Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joku pappa sanoi mulle metässä "moi."

N31
20.01.2023 |

Piristi päivää. Kiitos vain

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en käytä koskaan tervehtiessä "moi" sanaa vaan sanon tavallisimmin "terve" vastaantulijasta riippumatta.

Ai vaikka vastaantulija olisi pahastikin sairas?

Vierailija
22/46 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en käytä koskaan tervehtiessä "moi" sanaa vaan sanon tavallisimmin "terve" vastaantulijasta riippumatta.

Ai vaikka vastaantulija olisi pahastikin sairas?

Onko sinulle sanottu koskaan ettet ole kovinkaan nokkela ihminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko papalla vaatteita?

Mitäs sitä talvella vaatteita.

Muistisairas, alaston eksynyt on turvallisinta jättää sinne pöpelikköön.

Vierailija
24/46 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se oli toi mun papparainen, pian ex. Se tekee itseään tykö kaikille naisille, naapurin nuorelta naiseltakin kyselee kuulumisia. Tietäs vain sekin että hekumoi päissään että tämän poikkis tuli kylään kerran koska halusi papparaisen panemaan tyttistään.

Siis kuvitteli näin.

Vierailija
25/46 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se oli toi mun papparainen, pian ex. Se tekee itseään tykö kaikille naisille, naapurin nuorelta naiseltakin kyselee kuulumisia. Tietäs vain sekin että hekumoi päissään että tämän poikkis tuli kylään kerran koska halusi papparaisen panemaan tyttistään.

Siis kuvitteli näin.

Niimpä. Et taida kauheasti liikkua luontopoluilla.

Vierailija
26/46 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höö!

Vierailija
27/46 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ihan varmaan luuli sua jokskuks tärkeeks. Arpoi varmaan et ootko Angelina Jolie vai Prinsessa Victoria.

Vierailija
28/46 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kuvitteli näin.

No en tosiaan, liikun metsissä joissa niitä ei ole. Mies kuitenkin liikkuu seuduilla joilla voi törmätä muihin, ja naisille se on erityisen "ystävällinen". Ja mistä syystä... siis nuorille.

Tuo fantasia naapurin nuoresta naisesta on totta. Oli niin sekaisin ettei tajunnut olla hölöttämättä.

Ja edelleen tekee törmätessään tikusta asiaa, kertoo minulle mutta ei muista kertoneensa tästä kuvitelmastaan.

Vierailija
29/46 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kuvitteli näin.

No en tosiaan, liikun metsissä joissa niitä ei ole. Mies kuitenkin liikkuu seuduilla joilla voi törmätä muihin, ja naisille se on erityisen "ystävällinen". Ja mistä syystä... siis nuorille.

Tuo fantasia naapurin nuoresta naisesta on totta. Oli niin sekaisin ettei tajunnut olla hölöttämättä.

Ja edelleen tekee törmätessään tikusta asiaa, kertoo minulle mutta ei muista kertoneensa tästä kuvitelmastaan.

Avautuisit miehesi alkoholismista jossain "mieheni on alkoholisti"-ketjussa.

Vierailija
30/46 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen internettiä vanhemmat ihmiset olivat kohteliaita. Nyt internetin aikaan he ovat saalistajia, jos yrittävät olla mukavia toisia ihmisiä kohtaan

Vierailija
31/46 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla miehenä sattunut nyt useasti aamulenkillä käydessäni, vastaan tulee nainen koiran kanssa ja hän aina tervehtii huomenta sanomalla kauniin hymyn kera, toki vastaan hänelle huomenella ja hymyllä ja kiva mieli jää kohtaamisesta.

Vierailija
32/46 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metässä ollaan vähän eri persoonia. Mitä tapahtuu metässä, jää mehtään.

Vierailija
33/46 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metässä ollaan vähän eri persoonia. Mitä tapahtuu metässä, jää mehtään.

Metässä ollaan kaikki ilman titteleitä. Samanarvoisena, osana luontoa. No Ritulla on kyllä parhaimmat goretexit mut silti.

Vierailija
34/46 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

#metoo

Vierailija
35/46 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jossain metsässä tulee joku vastaan, niin olisi tosi outoa, jos hän vaan hiipparoisi ohi muka huomaamattomasti ottamatta mitään kontaktia :D

Parempi vain tuijottaa vihaisesti eikä pukahtaakaan mitään. 😬

Vierailija
36/46 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko papalla vaatteita?

Oli, varmaan myös hukannut jotain kun niin viipyillen kaiveli taskujaan. Teki mieli kysyä tarvitseeko hän apua.

Ap

Vierailija
37/46 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Me tässä, moi!"

Vierailija
38/46 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän maakunta-asiakin, miten tervehditään tuntemattomia. Pohjanmaalla saatetaan olla aika pidättyväisiä, kun jossain Karjalassa vieraat ihmiset hammaslääkärin odotushuoneessakin kälättävät keskenään ja naurukin raikaa.

39/46 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä joku tuntematon pappa nosti kättä pariin otteeseen muutamina eri kertoina, kun pyöräilin ohi. Oli ihan mukavaa. Itselläni ei ole pappoja.

Vierailija
40/46 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappa on takaperin Appa P joka oli miespuolinen noita eli warlock 1600 luvulla että onneks selvisit hengissä