Joku pappa sanoi mulle metässä "moi."
Kommentit (46)
Mä olin viime viikolla yhtenä asuna hiihtämässä ja vastaan tuli vanhempi mies iloisesti moikaten. Iltaisin kun käy hiihtämässä niin joutuu vaan häpeillä spandex hiihtäjien suihkiessa ohi eikä varmasti kukaan tervehdi. Oli tosi yllättävää mut piristi kyllä tämä ventovieraan tervehdys 😊
Vierailija kirjoitti:
Jos jossain metsässä tulee joku vastaan, niin olisi tosi outoa, jos hän vaan hiipparoisi ohi muka huomaamattomasti ottamatta mitään kontaktia :D
Vähän eri jossain, missä ihmisiä vilistää normaalistikin kokoajan ohi.
Et taida asua Suomessa. Täällähän ei kyllä tervehditä vieraita ihmisiä, ei metsässä eikä kaupungissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jossain metsässä tulee joku vastaan, niin olisi tosi outoa, jos hän vaan hiipparoisi ohi muka huomaamattomasti ottamatta mitään kontaktia :D
Vähän eri jossain, missä ihmisiä vilistää normaalistikin kokoajan ohi.
Et taida asua Suomessa. Täällähän ei kyllä tervehditä vieraita ihmisiä, ei metsässä eikä kaupungissa
Et taida asua maalla. Siellä kyllä tuntemattomat saattaa moikata, vaikkei olisi edes metsässä.
Ap olet ite se pappa metsässä ja sanot nuorille pojille moi, toiveena että ne rupeaisi juttusille enemmänkin.
Joku hakkuuaukealla istunut kuopankaivaja sanoi mulle viime kesänä Karkkilassa: "Hyväää päivvääähhhhhhhhhh!"
#pappatoo