.
Vierailija kirjoitti:
Kysymyksen pitäisi olla: Haluatko saunoa perinteisessä yhteissaunassa, jossa uima-asut ovat kiellettyjä ja saunojat ovat alasti?
Osiuit asian ytimeen. Seka- ja sekosaunat ovat erikseen.
Yhteissaunassa viihdyn Suomessa ja ulkomailla.
No,joko se sauna on lämmitetty?Tulen kyllä vaikka heti.
Riippuu kenen/ keiden kanssa. Menneisyydessä on tulkut sekasaunottua niin ystävä, kuin työporukallakin. Nykyään saunoisin seurustelukumppanin kanssa, jos sellainen olisi.
Vierailija kirjoitti:
Mie en lähe mut lähet sie?
En.
En käy saunassa muiden kuin perheenjäsenten kanssa. Muita en halua nähdä alasti.