Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Komeaksi kehuttu" ja muut ällötykset jakoon

Vierailija
21.01.2023 |

Usein myös nuo komeaksi kehutut eivät ole kovin komeita, että onkohan joku äiti sitten muksuna heitä kehunut vai miksi ovat tuohon johtopäätökseen päätyneet... Mitäs muita näitä ällöjä deittisanastoja on?

Kommentit (961)

Vierailija
221/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten profiileissa on melkein vakiona vähän tärkeilevä teksti ei ONS / FBW. Huomattavan monet lisäävät siihen vielä eikä muitakaan kirjainyhdistelmiä.

Olen nainen ja lisäsin ei ONS sen jälkeen kun lähes jokainen mies halusi kahden sanan jälkeen päästä p*nemaan.

Et ilmeisesti ole järin kaunis tai ikä lähentelee neljääkymppiä. Hyvää kannattaa odottaa.

Vierailija
222/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävetkää naiset. Ei se ihme ole, että sinkkumiehiä on paljon, kun takerrutte jokaiseen sanamuotoon, nyrpistätte nokkaanne jos mies sanoo jotain kömpelöä.

Ja sen kömpelön repliikkn takana voi olla ihan hyvä aviomiesehdokas.

Ei miehen ole helppo tehdä aloitetta, ja saada pakit monilta naisilta.

T:nainen itsekin

Elä yritä, mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Huumorintajuinen" voi tarkoittaa ihan mitä tahansa: sitä, että tykkää kuunnella muiden hauskoja juttuja, tai sitä, että itse on tosi naseva sanankäyttäjä. Minä olen karsastanut oman huumorintajun mainostamista siitä lähtien, kun eräs mies alkoi ilmentää omaansa kertomalla erittäin ruokottoman ja naisvihamielisen vitsin. En kyllä kuunnellut vitsiä alkua pitemmälle, vaan keskeytin jutun ja lopulta myös tapaamisen.

Kerrohan miullekin se vitisi, se on varmasti hyvä

Vierailija
224/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin suututtaa baarissa jotkut itseään täynnä olevat muijat, jotka nauravat heitä iskeville miehille, "OMG, näittekste miten säälittävä tuokin oli?"

Silloin häpeän lujaa olla nainen. Jos mies nyt on vähän onneton iskemisissään, voi se olla silti ok mies.

Vierailija
225/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muodokas. Olen nainen, mutta oman sukupuoleni ilmoituksissa tämä tuntuu kyllä olevan kiertoilmaus ylipainoisuudelle, jopa varsin merkittävälle sellaiselle. Miksi ei voi vain pystypäin sanoa olevansa isokokoinen tai kookas? Minusta on viehättävää rehellisyys ja olla itsensä kanssa sinut. Kaikille naistyypeille on kyllä ihailijansa, joten miksi kainostella itseään ja käyttää häveliäitä kiertoilmaisuja?

Mutta jos on pitkä ja hoikka, onko hän puolestaan kookas? En käyttäisi hänestä tätä sanaa. Joku missi tai malli, 180 cm ja 63 kg, on kyllä hoikka ja näyttävä nainen toki mutta en sanoisi kookas. Tai mies, 190 cm ja 67 kg. Ei ole kookas.

Mutta joo. Muodokas kyllä nykyään on sama kuin läski. Ei alunperin ole sitä tarkoittanut kylläkään.

Vierailija
226/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hävetkää naiset. Ei se ihme ole, että sinkkumiehiä on paljon, kun takerrutte jokaiseen sanamuotoon, nyrpistätte nokkaanne jos mies sanoo jotain kömpelöä.

Elä yritä, mies.

Ihan 100-prosenttinen nainen olen.

Vierailija
227/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni, mutta pippurinen. Yök!

"Olen hienoisen lyhyyteni vuoksi hurjan söpö ja minulla on vihanhallintaongelma." Vaihtoehtoisesti "Viljelen typeriä kliseitä koska en ole kovinkaan älykäs ihminen."

"Kompensoin ulkonäköni ja mieleni rouviintumista tiuskimalla ja irvistelemällä."

Vierailija
228/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Profiilit, joissa vain luetellaan henkilön saavutuksia on turn off. 

Vierailija
229/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten profiileissa on melkein vakiona vähän tärkeilevä teksti ei ONS / FBW. Huomattavan monet lisäävät siihen vielä eikä muitakaan kirjainyhdistelmiä.

Olen nainen ja lisäsin ei ONS sen jälkeen kun lähes jokainen mies halusi kahden sanan jälkeen päästä p*nemaan.

Et ilmeisesti ole järin kaunis tai ikä lähentelee neljääkymppiä. Hyvää kannattaa odottaa.

30v, kaunis ja hoikka. :) Hyvä yritys. <3

Vierailija
230/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nuorimies

Vain, jos tuo lukee yli 25-vuotiaan ilmossa.

yhteen kirjoitettuna kyllä ihan iästä riippumatta

Nuorimies on sanan oikea kirjoitusasu. Synonyymi sanalle on "nuorukainen", eli tarkoitus on hieman eri kuin erikseen kirjoitetut sanat "nuori mies".

Vierailija
231/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilke silmäkulmassa. ( apua! )

Vierailija
232/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30v, kaunis ja hoikka. :) Hyvä yritys. <3

Et ole:) Jos olisit kaunis niin miehet suhtautuisivat hyvin kunnioittavasti, ei puhettakaan mistään panojen ehdotteluista. Niitä ehdotetaan suoraan vain b luokan naisille

Vierailija
233/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikki ulkonäköön ja ikään liittyvä pitää jättää sanomatta. MUTTA, niillä on valtaosalle naisista paljonkin merkitystä. Ne pitää tulla esille vain "vahingossa". Pitää ihan sattumalta olla komea, raamikas, miehekäs, tarpeeksi nuori, viriili, hyvin varusteltu, nuorekas. Ihan vaan vahingossa.

Sen sijaan huumorintajua ja sosiaalisuutta saanee kehua mielin määrin. Se on hyväksyttyä.

Vierailija
234/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Toivon sinun olevan 18-38 v nainen. En koe, että minulla on yhteistä itseäni vanhempien naisten kanssa. Jos olet minua vanhempi, niin lähestythän sijastani jotain toista miestä. M40"

Jos olisin sinkku, skippaisin suosiolla kaikki reilusti itseään nuorempaa etsivät naiset. Kertoo paljon, jos nelikymppinen haikailee juuri täysi-ikäistyneen perään. Tuollaisessa ilmoituksessa olisi jo heti erilainen sävy, jos ikähaitari olisi esim. 30-40 v.

Eihän tuossa haikailla juuri täysi-ikäisten perään vaan 18-38v. Voin miehenä sanoa että kun tuolla tavalla laittaa niin pääpaino on siinä 28-38v, mutta on myös ollut nuorempia parikymppisiä joiden kanssa on jopa treffailtu ja tosi sellaiset fiksut ajatukset olleet. Jotkut nuoremmat tykkää, eikä kaikille ikä ole se juttu. M38

Mee sä helevettihin täältä kunnet mitää ymmärrä.

Tähän vielä jatkan että monesti jos miehellä on noin laaja ikä kriteeri niin se voi tarkoittaa että ei halua rajata pois ketään. Samassa voi myös olla että on liikenteessä avoimin mielin, joka ainakin itselläni tarkoittaa sitä että jos se hyvä sattuu kohdalle niin kyllä kaikki kiinnostaa, eli en etsimällä etsi mitään vakavaa, enkä seksiä, ehkä ystävää, en halua säätöjä, mutta iän kartuttaman kokemuksen myötä olen sitä mieltä että jos löytyy nainen, jonka kanssa juttu luistaa ja oikeasti mätsää hyvin niin kyllähän se seksikin kiinnostaa, en enää ole kuin parikymppisenä että aina pani kun vain sai. Myös avoimin mielin, ei halua rajata ketään pois. Kyllä niitä välillä ihan oikeasti on aika nuoriakin parikymppisiä jotka haluavat vanhempaa kokeneempaa miestä, vaikkakin en niitä oikein uskalla tosissaan ottaa. M38

"Ei halua rajata pois ketään" kai tajuat että ton sun paskanpuhumisen läpi näkee kaikki? :D Jostain syystä rajaat kyllä kaikki itseäsi vanhemmat pois, mutta nainen voi olla itseäsi 20-vuotta nuorempi kuitenkin kun "et halua rajata ketään pois!" 

Tollaset miehet on just yööööök

Tiedätkö. Mä olen oikeasti naimisissa oleva kolmen lapsen isä. Ja törkeäähän se toki on käyttää tinderiä samaan aikaan. Ei pitäisi, vaimo lähtis samantien kun tietäis että mulla on lapsi tinder panon kanssa. Mutta niin yööööök kuin se onkin niin mun vaimo on mua pari vuotta vanhempi ja kyllä me ollaan oltu yhdessä jo 13 vuotta. M38

Vierailija
235/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt viitsi. Kömpelyys ja id*otismi eivät ole synonyymejä.

236/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvankaunis

Vierailija
237/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omien kuvien puuttuminen ja tilalla jotain maisemien ja autojen kuvia. Sun autoako mun on tarkoitus deittailla?

Just tänään selasin tinderiä. ja yhdessä profiilissa ei ollut mitään muuta kun epäselvä kuva kerrostalon ulko-ovesta. Toisen henkilön profiilissa oli kuva kissasta. Ne naiset ei ole siellä tinderissä etsimässä uutta kämppää eikä adoptoimassa kissaa vaan etsimässä kumppania, joten kuva siitä kumppaniehdokkaasta olisi mielestäni hieman loogisempi valinta.

Vierailija
238/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

o

Vierailija kirjoitti:

"Kielitaitojani on kehuttu". Tuota ei kannattaisi kenenkään miehen käyttää deitti-ilmoituksessa. Se ei pidä paikkaansa. Naiset eivät vaan ilkeä sanoa sitä miehelle suoraan.

Eihän se noin mene. Se ei vain toimi kaikkiin naisiin, kyllä sen huomaa kun toimii ja todellakin pitää paikkaansa. Mutta orgasmitakuu on sellainen jota ei pidä mennä lupaamaan, sellainen joka ei sitä saa, ei saa vaikka kuinka lupaa, mutta joka saa helposti, saa kyllä.

Kaikki meistä ei myöskään pidä suuhoidoista. Mulle tulee kielitaitokehuista mieleen vain että miehellä on pieni/ei kestävä, joten hylkyyn laittaisin jo siksikin heti, itse asia on mielekkäämpää kuin tympäyttävä lipominen.

Näin. Kaikki viittaukset suuseksiin kertoo vasn sen, että ei seiso kunnolla. Ei jatkoon.

Mistä te oikein puhutte. Aika kokemattomien naisten puheita. Aivan kuin kuvittelisitte että te naiset olisitte aina samanlaisia ja miehessä se vika. Olen sama kuin tuo "eihän se noin mene". Koskaan ei ole tarvinnut naisten kanssa koosta puhua kun on puhuttu taidoista. Sehän on vähän sama kuin kehuisin että pystyn naimaan vaikka 7 kertaa aina uudestaan ja uudestaan ja pystyn saamaan orgasmeja vaikka kuinka monta ennenkuin lasti lentää. Niin olen pystynytkin, se oli mieletöntä, olin kolmen tunnin ajan aina uudestaan ja uudestaan valmiina naista varten. Menin lupaamaan samaa seuraavalle, joka tottakai oli ihan innoissaan, mutta se olikin aivan surkeaa säätämistä, se nainen oli aivan erilainen, ei meillä mätsännyt kyllä. Näistä oppineena sitä enemmän ja enemmän kattelee sillä tavalla avoimesti ja vielä tarkemmin sitä mätsiä jonka kanssa oikeasti mätsää. Ne kielitaidot ja munan koko ei kyllä toimi jos toinen on vanilja ja toinen pupu BDSM. Ja ei silloin kannata syyttää myös että miksi pitää valehdella niin paljon. Kun itsestään selvää se nautinto ei ole.

Eli päädyit samaan lopputulemaan: noloa kehuskella etukäteen. Plus se nyt on vaan tyylitöntä. Seksikäs ihminen osaa olla sitä ilman että tarvitsee heittää alatyyliä suoraan pöytään.

Ja sori nyt jos olet niillä kielitaidoilla profiilisi koristanut, mutta eikö ole kivempi tietää ettei kannata?

Vierailija
239/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella on (onneksi!) oikeus takertua juuri niihin asioihin kuin itse haluaa. Mulla on mielikuva millaisen miehen haluan, ja mies joka kirjoittaa jotain seksijuttuja julkiseen profiiliinsa tai käyttää ilmaisuja jotka nostavat karvani pystyyn ei ole sellainen. Olen mieluummin vaikka yksin kuin tuollaisen miehen kanssa. Pariutuminen ei edelleenkään ole mitään hyväntekeväisyyttä eikä sinkkumiesten suuri määrä ole mun ongelma.

Vierailija
240/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenalku, jos nelikymppisenä ei ole vielä mies vaan vasta alku on jossain pahasti vikaa. Miehenalku voi sanoa teinipojasta.

Suklaasilmä, eli silmien väri on 💩 ruskea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme