Miten flirttailet?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En flirttaile ja kiusaannun aina, jos joku yrittää flirttailla minulle. Ja jäädyn siinä tapauksessa jos olen itse kiinnostunut miehestä.
Ja tähän lisäyksenä että olen ikisinkku. Se tosin lienee selvää sanomattakin,
Onko sinulla ajatusta siitä, miten voisit muuttaa asian, vai onko se vain näin? Mielestäsi. Eihän siinäkään ole mitään pahaa jos ilman parisuhdetta haluaa elää, mutta jos haluaa suhteen/ suhteita, olisiko hyvä tehdä asialle jotakin? Rohkeasti. Ei meistä ihmisistä kukaan ole niin ihmeellinen, jotta tarvitsisi kohtaamisissa jäätyä. Jokaisella on omat heikkoudet ja kipupisteet. Samalla viivalla olemme kaikki.
En osaa flirttailla, en uskalla, olen liian ujo. Pelkään että toinen luulee minun yrittävän iskeä häntä ja ilmaisee suoraan ettei ole kiinnostunut ja sitten kokisin saavani pakit.
Ei pysty
N 52
Vierailija kirjoitti:
En osaa flirttailla, en uskalla, olen liian ujo. Pelkään että toinen luulee minun yrittävän iskeä häntä ja ilmaisee suoraan ettei ole kiinnostunut ja sitten kokisin saavani pakit.
Ei pystyN 52
Älä huoli. Ilmeisesti joillakin on tuo flirttailun ' lahja ' ja hyvä niin.
Elämä on täynnä pettymyksiä mutta myös yllättäviä asioita. Ei kannata yrittää ajatella mitä toinen ajattelee tai on jostakin mieltä, vaan elää sen oman ajatuksen mukaan, välittämättä muusta/ muista. Tärkeintä on kertoa ääneen mitä ajattelee ja toivoo.
Äh, nyt aloin liikaa filosofoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan naista tukasta kiinni ja raahaan luolaani. Sen jälkeen parittelen sitä nopeasti. Joskus nainen jää ja pyytää lisää, ja joskus häippäsee heti tilaisuuden tullen. Flirtti on taitolaji.
Kysyttävää?No tuo kuvaus ei ollut muuta kuin väkivaltaa. Ei nyt oikein uppoa.
Sinussa ei oo kyllä sitten yhtään romantiikkaa. Eipä oo ihme että ihmiset ei enää pariudu kun on tuollaisia naisia. Sus siunatkoon teitä femisintejä.
No, niin. Kyllä kaikki naiset ovat femisinttejä. Kylä näi o.
Ohessa selitys siitä miten flirttaillaan oikein:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan naista tukasta kiinni ja raahaan luolaani. Sen jälkeen parittelen sitä nopeasti. Joskus nainen jää ja pyytää lisää, ja joskus häippäsee heti tilaisuuden tullen. Flirtti on taitolaji.
Ootko tosissas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietämättäni. Jatkuvasti tulee ongelmia.
- nainen
Mitä siis teet? Tuijotat kohdetta? Hymyilet? teet tikusta asiaa? Koskettelet kevyesti? Siis mitä?
Tietäisinhän mä sen, jos tekisin jotain noin ilmeistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En flirttaile ja kiusaannun aina, jos joku yrittää flirttailla minulle. Ja jäädyn siinä tapauksessa jos olen itse kiinnostunut miehestä.
Onko sinulla ajatusta siitä, miten voisit muuttaa asian, vai onko se vain näin? Mielestäsi. Eihän siinäkään ole mitään pahaa jos ilman parisuhdetta haluaa elää, mutta jos haluaa suhteen/ suhteita, olisiko hyvä tehdä asialle jotakin? Rohkeasti. Ei meistä ihmisistä kukaan ole niin ihmeellinen, jotta tarvitsisi kohtaamisissa jäätyä. Jokaisella on omat heikkoudet ja kipupisteet. Samalla viivalla olemme kaikki.
Ei oikeastaan ole ajatusta. Uskon että jos kohtaan joskus mulle oikean ihmisen, ongelmaa ei ole tai siitä päästään yli. Toki se vaatii myös toiselta paljon. Olen tapailusuhteeseen joskus päätynytkin tästä "ongelmasta" huolimatta, joten en pidä mahdottomana, että joskus päätyisin siitäkin pidemmälle. Ja jos en, sitten sen kuuluukin olla niin. Ei elämä siihenkään kaadu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaan flirttailla tosi hyvin. Nytkytän kulmakarvojani ylös alas, ylös alas ja kourin samalla housujen läpi nivusiani. Mies olen.
Taitaa olla hiljaista naisrintamalla.
Luuletko näitä pellejä miehiksi?
En itse asiassa luule mitään. Harmittaa vain kun ihan asialliseen kysymykseen yritän saada järkevää vastausta.
Haluan oppia flirttailemaan, mutta ei sitä näköjään muutkaan osaa, vastausten perusteella.
Haluaisitko kyetä tuntemaan viehtymystä, vai oppia teeskentelemään sitä? Vai yksinkertaisesti "tiedottaa" käytettävyytesi, tunteettomasti ja sanattomasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko tosissas?
Ei voi olla. Sehän oli kiihkein flirtti eikä jäänyt mitään epäselväksi, tosimiehen asenne. Muut on vaan kateellisia. Kun eivät osaa muuta kuin tuijottaa lasittuneesti, täristä ja maiskuttaa (yök).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oikeastaan ole ajatusta. Uskon että jos kohtaan joskus mulle oikean ihmisen, ongelmaa ei ole tai siitä päästään yli. Toki se vaatii myös toiselta paljon. Olen tapailusuhteeseen joskus päätynytkin tästä "ongelmasta" huolimatta, joten en pidä mahdottomana, että joskus päätyisin siitäkin pidemmälle. Ja jos en, sitten sen kuuluukin olla niin. Ei elämä siihenkään kaadu.
🤣 Hyvä vitsi, tai hiukan reppanaa...
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tämä jokin karisma- juttu itseasiassa? Joidenkin ei tarvitse edes tehdä mitään, kun tarjokkaita tulee?
Omasta mielestäni en ole mitenkään karismaattinen. Vähän ujo mutta perusystävällinen.
- ketjun ensimmäinen tietämättään flirttaileva nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣 Hyvä vitsi, tai hiukan reppanaa...
Niin mikä tuossa sinun mielestäsi oli se vitsi? Haluatko avata.
Flirttailu on miellyttävää sosiaalista kanssakäymistä, minkä tavoite ei useimmiten ole seksuaalinen kanssakäyminen. Oppia voi ottaa esimerkiksi Etelä-Euroopasta. Flirttailu on toisen epämuodollista ja leikillistä huomioimista. Joskus siihen voi sisältyä toive seksuaalisesta kanssakäymisestä, mutta usein ei sisälly.
Täten siis flirttailu onnistuu, kun on vapautunut, rento ja leikillinen.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tämä jokin karisma- juttu itseasiassa? Joidenkin ei tarvitse edes tehdä mitään, kun tarjokkaita tulee?
En ole karismaattinen enkä osaa flirttailla, ja silti tarjokkaita tulee. En keksi mitään muuta syytä kuin ulkonäkö, joka ilmeisesti miellyttää monia.
Kyllä minä juttelen ihan ilman ongelmaa miesten kanssa jotka eivät flirttaile ja joista huomaan etteivät katso minua ns. sillä silmällä.