Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyysin kampaajalta pitkää polkkaa KEVYESTI kerrostettuna ja verhomaisella otsatukalla

Vierailija
21.01.2023 |

No arveette varmaan aloituksesta mitä sain, koko pituus ihan siedettävä, pari senttiä olkapäiden yläpuolella olevan, takaa täysin kynityn pehkon. Kampaaja leikkasi hirveellä vauhdilla ja lopuksi vielä ohensi reilulla kädellä, "kun sulla niin paksu ja tuuhea tämä niin ohensin" sanomatta mulle mitään! Takaa kynitty hius on kauttaaltaan toiselta puolelta 2cm lyhyempi, kuin toiselta (tämän huomasin kotona, enkä todellakaan ole sen saksikäsi Edwardin käsittelyyn menossa "korjaamaan tilannetta. Latvapituus on tasainen. Edestä tätä ei niin helposti huomaa, joten oli jo myöhäistä (on vain ohennettu olemattomaksi) , kun kampaaja näytti takaa kynittyä tukkaa. Kampaaja vielä varmisti ennen leikkausta, niin että kevyesti kerrostettu? Vastasin kyllä ehdottomasti. Näytin kahta kuvaakin, missä olkapäitä koskettavat hiukset, lähes tasapaksut, hieman vain kevennetty latva ja laskeutuva sekä pitkä verhomainen otsis. Otsis on mulla nyt myös ihan päin helvettiä leikattu, liian lyhyt, eikä laskeudu mitenkään päin hyvin,vaikka kuinka laittaisin, todella omituisesti ja epätasaisesti "kevennetty". Mulla oli suht paksu ja tuuhee luonnonkihara tukka. Olen kolme kertaa ennenkin leikannut pitkän polkan ja joka kerta tullut tosi söpö ja ihanan hyväkuntoisen näköinen kampaus.

Suunnittelin meneväni tasoittamaan parin kk välein, niin kauan, että hiukset ovat tasapaksut. Hiukset kasvaa mulla n. 1,5cm/kk, kuinka kauan vastaavissa tapauksissa on mennyt, että olet tottunut kynittyyn ulkomuotoon tai kauanko on mennyt, että hiukset ovat ns. laskeutuneet?

Kommentit (101)

Vierailija
101/101 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sissus saatana. Kävitkö samassa paikassa kuin mä? Mulla oli vielä kuva näytettävänä. Mutta paskaks meni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi