Miten flirttailet?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko flirttiä, jos charmikkaan hopeaketun käsi koskettaa refleksinomaisesti etumusta jutellessa työpaikan nätin sihteerikön kanssa?
Noup.
Lähinnä säälittävää.
Livon irstaasti huuliani. Toimii aina.
En flirttaile. Minulla on BF, joten en flirttaile muille miehille, koska se on pettämistä. BF ei tykkää flirttailusta, joten kunnioitan sitä ja en flirttaile. N26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaan flirttailla tosi hyvin. Nytkytän kulmakarvojani ylös alas, ylös alas ja kourin samalla housujen läpi nivusiani. Mies olen.
Taitaa olla hiljaista naisrintamalla.
Luuletko näitä pellejä miehiksi?
Vierailija kirjoitti:
En flirttaile. Minulla on BF, joten en flirttaile muille miehille, koska se on pettämistä. BF ei tykkää flirttailusta, joten kunnioitan sitä ja en flirttaile. N26
Voisi ajatella, ettei aloitus koskenut sinua.
Vierailija kirjoitti:
Onko flirttiä, jos charmikkaan hopeaketun käsi koskettaa refleksinomaisesti etumusta jutellessa työpaikan nätin sihteerikön kanssa?
Haluatko olla hopeakettu? Siitä vaan sukupuolta vaihtamaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tämä jokin karisma- juttu itseasiassa? Joidenkin ei tarvitse edes tehdä mitään, kun tarjokkaita tulee?
Näinhän se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi ajatella, ettei aloitus koskenut sinua.
Mutta vastasin silti. ^.^ N26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaan flirttailla tosi hyvin. Nytkytän kulmakarvojani ylös alas, ylös alas ja kourin samalla housujen läpi nivusiani. Mies olen.
Taitaa olla hiljaista naisrintamalla.
Luuletko näitä pellejä miehiksi?
En itse asiassa luule mitään. Harmittaa vain kun ihan asialliseen kysymykseen yritän saada järkevää vastausta.
Haluan oppia flirttailemaan, mutta ei sitä näköjään muutkaan osaa, vastausten perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietämättäni. Jatkuvasti tulee ongelmia.
- nainen
Mitä siis teet? Tuijotat kohdetta? Hymyilet? teet tikusta asiaa? Koskettelet kevyesti? Siis mitä?
a) tuijottamisen ja
b) koskettelun
voit unohtaa saman tien. Ellet yritä karkottaa ihmisiä.
Välttelen ihastukseni kohdetta ja toivon, että se toinen telepaattisesti tajuaa, että meidät on tarkoitettu yhteen.
En flirttaile, kun olen vapaaehtoisesti sinkku vela. Miksi antaa naisille tässä maassa ego boost? -nuori mies
Vierailija kirjoitti:
Välttelen ihastukseni kohdetta ja toivon, että se toinen telepaattisesti tajuaa, että meidät on tarkoitettu yhteen.
Heh, tuollaistahan se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
Hopeakettu-jankuttaja on nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietämättäni. Jatkuvasti tulee ongelmia.
- nainen
Mitä siis teet? Tuijotat kohdetta? Hymyilet? teet tikusta asiaa? Koskettelet kevyesti? Siis mitä?
a) tuijottamisen ja
b) koskettelunvoit unohtaa saman tien. Ellet yritä karkottaa ihmisiä.
Ok. Mitä sitten?
Jos nainen ei tee aloitetta, niin se nainen ei ansaitse minua. En siis flirttaile.
Noup.