Miten flirttailet?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
En flirttaile, kun olen vapaaehtoisesti sinkku vela. Miksi antaa naisille tässä maassa ego boost? -nuori mies
Hyvä! Suominaiset ovat oppineet liian hyvälle. Luulevat itsestään liikoja. Ainan liikoja... Hienoa, että nuoret miehet kohtelevat naisia oikein.
Yksi nainen flirttaili sanomalla: mitä sinäkin siinä seisot kuin jäykkä paska, tule tanssimaan. En mennyt. Ehkä sinullekin on parempi jättää flirttailu, ihan kaikkien parhaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei tee aloitetta, niin se nainen ei ansaitse minua. En siis flirttaile.
Ansaitse sinua... Jep.
Vierailija kirjoitti:
Yksi nainen flirttaili sanomalla: mitä sinäkin siinä seisot kuin jäykkä paska, tule tanssimaan. En mennyt. Ehkä sinullekin on parempi jättää flirttailu, ihan kaikkien parhaaksi.
Olipa ilkeästi sanottu. Hyvän ihmisen huomaa käytöstavoista.
Toivon sulle onnea etsintään. Älä tuhlaa mietteitäsi k*sipäihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei tee aloitetta, niin se nainen ei ansaitse minua. En siis flirttaile.
Ansaitse sinua... Jep.
Kyllä. Jos nainen ei saa suutaan auki, niin se kertoo paljon naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En flirttaile, kun olen vapaaehtoisesti sinkku vela. Miksi antaa naisille tässä maassa ego boost? -nuori mies
Hyvä! Suominaiset ovat oppineet liian hyvälle. Luulevat itsestään liikoja. Ainan liikoja... Hienoa, että nuoret miehet kohtelevat naisia oikein.
Miksi pitää yleistää? Joukossa on myös helmiä ja heidät löytääkseen pitää nähdä joskus vaivaa. Ei kaikki ihmiset ole p*skiaisia.
Vierailija kirjoitti:
Kourin kaluani ensin ja katselen kiimaisesti ja sitten heilutan meisseliä helikopterinlaisesti. Mies olen
BB-voittaja, mikä sen miehen nimi nyt olikaan. Jes, hän on täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ansaitse sinua... Jep.
Kyllä. Jos nainen ei saa suutaan auki, niin se kertoo paljon naisesta.
Tokihan kommunikoida pitää. Tosin niin se kaiku vastaa kuin huudetaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää yleistää? Joukossa on myös helmiä ja heidät löytääkseen pitää nähdä joskus vaivaa. Ei kaikki ihmiset ole p*skiaisia.
Tuolla tavalla ei pidä ajatella. Katso vaikka mitä Ruotsissa tapahtuu, kun m a a h a n m u u t o s s a ajateltiin tuolla tavalla. Lääkäreitä ja insinöörejä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko flirttiä, jos charmikkaan hopeaketun käsi koskettaa refleksinomaisesti etumusta jutellessa työpaikan nätin sihteerikön kanssa?
Haluatko olla hopeakettu? Siitä vaan sukupuolta vaihtamaan.
?
Hopeakettu-jankuttaja on nainen.
Hopeakettujankuttaja on psykopervoilija
En flirttaile ja kiusaannun aina, jos joku yrittää flirttailla minulle. Ja jäädyn siinä tapauksessa jos olen itse kiinnostunut miehestä.
Vierailija kirjoitti:
En flirttaile ja kiusaannun aina, jos joku yrittää flirttailla minulle. Ja jäädyn siinä tapauksessa jos olen itse kiinnostunut miehestä.
Ja tähän lisäyksenä että olen ikisinkku. Se tosin lienee selvää sanomattakin,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla tavalla ei pidä ajatella. Katso vaikka mitä Ruotsissa tapahtuu, kun m a a h a n m u u t o s s a ajateltiin tuolla tavalla. Lääkäreitä ja insinöörejä...
En nyt lähtisi tälle linjalle, vaikka pointtisi ymmärrän. Pitää myös muistaa se, että kaikki me olemme yksilöitä, ihmisiä. Mätiä tapauksia on maailma täynnä. Taito ja onni on löytää ne hyvät tyypit, katsomatta ihonväriä tai uskontoa.
Pukeudun seksikkäästi, mutta en paljastavasti. Olen helposti lähestyttävä, mutta en tyrkytä itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Siinon viilee mimmi! Respect 👍
Vierailija kirjoitti:
Eli miehen pitää tehdä aikamoinen työ saadakseen sinut edes juttelemaan? Aikamoinen ongelma.
Pään kallistus, kiinteä katse hieman kulmien alta, viipyilevä hymy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan naista tukasta kiinni ja raahaan luolaani. Sen jälkeen parittelen sitä nopeasti. Joskus nainen jää ja pyytää lisää, ja joskus häippäsee heti tilaisuuden tullen. Flirtti on taitolaji.
Kysyttävää?No tuo kuvaus ei ollut muuta kuin väkivaltaa. Ei nyt oikein uppoa.
Sinussa ei oo kyllä sitten yhtään romantiikkaa. Eipä oo ihme että ihmiset ei enää pariudu kun on tuollaisia naisia. Sus siunatkoon teitä femisintejä.
Änkytän, katselen lattiaa, ja hipsin seinän vieriä pitkin pikavauhtia muualle.
Hah hah! Kuka on niin helppo?! Siis ei todellakaan noin.