"Komeaksi kehuttu" ja muut ällötykset jakoon
Usein myös nuo komeaksi kehutut eivät ole kovin komeita, että onkohan joku äiti sitten muksuna heitä kehunut vai miksi ovat tuohon johtopäätökseen päätyneet... Mitäs muita näitä ällöjä deittisanastoja on?
Kommentit (961)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iten kutsun itseäni hipinretkuksi.
Ruskeat, kiharat hiukset olkapäille asti ja pukinparta.
Mitä mieltä? Liian inhorealismia vai liian itseironista.No oletko retku? Jos olet vähän sitoutumiskammoinen elämäntapapummi joka kuvittelee vielä jonain päivänä elättävänsä itsensä kitaranrämpytyksellään (jo viimeiset 20vuotta yritetty mutta kyllä vielä jonain päivänä) ja hiukset usein sekaisin ja pesemättä niin ihan kuvaava nimitys. Jos olet normaali asiansa hoitava työssäkäyvä ihminen niin jää aika monta mätsiä saamatta, koska eka mielikuva on tuo yllä kuvattu.
Tavallinen tehdasurpo joka kiroilee liikaa, jolla on typerä huumorintaju, eikä muutenkaan kaunistele kielenkäyttöään.
Hiukset miten sattuu kun joutuu ponnarilla hatun alla pitämään töissä.
Ulkonäkö on mitä sattuu olemaan ja kuin paljon viitsii tehdä.
Haluatko jotain vielä udella?
Ei kuulosta kovinkaan hipiltä vaan ihan vaan juntilta. Itsensä negaaminen on muutenkin just näitä ällötyksiä, välistä jäis tyyppi joka ei keksi itsestään mitään positiivista, kuka haluaa huonoitsetuntoisen valittavan kumppanin?
Löytäisinkö sinut täältä? Suom: En saa baaristakaan ketään mukaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muodokas. Olen nainen, mutta oman sukupuoleni ilmoituksissa tämä tuntuu kyllä olevan kiertoilmaus ylipainoisuudelle, jopa varsin merkittävälle sellaiselle. Miksi ei voi vain pystypäin sanoa olevansa isokokoinen tai kookas? Minusta on viehättävää rehellisyys ja olla itsensä kanssa sinut. Kaikille naistyypeille on kyllä ihailijansa, joten miksi kainostella itseään ja käyttää häveliäitä kiertoilmaisuja?
Monikaan ihminen ei oikeasti pidä itseään isokoisena. Olen huomannut, että jopa terveydelle vaarallisella tavalla ylipainoiset saattavat kokea olevansa reheviä ja muodokkaita.
Minä en. Olen vaikeasti, sairaalloisesti ylipainoinen. 144 kg ja 171 sm nainen
Olen rumakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukiinmenevä.
Meinasin laittaa sellaisen kuvan, jossa olen kapuamassa kahvikuppiin (tivolilaite) ja tekstinä: ihan mukiin menevä mies.
Älä.
En tiedä mutta sovelluksen profiilissa oman tai toisten lasten kuvia niin että lapset on tunnistettavissa eli kasvot näkyvät. Välittömästi rasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlainen mukahauska kikkailu iästä. "42 vuotta nuori". "42 vee miehenalku". Samat kikkailijat viljelevät myös näitä "komeaksiKIN kehuttu" (miksi siellä on niin usein se KIN?).
Minusta tuo miehenalku viittaa uteliaaseen asenteeseen ja siihen, että sisällään momi kokee itsensä vielä nuoreksi. Ei ärsytä minua yhtään.
Olet mies?
Tykkään matkustella -> kaikki ilmoituksen kuvat ovat lomakuvia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iten kutsun itseäni hipinretkuksi.
Ruskeat, kiharat hiukset olkapäille asti ja pukinparta.
Mitä mieltä? Liian inhorealismia vai liian itseironista.No oletko retku? Jos olet vähän sitoutumiskammoinen elämäntapapummi joka kuvittelee vielä jonain päivänä elättävänsä itsensä kitaranrämpytyksellään (jo viimeiset 20vuotta yritetty mutta kyllä vielä jonain päivänä) ja hiukset usein sekaisin ja pesemättä niin ihan kuvaava nimitys. Jos olet normaali asiansa hoitava työssäkäyvä ihminen niin jää aika monta mätsiä saamatta, koska eka mielikuva on tuo yllä kuvattu.
Tavallinen tehdasurpo joka kiroilee liikaa, jolla on typerä huumorintaju, eikä muutenkaan kaunistele kielenkäyttöään.
Hiukset miten sattuu kun joutuu ponnarilla hatun alla pitämään töissä.
Ulkonäkö on mitä sattuu olemaan ja kuin paljon viitsii tehdä.
Haluatko jotain vielä udella?Ei kuulosta kovinkaan hipiltä vaan ihan vaan juntilta. Itsensä negaaminen on muutenkin just näitä ällötyksiä, välistä jäis tyyppi joka ei keksi itsestään mitään positiivista, kuka haluaa huonoitsetuntoisen valittavan kumppanin?
Jep, näin arvelinkin. Hipin arvomaailma perustuu myötätunnolle, ei itseinholle, oli se sitten aitoa tai teeskenneltyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://preview.redd.it/6as2cwy9qm721.jpg?auto=webp&s=e2091e7d748f3bcb5…
Tämä kertoo kaiken.
Helvetin hyvä!!!
On hyvä. Mutta ihan varma on että jos laittaisin ilmoitukseeni vain kuvan itsestäni mustassa puvussa hattu päässä ja harmaassa kesäpuvussa niin en usko saavani kovin paljon huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pyörittää" omaa firmaa.
Tämän kämmin olen itse tehnyt. Pyöritän tosiaan omaa putkialan firmaa ja työntekijöitä on parikymmentä ja tulot 300000€ vuodessa, välillä paremminkin ja tosiaan olen ylpeä firmasta. Joku kana lopetti siihen, kun luuli, että olen haalarimies. Olen kyllä lihava, enkä kovin viriili, mutta sitä ei oltu käsitelty. Tulojani, tai omaisuuttani en ala kertomaan ihan heti. Rahalla voin hakea paremman näköisen naisen, kuin pärställä saan ikinä.
Ennen viimeistä lausetta olin sinun puolellasi. Viimeinen lause kertoo oikean syyn, miksi 'kana' lopetti.
Höh. Ei kana lauseen takia jättänyt, vaan siksi että pyöritän firmaa. Tulojani ja omaisuuttani en ala kertomaan, ettei raha pääse vaikuttamaan valintoihin. Ei kana tiennyt eikä saanut tietää tulojani. En ole ostamassa ketään, vaikka voisin sen tehdä.
Viimeinen lause kertoo, miten todennäköisesti muutenkin asennoidut naisiin.
Yleensä treffeille mentäessä tiedetään edes sen verran, mitä toinen tekee työkseen. Jollakin olet kuitenkin saanut houkuteltua tämän 'pinnallisen kanan' treffeille. Onko deittiprofiilissa ammattina toimitusjohtaja ja kuvissa uudenkarhea mersu, jos kerran pärstä ei myy?
Kana ei lähtenyt treffeille, koska pyöritän putkifirmaa, eli putkimies ei kelpaa. Olisi pitänyt olla jotain fiinimpää. Koittakaa nyt lukea mitä kirjoitetaan.
Vierailija kirjoitti:
"Lapseni ovat minulle elämäni tärkein asia ja toivon, että heistä tulee sinullekin tärkeimmät asiat." Kuka kuvittelee, että omat lapset ovat toisellekin maailman tärkein asia?
Tuo teksti miehen ilmoituksessa = tarvii varaäitiä ja kodinhoitajaa lapsille.
Naisten ilmoituksessa = tarvii maksajaa lasten lomareissuille ja harrastuksille.
Vierailija kirjoitti:
"Minulla on aktiivinen elämä. Olen johtajana kasvavassa yrityksessä ja työhön kuuluu paljon matkustelua ulkomailla. Vapaa-ajalla näen paljon ystäviä, pelaan sm-tasolla golfia ja purjehdin. Nyt etsinnässä on puoliso ja tulevien lasteni äiti."
=Etsinnässä puoliso, joka jaksaa olla yksin kotona lasten kanssa, kun huitelen omissa menoissani. Yhteistä aikaa kanssani ei juurikaan ole, sillä elämässäni ei ole puolisolle ja lapsille aikaa.
Juu mutta onpahan komea omakotitalo jota kelpaa sisustaa miehen rahoilla. Voi vaikka sisustusblogia pitää. Yllättävän monelle tällainen ukko kuitenkin kelpaa.
Kirjoitin 17-vuotiaana Suomi24:n: Komeaksi kehuttu 17-vuotias mies. Koulutus elämänkoulu ja että olin eronnut. Luulin silloin että seurustelusuhteen päättyminen katsotaan eroksi. Ei tullut yhtään vastausta. :D
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin 17-vuotiaana Suomi24:n: Komeaksi kehuttu 17-vuotias mies. Koulutus elämänkoulu ja että olin eronnut. Luulin silloin että seurustelusuhteen päättyminen katsotaan eroksi. Ei tullut yhtään vastausta. :D
Aika liikkis 🥲
Vierailija kirjoitti:
Rakkaudessa pettynyt
= puhuu koko ajan eksästään ja haukkuu sitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kylmässä suhteessa oleva herrasmies"
Korjaan vielä kun muistan oikean muodon.
"Kylmässä suhteessa oleva luotettava herrasmies etsii salaista naisseuraa"
Oon aina ihmetellyt näitä "luotettavia" herrasmiehiä, jotka etsii salaseuraa. Siis muille on luotettava paitsi omalle puolisolleen?
Vierailija kirjoitti:
180 cm/85 kg/22 cm
Jo yleensä se, että mies on viivottimen kanssa mitannut omaa munaansa, on yööök.
Voi luoja näitä. Onneksi olen onnellisesti naimisissa en varmaan osaisi kirjoittaa sellaista ilmoitusta mikä tälle raadille kelpaisi.
Onko Suomessa Tinder-valmentajia? Sellainen joka neuvoo miten ilmoitus tehdään ja miten matchien kanssa jutellaan. Kysyntää saattaisi olla.
Vierailija kirjoitti:
edellisissä s uhteissa ovat kehuneet minua tiukaksi eli lause pitää sisällään toteamuksen että hoonattu on ja paljon.
Opiskelukaveri iski baarissa silmänsä erääseen kieltämättä naamastaan ihan hyvännäköiseen naiseen, joka oli kropaltaan kauhea pallo. Kaverilla ei ole mikään pieni pippeli ja vähän repeilin, kun kertoi sitten jälkikäteen, että miksi helvetissä et yrittänyt estää lähtemästä sen mukaan? Ettei koskaan ole yrittänyt panna niin läskiä ja väljää naista.
Pieni mutta teknillinen panee hellurei