Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Komeaksi kehuttu" ja muut ällötykset jakoon

Vierailija
21.01.2023 |

Usein myös nuo komeaksi kehutut eivät ole kovin komeita, että onkohan joku äiti sitten muksuna heitä kehunut vai miksi ovat tuohon johtopäätökseen päätyneet... Mitäs muita näitä ällöjä deittisanastoja on?

Kommentit (961)

Vierailija
181/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Toivon sinun olevan 18-38 v nainen. En koe, että minulla on yhteistä itseäni vanhempien naisten kanssa. Jos olet minua vanhempi, niin lähestythän sijastani jotain toista miestä. M40"

Jos olisin sinkku, skippaisin suosiolla kaikki reilusti itseään nuorempaa etsivät naiset. Kertoo paljon, jos nelikymppinen haikailee juuri täysi-ikäistyneen perään. Tuollaisessa ilmoituksessa olisi jo heti erilainen sävy, jos ikähaitari olisi esim. 30-40 v.

Eihän tuossa haikailla juuri täysi-ikäisten perään vaan 18-38v. Voin miehenä sanoa että kun tuolla tavalla laittaa niin pääpaino on siinä 28-38v, mutta on myös ollut nuorempia parikymppisiä joiden kanssa on jopa treffailtu ja tosi sellaiset fiksut ajatukset olleet. Jotkut nuoremmat tykkää, eikä kaikille ikä ole se juttu. M38

Tähän vielä jatkan että monesti jos miehellä on noin laaja ikä kriteeri niin se voi tarkoittaa että ei halua rajata pois ketään. Samassa voi myös olla että on liikenteessä avoimin mielin, joka ainakin itselläni tarkoittaa sitä että jos se hyvä sattuu kohdalle niin kyllä kaikki kiinnostaa, eli en etsimällä etsi mitään vakavaa, enkä seksiä, ehkä ystävää, en halua säätöjä, mutta iän kartuttaman kokemuksen myötä olen sitä mieltä että jos löytyy nainen, jonka kanssa juttu luistaa ja oikeasti mätsää hyvin niin kyllähän se seksikin kiinnostaa, en enää ole kuin parikymppisenä että aina pani kun vain sai. Myös avoimin mielin, ei halua rajata ketään pois. Kyllä niitä välillä ihan oikeasti on aika nuoriakin parikymppisiä jotka haluavat vanhempaa kokeneempaa miestä, vaikkakin en niitä oikein uskalla tosissaan ottaa. M38

"Ei halua rajata pois ketään" kai tajuat että ton sun paskanpuhumisen läpi näkee kaikki? :D Jostain syystä rajaat kyllä kaikki itseäsi vanhemmat pois, mutta nainen voi olla itseäsi 20-vuotta nuorempi kuitenkin kun "et halua rajata ketään pois!" 

Tollaset miehet on just yööööök

Tiedätkö. Mä olen oikeasti naimisissa oleva kolmen lapsen isä. Ja törkeäähän se toki on käyttää tinderiä samaan aikaan. Ei pitäisi, vaimo lähtis samantien kun tietäis että mulla on lapsi tinder panon kanssa. Mutta niin yööööök kuin se onkin niin mun vaimo on mua pari vuotta vanhempi ja kyllä me ollaan oltu yhdessä jo 13 vuotta. M38

Vierailija
182/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Toivon sinun olevan 18-38 v nainen. En koe, että minulla on yhteistä itseäni vanhempien naisten kanssa. Jos olet minua vanhempi, niin lähestythän sijastani jotain toista miestä. M40"

Jos olisin sinkku, skippaisin suosiolla kaikki reilusti itseään nuorempaa etsivät naiset. Kertoo paljon, jos nelikymppinen haikailee juuri täysi-ikäistyneen perään. Tuollaisessa ilmoituksessa olisi jo heti erilainen sävy, jos ikähaitari olisi esim. 30-40 v.

Eihän tuossa haikailla juuri täysi-ikäisten perään vaan 18-38v. Voin miehenä sanoa että kun tuolla tavalla laittaa niin pääpaino on siinä 28-38v, mutta on myös ollut nuorempia parikymppisiä joiden kanssa on jopa treffailtu ja tosi sellaiset fiksut ajatukset olleet. Jotkut nuoremmat tykkää, eikä kaikille ikä ole se juttu. M38

Tähän vielä jatkan että monesti jos miehellä on noin laaja ikä kriteeri niin se voi tarkoittaa että ei halua rajata pois ketään. Samassa voi myös olla että on liikenteessä avoimin mielin, joka ainakin itselläni tarkoittaa sitä että jos se hyvä sattuu kohdalle niin kyllä kaikki kiinnostaa, eli en etsimällä etsi mitään vakavaa, enkä seksiä, ehkä ystävää, en halua säätöjä, mutta iän kartuttaman kokemuksen myötä olen sitä mieltä että jos löytyy nainen, jonka kanssa juttu luistaa ja oikeasti mätsää hyvin niin kyllähän se seksikin kiinnostaa, en enää ole kuin parikymppisenä että aina pani kun vain sai. Myös avoimin mielin, ei halua rajata ketään pois. Kyllä niitä välillä ihan oikeasti on aika nuoriakin parikymppisiä jotka haluavat vanhempaa kokeneempaa miestä, vaikkakin en niitä oikein uskalla tosissaan ottaa. M38

Miksi laittaa mitään ikätoivetta? Jos laitat siihen alarajaksi 18 v., monien järkevien ikäistesi tai vähän nuorempien mielestä vaikutat - anteeksi - idiootilta - vaikka joskus sinulla voisi hyvin natsata just täysi-ikäisen kanssa. Tuolla suljet paljon kivoja kolmekymppisiä pois. #info

Tinderissä jos joku laittaa profiilitekstiin ikähaarukan, niin joutaa ihan vaan yksinkertaisuutensa takia vasemmalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyvä hopeakettu hakee seikkailua.

Hyi

Hyi.

Hyi

Vierailija
184/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkon käyttö kohtuudella. Kuulostaa ongelmaiselta.

Mitä pitäisi kohtuukäyttäjän sanoa?

Ei mitään?

No jos toinen onkin absolutisti tai baarikärpänen, ei kohtuukäyttäjä sovi kummankaan kanssa yhteen.

Tarkoitin alkoholi-sanan lyhentämistä alkoksi. Musta niin sanoo alkoholisti.

Minusta "alko" kuulostaa siltä, että alkoholista yritetään tehdä huolettomamman kuuloista aihetta. Lyhennettyä sanaa on käytetty ties kuinka monta kymmentä vuotta, mutta silti se kuulostaa jonkinlaiselta kiertelemiseltä.

Vielä ärsyttävämpi on lyhennelmä, jota yritetään saada leviämään lehtijuttujen yms. kautta: "holi". Viinattomuusaktivistin jutut "holittomista" juomista tuovat mieleen ongelmakäyttäjän, joka ei uskalla sanoa ääneen demoninsa nimeä. "Holipompeli" ja "alkomahooli" ovat muita rakkaan ongelmalapsen nimityksiä.

Minusta alkoholista ei tarvitse sanoa mitään. "Kohtuukäyttö" tai moninaiset kielikuvat antavat vain vaikutelman, että nimenomaan on jonkinlainen epäterve suhtautuminen alkoholiin.

Vierailija
185/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten profiileissa on melkein vakiona vähän tärkeilevä teksti ei ONS / FBW. Huomattavan monet lisäävät siihen vielä eikä muitakaan kirjainyhdistelmiä.

Mä ainakin sain niin paljon ehdotteluja, että yritin onsilla karsia edes osan pois. Eipä sekään pahemmin auttanut. Poistin sit koko tinderin. Ehdotelkaa niille heruttelijoille. Mulla oli neutraalit kuvat, joissa en esitellyt mitään tissejä tms ja silti kaikki ukot tuntuivat olevan vaan seksiä vailla viimeistään toisilla treffeillä :(

Vierailija
186/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten profiileissa on melkein vakiona vähän tärkeilevä teksti "ei ONS / FBW." Huomattavan monet lisäävät siihen vielä "eikä muitakaan kirjainyhdistelmiä".

No varmaan koska suurin osa miehistä Tinderissä etsii vaan panoseuraa

Vierailija
187/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään halia ja pussailla, äijä 47 v

Mutta jos tykkää?

Niin? Voihan sitä tykätä monenlaisesta, mutta ei sitä tarvitse ääneen erikseen toitottaa.

Vierailija
188/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on totta. Kaikille ikä ei ratkaise, ja on fiksujakin parikymppisiä. En tuomitse.

N45

Vierailija
189/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä nuoria naisia metsästävät keski-ikäiset miehet:

Sitä ei ole pakko mainita, minkä ikäistä naista etsii. Jättää vain vastaamatta, jos joku keski-ikäinen nainen laittaa viestiä. Tosin luulen, että iso osa miehistä saa turhaan odottaa viestiä parikymppisiltä misuilta.

Se plussa näissä nuoria naisia avoimesti etsivissä miehissä on, että ne on helppo kiertää kaukaa. Kertoo ihmisestä tarpeeksi, jos oman ikäisen sijaan haluaa nuoren, naiivimman ja kokemattomamman kumppanin, jotta on itse niskan päällä. Ison ikäeron suhde ei ole tasa-arvoinen ja ihan turha muuta väittää.

Terveisin Sale ja Täni

Talen ja Sannin rakkaustarina päättyi surullisesti

Vierailija
190/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi laittaa mitään ikätoivetta? Jos laitat siihen alarajaksi 18 v., monien järkevien ikäistesi tai vähän nuorempien mielestä vaikutat - anteeksi - idiootilta - vaikka joskus sinulla voisi hyvin natsata just täysi-ikäisen kanssa. Tuolla suljet paljon kivoja kolmekymppisiä pois. #info

En tiedä nykyajan seuranhakuilmoituksista mutta muistan kun niitä oli esim. sanomalehdessä.

Järjestään sellaiset  40-60-vuotiaat miehet laittoivat ikätoiveeksi hirveän tarkkaan, esim. 37-39 tai 50-53.

Kas kun ei kuukautta laitettu. Ja tietysti naisen piti olla nuorempi.

Naiset laittoivat ikätoiveen paljon väljemmin: N. 40-50,  n.kuusikymppinen...jne.

Niinpä. Muuten olisi natsannut, mutta olen juuri täyttämässä ensi kuussa 54 eli en enää sovi haarukkaan 50-53?

Vierailija
191/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En näe tykkäyksiä, ilmaisversio käytössä!"

Niin? Mitä teemme tällä tiedolla?

Vierailija
192/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

o

Vierailija kirjoitti:

"Kielitaitojani on kehuttu". Tuota ei kannattaisi kenenkään miehen käyttää deitti-ilmoituksessa. Se ei pidä paikkaansa. Naiset eivät vaan ilkeä sanoa sitä miehelle suoraan.

Eihän se noin mene. Se ei vain toimi kaikkiin naisiin, kyllä sen huomaa kun toimii ja todellakin pitää paikkaansa. Mutta orgasmitakuu on sellainen jota ei pidä mennä lupaamaan, sellainen joka ei sitä saa, ei saa vaikka kuinka lupaa, mutta joka saa helposti, saa kyllä.

Kaikki meistä ei myöskään pidä suuhoidoista. Mulle tulee kielitaitokehuista mieleen vain että miehellä on pieni/ei kestävä, joten hylkyyn laittaisin jo siksikin heti, itse asia on mielekkäämpää kuin tympäyttävä lipominen.

Näin. Kaikki viittaukset suuseksiin kertoo vasn sen, että ei seiso kunnolla. Ei jatkoon.

Vierailija
193/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkon käyttö kohtuudella. Kuulostaa ongelmaiselta.

Mitä pitäisi kohtuukäyttäjän sanoa?

Ei mitään?

No jos toinen onkin absolutisti tai baarikärpänen, ei kohtuukäyttäjä sovi kummankaan kanssa yhteen.

Tarkoitin alkoholi-sanan lyhentämistä alkoksi. Musta niin sanoo alkoholisti.

Minusta "alko" kuulostaa siltä, että alkoholista yritetään tehdä huolettomamman kuuloista aihetta. Lyhennettyä sanaa on käytetty ties kuinka monta kymmentä vuotta, mutta silti se kuulostaa jonkinlaiselta kiertelemiseltä.

Vielä ärsyttävämpi on lyhennelmä, jota yritetään saada leviämään lehtijuttujen yms. kautta: "holi". Viinattomuusaktivistin jutut "holittomista" juomista tuovat mieleen ongelmakäyttäjän, joka ei uskalla sanoa ääneen demoninsa nimeä. "Holipompeli" ja "alkomahooli" ovat muita rakkaan ongelmalapsen nimityksiä.

Minusta alkoholista ei tarvitse sanoa mitään. "Kohtuukäyttö" tai moninaiset kielikuvat antavat vain vaikutelman, että nimenomaan on jonkinlainen epäterve suhtautuminen alkoholiin.

Jos on täysraitis niin en näe kyllä vikaa sen sanomisessa. Mutta aika tyypillisesti vähätellään alkoholin merkitystä. LIvenä saa toisesta kuitenkin paremmin käsityksen, kuka toinen on ja miten elää, onhan niitä myös paljon muitakin addiktioita kuin alkoholi. En tykkää että alkoholinkäyttö on jotain niin itsestäänselvää että oletetaan kaikkien sopeutuvan kohtuukäyttöön. Toiset eivät halua sitä elämäänsä yhtään.

Vierailija
194/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä nykyajan seuranhakuilmoituksista mutta muistan kun niitä oli esim. sanomalehdessä.

Järjestään sellaiset  40-60-vuotiaat miehet laittoivat ikätoiveeksi hirveän tarkkaan, esim. 37-39 tai 50-53.

Kas kun ei kuukautta laitettu. Ja tietysti naisen piti olla nuorempi.

Naiset laittoivat ikätoiveen paljon väljemmin: N. 40-50,  n.kuusikymppinen...jne.

Niinpä. Muuten olisi natsannut, mutta olen juuri täyttämässä ensi kuussa 54 eli en enää sovi haarukkaan 50-53?

Jos oot nopea niin ehdit! Mutta varaudu siihen, että suhde päättyy synttäreiden aattona.

Vierailija
195/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Alkoa kohtuudella. 

Heti tulee mieleen juoppo ja juntti, joka ei osaa kirjoittaa edes niin pitkää sanaa, kuin alkoholi. Ja tuo "Kohtuudella"...ääk, mikä sana tässä yhteydessä.

- 20 (25 tai ihan mikä ikä vaan)-kesäinen. 

Mikä ihme siinä "kesäisessä" on? Varmaan sellainen pirtsakka ja vallaton, "lähdettiin ihan tyttöporukalla"  baarissa kahden "sidukan" jälkeen kikattelija.

- Kristillisiä arvoja kunnioittava (mies). 

Justiisa. Akka hellan ääreen passaamaan tiuskivaa ukkoa. Ohittakaa tällaiset tyypit kaukaa.

- Kirjoittaminen ei ole vahvimpia puoliani, mutta tässä p.nro:ni. Soita, niin kerron lisää.

Joo, ja sitten kun soittaa, niin puhelimessa ynähtelee ja pitää pitkiä taukoja. Autosta jos kysyy saa kyllä vuolaasti kerrottuna miten Tojotan virranjakajan remontti sujui ja miten johdotukset menee.

Sitten taas ynähtelyä ja pitkiä taukoja.

Vierailija
196/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kielitaitojani on kehuttu". Tuota ei kannattaisi kenenkään miehen käyttää deitti-ilmoituksessa. Se ei pidä paikkaansa. Naiset eivät vaan ilkeä sanoa sitä miehelle suoraan.

Eihän se noin mene. Se ei vain toimi kaikkiin naisiin, kyllä sen huomaa kun toimii ja todellakin pitää paikkaansa. Mutta orgasmitakuu on sellainen jota ei pidä mennä lupaamaan, sellainen joka ei sitä saa, ei saa vaikka kuinka lupaa, mutta joka saa helposti, saa kyllä.

Niin, että olen kielitaitoinen jos on kyseessä helposti orgasmin saava nainen :D

Vierailija
197/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olethan suunnilleen ikäiseni, kaunis/komea, lapseton, vakituisessa hyväpalkkaisessa työssä, tykkäät matkustella ja viettää muutenkin aktiivista elämää. Sinulla on elämänhallinta kunnossa ja olet hoikka. M40/N40."

Osalla sukupuolesta riippumatta odotukset ovat liian suuret. Ei tajuta, että tietyssä iässä ei enää ole vapaana "ne parhaat", vaan ne on viety aikaa sitten. Kannattaisi laskea kriteerejä, jos meinaa löytää kumppanin.

Täytän nuo kriteerit hyväpalkkaista duunia lukuunottamatta. Pärjään kyllä palkallani ja olen maisteri. Ei mun mielestä mitään mahdottomia vaatimuksia. En kylläkään ole löytänyt kaltaistani miestä, mutta tunnen kaltaisiani naisia. N40

Vierailija
198/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulutus: elämänkoulu

Vierailija
199/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aissaatana, luin vain kaksi ensimmäistä sivua eikä pysty kyllä enempää

Vierailija
200/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki seksiin liittyvät viittaukset. Eivätkö nuo ihmiset tajua että aika iso ihmisjoukko näkee sen heidän profiilinsa vai eivätkö he välitä? Onko kivaa kun kuka tahansa kaupassa vastaan kävelevä heppu saattaa muistaa sun naaman ja tietää, että sun lempimaku ei ole vanilja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän