Miten flirttailet?
Kommentit (76)
Tuijotan silmiin lasittuneella katseella, samalla kun suupielet kohoaa epätoivoiseen virneeseen, kädet tärisee ja suusta kuuluu vain "glup".
Kourin kaluani ensin ja katselen kiimaisesti ja sitten heilutan meisseliä helikopterinlaisesti. Mies olen
Jostain syystä flirttini ei toimi. Mikä vika?
T. nainen
Mä luulen, että aika hyvin.
Mies olen.
Tietämättäni. Jatkuvasti tulee ongelmia.
- nainen
Riittää että astun huoneeseen niin naiset on märkänä.
Vierailija kirjoitti:
- nainen
Sama juttu mullakin.
- Nainen (eri)
Vierailija kirjoitti:
- nainen
Mitä siis teet? Tuijotat kohdetta? Hymyilet? teet tikusta asiaa? Koskettelet kevyesti? Siis mitä?
Otan naista tukasta kiinni ja raahaan luolaani. Sen jälkeen parittelen sitä nopeasti. Joskus nainen jää ja pyytää lisää, ja joskus häippäsee heti tilaisuuden tullen. Flirtti on taitolaji.
Kysyttävää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- nainen
Mitä siis teet? Tuijotat kohdetta? Hymyilet? teet tikusta asiaa? Koskettelet kevyesti? Siis mitä?
Olen eri. Minä kuulemma pyörittelen kiharoitani puhuessani ihastukselleni. En tietoisesti tee tätä, enkä itse havaitse tekeväni tätä.
Vierailija kirjoitti:
Otan naista tukasta kiinni ja raahaan luolaani. Sen jälkeen parittelen sitä nopeasti. Joskus nainen jää ja pyytää lisää, ja joskus häippäsee heti tilaisuuden tullen. Flirtti on taitolaji.
Kysyttävää?
No tuo kuvaus ei ollut muuta kuin väkivaltaa. Ei nyt oikein uppoa.
Vierailija kirjoitti:
Osaan flirttailla tosi hyvin. Nytkytän kulmakarvojani ylös alas, ylös alas ja kourin samalla housujen läpi nivusiani. Mies olen.
Taitaa olla hiljaista naisrintamalla.
Onko flirttiä, jos charmikkaan hopeaketun käsi koskettaa refleksinomaisesti etumusta jutellessa työpaikan nätin sihteerikön kanssa?
Siis onko tämä jokin karisma- juttu itseasiassa? Joidenkin ei tarvitse edes tehdä mitään, kun tarjokkaita tulee?
Osaan flirttailla tosi hyvin. Nytkytän kulmakarvojani ylös alas, ylös alas ja kourin samalla housujen läpi nivusiani. Mies olen.