Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Komeaksi kehuttu" ja muut ällötykset jakoon

Vierailija
21.01.2023 |

Usein myös nuo komeaksi kehutut eivät ole kovin komeita, että onkohan joku äiti sitten muksuna heitä kehunut vai miksi ovat tuohon johtopäätökseen päätyneet... Mitäs muita näitä ällöjä deittisanastoja on?

Kommentit (961)

Vierailija
721/961 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo rock-henkinen on kyllä aika paha. Yleensä täysi poseri joka kuuntelee Radio Rockia eikä tiedä "fanittamistaan" bändeistä mitään saatika omista niiden julkaisuja fyysisissä muodoissa. Pitää myös jonkun bändin paitaa ollakseen "rock" vaikkei ole kuullut siltä muuta kuin sen "yhden hyvän biisin".

Nämä feikit on helppo paljastaa treffeillä kun vie keskustelun musiikkiin.

Moni kirjoittaa profiiliin asioita joita ihanneminällä on, ei niinkään totuudenmukaisesti. Rock-henkisyyttäkään eivät yleensä mainosta sellaiset, jotka sitä oikeasti ovat.

Rock-henkisyys kyllä ilmenisi ihan ilman eri mainintaa jos se on aitoa.

Toisaalta itse olen kyllä täysin tavistyylinen nainen, mutta voisin hyvin lähteä vaikka tuskafestareille. En tosin missään tapauksessa kuvailisi itseäni rock-henkiseksi, kun minulle se on vain musiikkia jota tykkään kuunnella.

Minä voisin jossain mielessä kuvatakin itseäni rock-henkiseksi, mutta tuntuu että tuo em. kuvaus tarkoittaa nykyään todella mautonta pukeutumista, helvetisti lävistyksiä ja tatskoja. Sellainen en ole. 

Vierailija
722/961 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo rock-henkinen on kyllä aika paha. Yleensä täysi poseri joka kuuntelee Radio Rockia eikä tiedä "fanittamistaan" bändeistä mitään saatika omista niiden julkaisuja fyysisissä muodoissa. Pitää myös jonkun bändin paitaa ollakseen "rock" vaikkei ole kuullut siltä muuta kuin sen "yhden hyvän biisin".

Moni kirjoittaa profiiliin asioita joita ihanneminällä on, ei niinkään totuudenmukaisesti. Rock-henkisyyttäkään eivät yleensä mainosta sellaiset, jotka sitä oikeasti ovat.

Toisaalta itse olen kyllä täysin tavistyylinen nainen, mutta voisin hyvin lähteä vaikka tuskafestareille. En tosin missään tapauksessa kuvailisi itseäni rock-henkiseksi, kun minulle se on vain musiikkia jota tykkään kuunnella.

Minä voisin jossain mielessä kuvatakin itseäni rock-henkiseksi, mutta tuntuu että tuo em. kuvaus tarkoittaa nykyään todella mautonta pukeutumista, helvetisti lävistyksiä ja tatskoja. Sellainen en ole. 

Mulle tulee rock-henkisestä mieleen ketjupolttaja pitkätukkavaari, joka ei eläissään ole harrastanut liikuntaa eikä juuri hampaiden hoitoakaan, ja kunto on sitten sen mukainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/961 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen alku t. Mies46v

Vierailija
724/961 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kainalopaikka vapaana

Ennen sanottiin, että etupenkki vapaa. Ja takapenkillä tapahtuu. Tämä oli siis ennen tintereitä .

Vierailija
725/961 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran mies ilmoitti olevansa "ihan pirtsakka". Tuli todella outo olo tästä ilmoituksesta!

Ehkä sisko tai naispuoliset työkaverit laittaneet tinteriin.

Vierailija
726/961 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin urheilullista naista.

Tämähän ei tarkoita, että tästä miehestä saisi mitään lenkki- tai hiihtokaveria, vaan useimmiten puhtaasti sitä, että naisen pitää olla hoikka.

Vierailija
727/961 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee rock-henkisestä mieleen ketjupolttaja pitkätukkavaari, joka ei eläissään ole harrastanut liikuntaa eikä juuri hampaiden hoitoakaan, ja kunto on sitten sen mukainen.

Minun rock-henkisyyteni on sitä, että minua kiinnostaa rock-musiikki, kuuntelen sitä paljon, luen paljon aiheesta ja käyn keikoilla. Oli mulla ennen pitkät hiuksetkin. Mutta en ole juuri muuten pukeutumisessani koskaan ilmentänyt sitä "rock-henkisyyttä" ja harrastuksetkin ovat aina olleet vahvasti liikuntapainotteisia. Alkoholia käytän harvoin ja tupakoinut en ole koskaan. 

Vierailija
728/961 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku sanoo olevansa "henkinen tyyppi" tai maininta syvistä keskusteluista. Yleensä tällaiset ihmiset kuvittelevat olevansa jotain todella erikoista, vaikka kaikki se "diippihenkisyys" on suoraan lainattu jostain kirjasta. Sitten on vielä harrastuksina jotain tantraa tmv, niin hyi yäk.

Samoin kaikki polyt yms, ovat itselleni sellaista aluetta että ei kiitos.  Tai ne vaimon luvalla olevat

Mä miellän itseni henkiseksi ja haluan just noita mainitsemiasi syviä keskusteluja. En kuvittele olevani mitään todella erikoista, mutta haluan kumppanin, jolla on suurin piirtein samanlainen arvomaailma ja maailmankuva. Yhtälailla jokin biletystä rakastava haluaa todennäköisesti rinnalleen toisen samanlaisen hiljaisen lukutoukan sijaan.

Vierailija
729/961 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kainalopaikka vapaana

Ennen sanottiin, että etupenkki vapaa. Ja takapenkillä tapahtuu. Tämä oli siis ennen tintereitä .

Ennen etsittiin "kirjeenvaihtokaveria" Suosikin palstalta ja sinne laitettii reilusti, että läskit älkööt vaivautuko. Itsestä ei kerrottu mitään, vaikka olisi ollut teräksiset silmälasit ja hammasraudat finnisessä naamassa.

Vierailija
730/961 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsin urheilullista naista.

Tämähän ei tarkoita, että tästä miehestä saisi mitään lenkki- tai hiihtokaveria, vaan useimmiten puhtaasti sitä, että naisen pitää olla hoikka.

Eli ethän makaa sohvalla, mätä sipsiä ja sidukkaa naamariin, koska se sohva on varattu minulle, kaljalle ja +20kg hikiselle perseelleni, kun katson hiihtoa. 

Vierailija
731/961 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjusta päätellen paras kun jatkaa tinderissä pelkillä kuvilla ilman tekstiä!

Samaa mieltä. Tässä ketjussa listattu niin paljon eri kuvauksia ettei jää enää jäljelle mitään mitä voisi kirjoittaa profiiliin!

Kirjoitat esim. harrastuksistasi, mielenkiinnon kohteistasi, luonteestasi, arvomaailmastasi, tulevaisuuden tavoitteista...

Olen Matti Hyvinkäältä. Olen intohimoinen valokuvaaja ja olen siinä mielessä onnekas, että teen tätä myös päivätyökseni. Viikonloppuisin minut löytää Nuuksion Kansallispuistosta patikoimasta Tellu-koirani kanssa tai kitaran soiton alkeita opettelemasta kotisohvalta. Olen avarakatseinen, positiivinen ja empaattinen ihminen ja etsin samanhenkistä kumppania seurakseni patikkaretkille, festareille ja lautapeli-iltoihin.

Onko Tellun oikea nimi Tellervo? Ja mitä lautapelejä. Itse en välitä kun Afrikan tähdestä ja Monopolista, tai joo, Muuttuva Labyrintti on kyllä ihan kiva.

Tellun oikea nimi on Aristoteles, koska on pennusta lähtien ollut sellainen pohtiva luonne. Voidaan pelata Monopolia, mutta varoitan että olen aikamoinen leikkihotellisijoitusekspertti.

Tällaisesta viesteistä naiset tykkääävät. Opitaan tuntemaan toisia, mutta pidetään keskustelu kevyenä ja leikkimielisenä. Ei mitään toisen tenttaamista eikä missään nimessä kysellä mitään naisen kuppikokoja tai seksuaalisia mieltymyksiä.

Vierailija
732/961 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä perunajutut tyyliin "ei ehkä kedon kaunein kukka" "kukka se on perunallakin" yököttää naisten profiileissa :( hyi.

Vierailija
733/961 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä perunajutut tyyliin "ei ehkä kedon kaunein kukka" "kukka se on perunallakin" yököttää naisten profiileissa :( hyi.

Hui, laittaako joku tuollaista tosiaan profiiliin?  Miksi ihmeessä puhua pahaa itsestään? 

Vierailija
734/961 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Toivon sinun olevan 18-38 v nainen. En koe, että minulla on yhteistä itseäni vanhempien naisten kanssa. Jos olet minua vanhempi, niin lähestythän sijastani jotain toista miestä. M40"

Jos olisin sinkku, skippaisin suosiolla kaikki reilusti itseään nuorempaa etsivät naiset. Kertoo paljon, jos nelikymppinen haikailee juuri täysi-ikäistyneen perään. Tuollaisessa ilmoituksessa olisi jo heti erilainen sävy, jos ikähaitari olisi esim. 30-40 v.

Eihän tuossa haikailla juuri täysi-ikäisten perään vaan 18-38v. Voin miehenä sanoa että kun tuolla tavalla laittaa niin pääpaino on siinä 28-38v, mutta on myös ollut nuorempia parikymppisiä joiden kanssa on jopa treffailtu ja tosi sellaiset fiksut ajatukset olleet. Jotkut nuoremmat tykkää, eikä kaikille ikä ole se juttu. M38

Tähän vielä jatkan että monesti jos miehellä on noin laaja ikä kriteeri niin se voi tarkoittaa että ei halua rajata pois ketään. Samassa voi myös olla että on liikenteessä avoimin mielin, joka ainakin itselläni tarkoittaa sitä että jos se hyvä sattuu kohdalle niin kyllä kaikki kiinnostaa, eli en etsimällä etsi mitään vakavaa, enkä seksiä, ehkä ystävää, en halua säätöjä, mutta iän kartuttaman kokemuksen myötä olen sitä mieltä että jos löytyy nainen, jonka kanssa juttu luistaa ja oikeasti mätsää hyvin niin kyllähän se seksikin kiinnostaa, en enää ole kuin parikymppisenä että aina pani kun vain sai. Myös avoimin mielin, ei halua rajata ketään pois. Kyllä niitä välillä ihan oikeasti on aika nuoriakin parikymppisiä jotka haluavat vanhempaa kokeneempaa miestä, vaikkakin en niitä oikein uskalla tosissaan ottaa. M38

Sinkkuna (25-28 v) ollessa jätin väliin kaikki miehet, jotka havittelivat puolta nuorempia naisia ja hehkuttivat, kuinka parikymppisistä löytyy aina joku kiinnostunut. Parikymppiset ovat aivan eri sukupolvea ja ihan eri elämäntilanteessa. Minä olen nyt 32 v ja ei kävisi mielessäkään minkäänlainen suhde esim. 10 v nuoremman kanssa. 22 v on ikäiseeni verrattuna vielä kesken, luultavasti opiskelee ja aikuisuus on vasta alussa. Minä olen ollut kohta 10 v työelämässä, eikä opiskelijariennot kosketa arkeani.

Kaiken lisäksi näistä "avoimin mielin" tapauksista tulee ällöttävä olo. "Kyllä minä voin parikymppistä panna, en hae mitään vakavaa". Kertoo tarpeeksi tuollaisen miehen elämänarvoista, kun voisi harrastaa seksiä naisen kanssa, joka voisi olla oma tytär.

Ite voisin helposti seurustella 22v naisen kanssa. En koe että meidän elämäntilanteessa olisi isoa eroa

M26

Kyllä tuossa aika iso ero on jo, ihan elämänkokemuksenkin suhteen. Etsi ikäistäsi seuraa äläkä parikymppisiä

4 vuoden eroko on nykyään iso?  

Elämänkokemushan riippuu siitä, mitä on sattunut tekemään, työtä vai opiskelua vai muuta. Se elämänkokemus voi olla aika pitkälti sama. 

Ymmärtäisin jos kyse olisi jostain 16v, mutta 22 v? 

niin ymmärrät.

Anteeksi, siis kehityspsykologiaa. 22- vuotias on vielä ihan lapsi verrattuna 26- vuotiaaseen, jolla otsalohkon on jo kehittynyt.

Tämä on periaatteessa ihan totta, mutta ei käytännössä muodosta mitään estettä seukkaamiselle. Pari-kolme vuotta ensihuumaa ja se nuorempi ehtii kypsyä mukaan.

22- vuotias ja 26- vuotias ovat psyykkisestä kehitykseltään ihan erilaisia. Lue ihmisen kasvatuspsykologiaa,

26-vuotiaassa, joka sekaantuu 22-vuotiaaseen on pakko olla jotain vikaa. Normaalia aikuista miestä ei kiinnosta lähes teini-ikäisen seura. Aivot kehittyvät 25-vuotiaaksi asti joten tuon ikäisen ei pitäisi tapailla tai seurustella sitä nuoremman kanssa

Mitä ihmettä sopotat siellä?  22-vuotias on lähes teini...? No pitkäänpä sinunkin murrosikäsi kesti.

Vierailija
735/961 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hui, laittaako joku tuollaista tosiaan profiiliin?  Miksi ihmeessä puhua pahaa itsestään? 

No ne on näitten suomalaistyypillisten "ei saa kehua ettei ylpisty"-ihmisten kasvattamia. Huono itsetunto ja ajatus että itsensä kehuminen olisi turhaa ylpeilyä.

Vierailija
736/961 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku sanoo olevansa "henkinen tyyppi" tai maininta syvistä keskusteluista. Yleensä tällaiset ihmiset kuvittelevat olevansa jotain todella erikoista, vaikka kaikki se "diippihenkisyys" on suoraan lainattu jostain kirjasta. Sitten on vielä harrastuksina jotain tantraa tmv, niin hyi yäk.

Samoin kaikki polyt yms, ovat itselleni sellaista aluetta että ei kiitos.  Tai ne vaimon luvalla olevat

Se mikä on sulle yökötys hirvitys voi sille toiselle olla todella tärkeä asia. Mulle henkisyys on varmaan se asia, joka määrittää minut eniten. Panostan omaan henkiseen kasvuuni, harrastan päivittäin meditointia ja kundaliinijoogaa ja kyllä myös se tantra kiinnostaa (vaikka en tantraa tosin profiilissa mainitse) Polyt jätän minäkin välistä. Toki varmasti olisimme liian erilaisia toisillemme, mutta miksi tuomitset toiset sen perusteella, että heitä nyt sattuu kiinnostamaan täysin eri asiat kuin sinua? 

Vierailija
737/961 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso Kulli.

Vierailija
738/961 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkon käyttö kohtuudella. Kuulostaa ongelmaiselta.

Samoin alkoholiton.

Minulla lukee deitti-ilmoituksessani raitis. Olen keski-ikäinen mies. Ongelmia alkoholin kanssa ei ole koskaan ollut. Se on vain jäänyt elämästäni pois, koska mitä vanhemmaksi olen tullut, sitä suurempi henkinen pudotus on seurannut pienestäkin nousuhumalasta.

Pelkästään maun vuoksi en alkoholia tahdo juoda, koska se ei ole minusta erityisen hyvänmakuista. Niinpä juominen on jäänyt kokonaan. 

Jos sana raitis karkottaa naisen, niin sitten karkottaa. Minusta reaktio kertoo vain siitä, ettei ihmisellä ole luontevaa suhdetta alkoholiin.  Hän näkee sen niin oleellisena osana elämää, ettei kykene näkemään raittiissa kuin alkoholistin tai himouskovan.

Vierailija
739/961 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkon käyttö kohtuudella. Kuulostaa ongelmaiselta.

Samoin alkoholiton.

Minulla lukee deitti-ilmoituksessani raitis. Olen keski-ikäinen mies. Ongelmia alkoholin kanssa ei ole koskaan ollut. Se on vain jäänyt elämästäni pois, koska mitä vanhemmaksi olen tullut, sitä suurempi henkinen pudotus on seurannut pienestäkin nousuhumalasta.

Pelkästään maun vuoksi en alkoholia tahdo juoda, koska se ei ole minusta erityisen hyvänmakuista. Niinpä juominen on jäänyt kokonaan. 

Jos sana raitis karkottaa naisen, niin sitten karkottaa. Minusta reaktio kertoo vain siitä, ettei ihmisellä ole luontevaa suhdetta alkoholiin.  Hän näkee sen niin oleellisena osana elämää, ettei kykene näkemään raittiissa kuin alkoholistin tai himouskovan.

Pystytkö sinä olemaan naisen kanssa, joka haluaa käyttää alkoholia kohtuudella?

740/961 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukka pillu ja isot tissit eiku se oliki hyvä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi