"Komeaksi kehuttu" ja muut ällötykset jakoon
Usein myös nuo komeaksi kehutut eivät ole kovin komeita, että onkohan joku äiti sitten muksuna heitä kehunut vai miksi ovat tuohon johtopäätökseen päätyneet... Mitäs muita näitä ällöjä deittisanastoja on?
Kommentit (961)
Aurinkoinen
Taiteellisesti lahjakas, rakastaa laulamista
rinnalta puuttuu joku, jonka kanssa jakaa arkea
sydämellinen, puhelias ja avulias persoona
haaveilee avioliitosta ja kotiäitiydestä
unelmana on saada olla lasten kanssa kotona välillä vapaaehtoistöitä tehden.
tykkää lähtökohtaisesti tummista ja aktiivisista miehistä
löytyy myös räväkkä puoli
rohkea ja rempseä
pohjoisen leidi
ei koskaan jää sanattomaksi
ei ole vielä koskaan ollut rakastunut, mutta nyt hän on valmis antamaan rakkaudelle mahdollisuuden
perheestä ja matkustelusta haaveileva
lähtee kaikkeen helposti mukaan
päästää vain harvat oikeasti lähelleen
voimakas kumppani joka toivoo yhtä vahvaa luonnetta rinnalleen
huolehtivainen, intohimoinen ja tarvittaessa tulinen
hän ottaa omansa ja on valmis myös taistelemaan sen puolesta
vetoaa aktiivinen ja tilanteet haltuun ottava mies, jolla on kiltti luonne
diplomi-insinööriksi valmistunut
elegantti lady
Tampereelta
älykäs ja harkitseva
ei pistäisi pahitteeksi, jos rinnalle löytyisi sopiva kumppani
vetoavat itsevarmat miehet, jotka osaavat pitää hauskaa, eivätkä ota elämää liian vakavasti.
kaipaa rinnalleen aktiivista, keskustelutaitoista ja urheilullista miestä
tradenomi
toivoo olevansa tulevaisuudessa moderni nomadi
Viimeisimmän eron jälkeen Balille karannut
valmis rakastumaan
toivoo löytävänsä yhtä energisen miehen, joka jakaa seikkailuhenkisyyden ja vapaudenkaipuun aatteet
suorapuheinen seikkailija
joka hakee nopeatempoisuutta ja vaihtelevuutta elämäänsä
haluaa, että potentiaalisen kumppanin kanssa löytyy helposti yhteinen sävel
kaipaa vierelleen rentoa miestä, joka ei ota asioita liian vakavasti
äksöniä saisi olla aina, sillä kammoksuu tylsyyttä
Vierailija kirjoitti:
" Olen 78-kesäinen nuorekas, lutunen autoileva nappisimmu. Käytän alkoa kohtuudella.
Kaipaan sinusta, 18-vuotias neito, hipsutteluseuraa.
Nimim. Halinalle".
Tulee mieleen Jimmy Savilen tyyppinen halinalle.
rento ja rempsee
Tampereelta
löytyy "hauskoja" letkautuksia jokaiseen tilanteeseen
kärsinyt sitoutumiskammosta aiemmin kärsinyt
kavereiden terapeutti parisuhdeasioissa
sitä oikeaa ei ole tahtonut löytyä
hakujalka miehen löytämisessä vipattaa ja kovaa
haaveilee pitkästä miehestä, jolla on nallekarhun piirteet: tummat hiukset, sympaattiset silmät ja ihana hymy
"Saat minut nauramaan"
",jonka kainaloon käpertyä"
En halua toimia hovinarrina ja vielä vähemmän kokea paineita onnistumisestani. Ja kuinka ikinä romanttista kainaloon käpertyminen onkin, ilmaisun puhki kuluneisuus aiheuttaa sen, että luulen olevani tyytyväisempi ilman kyseistä käpertyjää.
Muutenkin suurinta osaa kielikuvista vaivaa niiden kokema inflaatio. Osa on jopa ollut hauskoja alunperin. Koettakaa nyt taivaan tähden olla edes rahtusen persoonallisia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
25 sivua miesten profiilien haukkumista, mutta tosiasiassa naisten profiilit ovat ihan yhtä huonoja ja geneerisiä. Mutta eihän se naisen oma paska profiili ja persoona estä vaatimasta miehiltä enemmän...
Onhan tässä paljon puhuttu naisistakin.
Miksi miehet ovat niin herkkiä, eivätkä kestä arvostelua? Täällä ruoditaan naisia armottomasti, mutta heti kun joku arvosteleekin miestä, niin aletaan itkeä miesvihasta. On vaikea käydä keskustelua, kun miehet ovat niin herkkänahkaisia joka asiassa.
Mikä tarve sulla on "keskustella" miehistä? Miksi ette ruodi omia profiilejanne?
Mitäs muuten tuosta arvostelusta on iloa? Siis konkreettisesti? Luuletko että miehet nyt menevät muuttamaan tekstejään kun vauvalla naiset puhuivat asiasta? Eipä taida toimia noin.
Motiivinne ruotimiseen on siis päivänselvä, eikä ongelma ole miesten herkkänahkaisuus.
Itsekin olen mies, eikä minua varsinaisesti haittaa muiden profiilien ruotiminen. Ihan ok nähdä muiden mielipiteitä, mutta ei nyt varsinaisesti kiinnosta anonyymien tyyppien ohjeet.
Jos haluaa tehdä itsestään "hyvän ihmisen", niin kannattaa profiilissa hyvesignaloida sanoilla "empaattinen", "avarakatseinen", "positiivinen", "eläinrakas" jne. Joillekin tuollainen on siirappista lässytystä, jota ei pidä erikseen mainita, vaan se tulee esille muutoinkin, jos näin on. Samoin kuin ulkoiset seikat tulevat kyllä esille.
Itse olen sillä kannalla, että kukin tehköön mieluiten itsensä näköisen profiilin vailla turhaa mainospuhetta tai yliyrittämistä.
Vierailija kirjoitti:
rento ja rempsee
Tampereelta
löytyy "hauskoja" letkautuksia jokaiseen tilanteeseen
kärsinyt sitoutumiskammosta aiemmin kärsinyt
kavereiden terapeutti parisuhdeasioissa
sitä oikeaa ei ole tahtonut löytyä
hakujalka miehen löytämisessä vipattaa ja kovaa
haaveilee pitkästä miehestä, jolla on nallekarhun piirteet: tummat hiukset, sympaattiset silmät ja ihana hymy
Rento ja rempsee. Huh.
Tulee mieleen tyyppi, jonka kanssa pitää väkisin nauraa tyhmille jutuille väsymiseen asti. Raskasta touhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
25 sivua miesten profiilien haukkumista, mutta tosiasiassa naisten profiilit ovat ihan yhtä huonoja ja geneerisiä. Mutta eihän se naisen oma paska profiili ja persoona estä vaatimasta miehiltä enemmän...
Miksi miehet ovat niin herkkiä, eivätkä kestä arvostelua? Täällä ruoditaan naisia armottomasti, mutta heti kun joku arvosteleekin miestä, niin aletaan itkeä miesvihasta. On vaikea käydä keskustelua, kun miehet ovat niin herkkänahkaisia joka asiassa.
Mikä tarve sulla on "keskustella" miehistä? Miksi ette ruodi omia profiilejanne?
Mitäs muuten tuosta arvostelusta on iloa? Siis konkreettisesti? Luuletko että miehet nyt menevät muuttamaan tekstejään kun vauvalla naiset puhuivat asiasta? Eipä taida toimia noin.
Motiivinne ruotimiseen on siis päivänselvä, eikä ongelma ole miesten herkkänahkaisuus.
Itsekin olen mies, eikä minua varsinaisesti haittaa muiden profiilien ruotiminen. Ihan ok nähdä muiden mielipiteitä, mutta ei nyt varsinaisesti kiinnosta anonyymien tyyppien ohjeet.
Jos haluaa tehdä itsestään "hyvän ihmisen", niin kannattaa profiilissa hyvesignaloida sanoilla "empaattinen", "avarakatseinen", "positiivinen", "eläinrakas" jne. Joillekin tuollainen on siirappista lässytystä, jota ei pidä erikseen mainita, vaan se tulee esille muutoinkin, jos näin on. Samoin kuin ulkoiset seikat tulevat kyllä esille.
Itse olen sillä kannalla, että kukin tehköön mieluiten itsensä näköisen profiilin vailla turhaa mainospuhetta tai yliyrittämistä.
Ketjussa ei ruodita profiileja vaan haukutaan miehiä jotka niitä profiileja kirjoittelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" Olen 78-kesäinen nuorekas, lutunen autoileva nappisimmu. Käytän alkoa kohtuudella.
Kaipaan sinusta, 18-vuotias neito, hipsutteluseuraa.
Nimim. Halinalle".
Tulee mieleen Jimmy Savilen tyyppinen halinalle.
78v pojankoltiainen. Ei ole vielä asettunut aloilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa ei ruodita profiileja vaan haukutaan miehiä jotka niitä profiileja kirjoittelee.
Haukkukoon nyt sitten. Ei ole penniäkään kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole siinäkään että naiset tappaa vauvansa, mutta ei se silti oikein ole.
Uuh, miesvihauuli tuli tännekin runkuttelemaan. Kuinka olisi Nykopp seuraavana argumenttina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Toivon sinun olevan 18-38 v nainen. En koe, että minulla on yhteistä itseäni vanhempien naisten kanssa. Jos olet minua vanhempi, niin lähestythän sijastani jotain toista miestä. M40"
Jos olisin sinkku, skippaisin suosiolla kaikki reilusti itseään nuorempaa etsivät naiset. Kertoo paljon, jos nelikymppinen haikailee juuri täysi-ikäistyneen perään. Tuollaisessa ilmoituksessa olisi jo heti erilainen sävy, jos ikähaitari olisi esim. 30-40 v.
Eihän tuossa haikailla juuri täysi-ikäisten perään vaan 18-38v. Voin miehenä sanoa että kun tuolla tavalla laittaa niin pääpaino on siinä 28-38v, mutta on myös ollut nuorempia parikymppisiä joiden kanssa on jopa treffailtu ja tosi sellaiset fiksut ajatukset olleet. Jotkut nuoremmat tykkää, eikä kaikille ikä ole se juttu. M38
Tähän vielä jatkan että monesti jos miehellä on noin laaja ikä kriteeri niin se voi tarkoittaa että ei halua rajata pois ketään. Samassa voi myös olla että on liikenteessä avoimin mielin, joka ainakin itselläni tarkoittaa sitä että jos se hyvä sattuu kohdalle niin kyllä kaikki kiinnostaa, eli en etsimällä etsi mitään vakavaa, enkä seksiä, ehkä ystävää, en halua säätöjä, mutta iän kartuttaman kokemuksen myötä olen sitä mieltä että jos löytyy nainen, jonka kanssa juttu luistaa ja oikeasti mätsää hyvin niin kyllähän se seksikin kiinnostaa, en enää ole kuin parikymppisenä että aina pani kun vain sai. Myös avoimin mielin, ei halua rajata ketään pois. Kyllä niitä välillä ihan oikeasti on aika nuoriakin parikymppisiä jotka haluavat vanhempaa kokeneempaa miestä, vaikkakin en niitä oikein uskalla tosissaan ottaa. M38
"Liikenteessä (suck) avoimin mielin".
M38 ei tainnut oppia tästä keskustelusta yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Aurinkoinen
Taiteellisesti lahjakas, rakastaa laulamista
rinnalta puuttuu joku, jonka kanssa jakaa arkea
Rakastaa laulamista, ne naiset vaan on nähty jotka ei osaa laulaa. Taiteellisesti lahjakas taas tarkoittaa että osaa piirtää tikku-ukkoja avustettuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole siinäkään että naiset tappaa vauvansa, mutta ei se silti oikein ole.
Uuh, miesvihauuli tuli tännekin runkuttelemaan. Kuinka olisi Nykopp seuraavana argumenttina?
Kummallista että sinut löytää aina samoista ketjuista haukkumassa miehiä.
Oletko tällä kertaa puhumassa omasta puolisostasi vai oletko liikkeellä geneerisemmin?
lumoava energiapakkaus
tykkää touhuta ja olla menossa koko ajan.
Juttuja ja luonnetta riittää
toivoo löytävänsä rinnalleen kumppanin, joka pysyisi vauhdissa mukana.
järkinainen, joka hurmataan fiksulla otteella
pilke silmäkulmassa