"Komeaksi kehuttu" ja muut ällötykset jakoon
Usein myös nuo komeaksi kehutut eivät ole kovin komeita, että onkohan joku äiti sitten muksuna heitä kehunut vai miksi ovat tuohon johtopäätökseen päätyneet... Mitäs muita näitä ällöjä deittisanastoja on?
Kommentit (961)
"Juoksut on juostu."
50-vuotias räväkkä täti-ihminen, joka on päättänyt rauhoittua ja lopettaa baareissa riekkumisen.
En nyt ole vuosiin deittiprofiileja lukenut, mutta silloin kun niitä vielä katselin, niin naisten kuvauksissa aina huvitti se että hiustenväristä ei voinut kirjoittaa vain "tumma", vaan aina piti täsmentää se sanomalla "tumma ja tulinen".
Vierailija kirjoitti:
"Naispuoliset ystäväni ovat ihmetelleet, miten kaltaiseni aarre on vielä vapaana."
Jos mies on oikeasti hyvä saalis, niin kyllä joku naispuolinen sinkkuystävä käy sen hakemassa omakseen. Jos ei kelpaa sinkkuystäville, niin jotain perustavanlaatuista miehessä on vialla."
= ei ole jännis.
Vierailija kirjoitti:
"Juoksut on juostu."
50-vuotias räväkkä täti-ihminen, joka on päättänyt rauhoittua ja lopettaa baareissa riekkumisen.
Minustakin tuo " juoksut on juostu" on typerä ja inhottavuutta lisää siinä sen taka-ajatus:
Baareissa käydään muka vain riekkumassa ja annetaan muutenkin ymmärtää, että baarissa käyminen on johonkin tiettyyn ikään kuuluva ruma pahe, josta on nyt päästy onneksi irti.
Vähän sellaista so-so- etHÄN sinäkään käy enää baareissa.
Vaikka voihan se "juoksunsa juossut" olla polven kulumavamman vuoksi maraton -harrastuksensa lopettanut.
Inhokkisana on myös "tasokas".
" En käy räkälöissä, vaan joskus tasokkaissa viinibaareissa. (muita vaihtoehtojahan tähän väliin ei mahdukaan) Viikonloppuna laitan vähän tasokkaampaa ruokaa, olen tasokas liikemies, voin nauttia joskus hieman tasokkaampaa erikoisolutta...jne".
Tai ilmoituksessa mainitaan muuten ALKOn käytöstä KOHTUUDELLA, että hyvän ruuan kanssa menee lasillinen viiniä.
Mitä se hyvä ruoka on? Syökö hän oikeasti muutoin pahaa ruokaa irvistellen ja yökkäillen odottaen viikonloppua, että saa kokata sitä hyvää ruokaansa?
Entä jos pitää herkkunaan lenkkimakkaraa ja näkkäriä, saako silloin nauttia sitä viiniä vai lasketaanko se juopotteluksi?
entisissä suhteissa ovat sanoneet minua tiukaksi lausahdus voi toki pitää kutinsa mutta sanonta kätkee sisäänsä vielä lisän että niitä kutia on tosiaan tikattu siihe toosaan
Vierailija kirjoitti:
"Juoksut on juostu."
Tai kolmevitonen mies, joka on paneskellut vähän kaikkea, ja viimeksi sortunut pikkujouluissa kuuskymppiseen työkaverirouvaan, jolla minihame ja levinnyt punainen huulipuna, ja nyt vähän hävettää.
Ota selvää tai tuu jutulle..
Valokuvissa pyöräilykypärä päässä, ei imartele ketään
Ei hampaat irvessä, ei mitään kovin vakavaa etsinnässä, pilkettä silmäkulmassa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
25 sivua miesten profiilien haukkumista, mutta tosiasiassa naisten profiilit ovat ihan yhtä huonoja ja geneerisiä. Mutta eihän se naisen oma paska profiili ja persoona estä vaatimasta miehiltä enemmän...
Onhan tässä paljon puhuttu naisistakin.
Miksi miehet ovat niin herkkiä, eivätkä kestä arvostelua? Täällä ruoditaan naisia armottomasti, mutta heti kun joku arvosteleekin miestä, niin aletaan itkeä miesvihasta. On vaikea käydä keskustelua, kun miehet ovat niin herkkänahkaisia joka asiassa.
Mikä tarve sulla on "keskustella" miehistä? Miksi ette ruodi omia profiilejanne?
Mitäs muuten tuosta arvostelusta on iloa? Siis konkreettisesti? Luuletko että miehet nyt menevät muuttamaan tekstejään kun vauvalla naiset puhuivat asiasta? Eipä taida toimia noin.
Motiivinne ruotimiseen on siis päivänselvä, eikä ongelma ole miesten herkkänahkaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
opin jo kauan sitten että "komea" tarkoittaa sen vastakohtaa. Ohitan aina nämä kuvattomat "komeat". Sääntö on etteivät ole.
Miehillä tuntuu olevan helppo sanoa itseään komeaksi, nainen ei koskaan kuvailisi itseään kauniiksi, ellei sitten panostaisi paljon ulkonäköönsä.
Kun olin tinderissä, monella kuvallisellakin miehellä luki profiilitekstissä komea. Poikkeuksetta rumanpuoleisia olivat. En tiedä oliko tuo olevinaan läppää vai ihanko oikeasti näkivät itsensä komeina...
Kyllä pitävät. Asiasta on tehty tutkimuskin. Sen mukaan miehet pitävät itseään keskivertoa komeampana,ja siksi yrittävät iskeä.itseään huomattavasti kauniimpia naisia. Itse arvelen, että syynä varmaan osittain on testosteroni.
EIkä palstalla ole miesvihaa. Tämänkin paskapuheen kritisointi on vain miesten herkkänahkaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pyörittää" omaa firmaa.
Tämän kämmin olen itse tehnyt. Pyöritän tosiaan omaa putkialan firmaa ja työntekijöitä on parikymmentä ja tulot 300000€ vuodessa, välillä paremminkin ja tosiaan olen ylpeä firmasta. Joku kana lopetti siihen, kun luuli, että olen haalarimies. Olen kyllä lihava, enkä kovin viriili, mutta sitä ei oltu käsitelty. Tulojani, tai omaisuuttani en ala kertomaan ihan heti. Rahalla voin hakea paremman näköisen naisen, kuin pärställä saan ikinä.
'Kana' väisti luodin. Ei kukaan fiksu nainen halua miestä, joka uskoo voivansa noin vain hakea naisen rahalla.
Vierailija kirjoitti:
En nyt ole vuosiin deittiprofiileja lukenut, mutta silloin kun niitä vielä katselin, niin naisten kuvauksissa aina huvitti se että hiustenväristä ei voinut kirjoittaa vain "tumma", vaan aina piti täsmentää se sanomalla "tumma ja tulinen".
Heh, mä olen kai sitten vaalee ja viilee.
Huoh.. kirjoitti:
Ota selvää tai tuu jutulle..
Valokuvissa pyöräilykypärä päässä, ei imartele ketään
Ei hampaat irvessä, ei mitään kovin vakavaa etsinnässä, pilkettä silmäkulmassa..
Mun mielestä paljon pyöräilevä mies on kiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän ilmoitukseen sitten voi kirjoittaa, kun on lukenut yllä olevat näkemykset? Taitaisi jäädä kirjoittamatta koko hakemus, kun ilmeisesti kaikki, mitä siihen laittaisi, olisi "yök".
Noihin lueteltuihin latteuksiinko rajoittuu kykysi kertoa itsestäsi? Onnea. Laita että "mielikuvitukseton, ankea vänkääjä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Toivon sinun olevan 18-38 v nainen. En koe, että minulla on yhteistä itseäni vanhempien naisten kanssa. Jos olet minua vanhempi, niin lähestythän sijastani jotain toista miestä. M40"
Jos olisin sinkku, skippaisin suosiolla kaikki reilusti itseään nuorempaa etsivät naiset. Kertoo paljon, jos nelikymppinen haikailee juuri täysi-ikäistyneen perään. Tuollaisessa ilmoituksessa olisi jo heti erilainen sävy, jos ikähaitari olisi esim. 30-40 v.
Eihän tuossa haikailla juuri täysi-ikäisten perään vaan 18-38v. Voin miehenä sanoa että kun tuolla tavalla laittaa niin pääpaino on siinä 28-38v, mutta on myös ollut nuorempia parikymppisiä joiden kanssa on jopa treffailtu ja tosi sellaiset fiksut ajatukset olleet. Jotkut nuoremmat tykkää, eikä kaikille ikä ole se juttu. M38
Tähän vielä jatkan että monesti jos miehellä on noin laaja ikä kriteeri niin se voi tarkoittaa että ei halua rajata pois ketään. Samassa voi myös olla että on liikenteessä avoimin mielin, joka ainakin itselläni tarkoittaa sitä että jos se hyvä sattuu kohdalle niin kyllä kaikki kiinnostaa, eli en etsimällä etsi mitään vakavaa, enkä seksiä, ehkä ystävää, en halua säätöjä, mutta iän kartuttaman kokemuksen myötä olen sitä mieltä että jos löytyy nainen, jonka kanssa juttu luistaa ja oikeasti mätsää hyvin niin kyllähän se seksikin kiinnostaa, en enää ole kuin parikymppisenä että aina pani kun vain sai. Myös avoimin mielin, ei halua rajata ketään pois. Kyllä niitä välillä ihan oikeasti on aika nuoriakin parikymppisiä jotka haluavat vanhempaa kokeneempaa miestä, vaikkakin en niitä oikein uskalla tosissaan ottaa. M38
Sinkkuna (25-28 v) ollessa jätin väliin kaikki miehet, jotka havittelivat puolta nuorempia naisia ja hehkuttivat, kuinka parikymppisistä löytyy aina joku kiinnostunut. Parikymppiset ovat aivan eri sukupolvea ja ihan eri elämäntilanteessa. Minä olen nyt 32 v ja ei kävisi mielessäkään minkäänlainen suhde esim. 10 v nuoremman kanssa. 22 v on ikäiseeni verrattuna vielä kesken, luultavasti opiskelee ja aikuisuus on vasta alussa. Minä olen ollut kohta 10 v työelämässä, eikä opiskelijariennot kosketa arkeani.
Kaiken lisäksi näistä "avoimin mielin" tapauksista tulee ällöttävä olo. "Kyllä minä voin parikymppistä panna, en hae mitään vakavaa". Kertoo tarpeeksi tuollaisen miehen elämänarvoista, kun voisi harrastaa seksiä naisen kanssa, joka voisi olla oma tytär.
Ite voisin helposti seurustella 22v naisen kanssa. En koe että meidän elämäntilanteessa olisi isoa eroa
M26
Kyllä tuossa aika iso ero on jo, ihan elämänkokemuksenkin suhteen. Etsi ikäistäsi seuraa äläkä parikymppisiä
Just eilen tai toissapäivänä luin tiedeuutisen, jossa kerrottiin uudesta tutkimuksesta. Jonka perusteella naiset ovat 250 000 vuoden ajan pariutuneet 5-10 vuotta vanhemman miehen kanssa.
Miksi kehoitit jotakuta hakemaan ikäistään seuraa, jos kerran 22v.tyty ja 26v. poju parina on täysin normaalia ja luonnollista. Oletko kenties joku moraalinvartijaksi tekeytyvä kontrollifriikki joka haluaa kontrolloida muiden tekemisiä saadaksesi "todellisuudestasi" itseäsi miellyttävän? Eihän muilla tai muiden tarpeilla mitään väliä ole.4 vuoden ikäero on tuossa vaiheessa todella iso, nuorempi vielä opiskelee ja vanhempi luultavasti työelämässä
Musta 4 vuotta ei parikymppisillä ole mikään iso ikäero. Teineillä voi vielä ollakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Toivon sinun olevan 18-38 v nainen. En koe, että minulla on yhteistä itseäni vanhempien naisten kanssa. Jos olet minua vanhempi, niin lähestythän sijastani jotain toista miestä. M40"
Jos olisin sinkku, skippaisin suosiolla kaikki reilusti itseään nuorempaa etsivät naiset. Kertoo paljon, jos nelikymppinen haikailee juuri täysi-ikäistyneen perään. Tuollaisessa ilmoituksessa olisi jo heti erilainen sävy, jos ikähaitari olisi esim. 30-40 v.
Eihän tuossa haikailla juuri täysi-ikäisten perään vaan 18-38v. Voin miehenä sanoa että kun tuolla tavalla laittaa niin pääpaino on siinä 28-38v, mutta on myös ollut nuorempia parikymppisiä joiden kanssa on jopa treffailtu ja tosi sellaiset fiksut ajatukset olleet. Jotkut nuoremmat tykkää, eikä kaikille ikä ole se juttu. M38
Tähän vielä jatkan että monesti jos miehellä on noin laaja ikä kriteeri niin se voi tarkoittaa että ei halua rajata pois ketään. Samassa voi myös olla että on liikenteessä avoimin mielin, joka ainakin itselläni tarkoittaa sitä että jos se hyvä sattuu kohdalle niin kyllä kaikki kiinnostaa, eli en etsimällä etsi mitään vakavaa, enkä seksiä, ehkä ystävää, en halua säätöjä, mutta iän kartuttaman kokemuksen myötä olen sitä mieltä että jos löytyy nainen, jonka kanssa juttu luistaa ja oikeasti mätsää hyvin niin kyllähän se seksikin kiinnostaa, en enää ole kuin parikymppisenä että aina pani kun vain sai. Myös avoimin mielin, ei halua rajata ketään pois. Kyllä niitä välillä ihan oikeasti on aika nuoriakin parikymppisiä jotka haluavat vanhempaa kokeneempaa miestä, vaikkakin en niitä oikein uskalla tosissaan ottaa. M38
Sinkkuna (25-28 v) ollessa jätin väliin kaikki miehet, jotka havittelivat puolta nuorempia naisia ja hehkuttivat, kuinka parikymppisistä löytyy aina joku kiinnostunut. Parikymppiset ovat aivan eri sukupolvea ja ihan eri elämäntilanteessa. Minä olen nyt 32 v ja ei kävisi mielessäkään minkäänlainen suhde esim. 10 v nuoremman kanssa. 22 v on ikäiseeni verrattuna vielä kesken, luultavasti opiskelee ja aikuisuus on vasta alussa. Minä olen ollut kohta 10 v työelämässä, eikä opiskelijariennot kosketa arkeani.
Kaiken lisäksi näistä "avoimin mielin" tapauksista tulee ällöttävä olo. "Kyllä minä voin parikymppistä panna, en hae mitään vakavaa". Kertoo tarpeeksi tuollaisen miehen elämänarvoista, kun voisi harrastaa seksiä naisen kanssa, joka voisi olla oma tytär.
Ite voisin helposti seurustella 22v naisen kanssa. En koe että meidän elämäntilanteessa olisi isoa eroa
M26
Kyllä tuossa aika iso ero on jo, ihan elämänkokemuksenkin suhteen. Etsi ikäistäsi seuraa äläkä parikymppisiä
4 vuoden eroko on nykyään iso?
Elämänkokemushan riippuu siitä, mitä on sattunut tekemään, työtä vai opiskelua vai muuta. Se elämänkokemus voi olla aika pitkälti sama.
Ymmärtäisin jos kyse olisi jostain 16v, mutta 22 v?
22- vuotias ja 26- vuotias ovat psyykkisestä kehitykseltään ihan erilaisia. Lue ihmisen kasvatuspsykologiaa, niin ymmärrät.
Anteeksi, siis kehityspsykologiaa. 22- vuotias on vielä ihan lapsi verrattuna 26- vuotiaaseen, jolla otsalohkon on jo kehittynyt.
Tämä on periaatteessa ihan totta, mutta ei käytännössä muodosta mitään estettä seukkaamiselle. Pari-kolme vuotta ensihuumaa ja se nuorempi ehtii kypsyä mukaan.
Eräs narskutyyppi teroitti, että häneltä on usein kysytty, onko hän malli.
Ja että häntä luullaan 10 vuotta nuoremmaksi.
Mut toinen silmä katsoo tiistaihin ja toinen torstaihin. Psykoksi paljastui.
DrPhillus kirjoitti:
Naisilla "vahva ja itsenäinen" on poikkeuksetta ollut ripustautuva kontrollifriikki. kvg "vahva ja itsenäinen nainen" ja saatte listoja ihan normaaleista, tavallisista naisista; kun vaan olisivatkin sellaisia, ei näitä kukaan pelkää. Monelle naiselle se tila vaan on ihan saavuttamaton, kun emotionaaliset ja sosiaaliset taidot on mitä sattuu olemaan. Itsepetosta sitten tää "miehet pelkää", tässä käytöksessä on 1:1 sama kaava, kuin näillä nice guy-miehillä.
Se miesten "sitoutumiskammo" on kyllä ihan silkkaa itsesuojeluvaistoa...
Kuule Acidophilus, mä en oikein usko, että se vika on ollut niissä naisissa...
Positiivinen
sporttinen
sanavalmis
valovoimainen persoona, joka jää ihmisten mieliin
kaikki muut onnen avaimet kasassa – vain romanttinen rakkaus puuttuu.
empaattinen ja välitön
en stressaa turhista
maanläheinen
Unelmien mies olisi komea, hyväntuoksuinen ja kohtelias herrasmies.
Olen rehellinen ja luotettava, tavallinen mies.
Juu, eiköhän nuo ole ihan oletusarvoja, mistä lähdetään. Mikä on tavallinen mies?