Mistä kosmetiikkatuotteesta et luovu?
Mikä on sellainen kosmetiikkatuote, jolla olet saanut niin näkyviä ja positiivisia muutoksia kasvoillesi, ettet luopuisi siitä mistään hinnasta.
Kommentit (1017)
Vierailija kirjoitti:
Opetelkaa se 54-vaiheinen korealainen metodi! Suomalaiset tuotteet ihan täyttä roskaa!
Hyvähän tuokin on, mutta itselläni on käyttössä itse kehittelemäni 189-vaiheinen metodi.
Kulmakynä ja huulten rajaustussi tarkeimmät
Asia on mustavakoinen mutta suhtautumistavat erilaisia.
Ai että hävettää välillä olla suomalainen kun täällä uskotaan mieluummin jonkun mielikuvitusrikkaan luomiin mielikuviin kuin tutkittuun faktaan.
Käytän vuorokaudestani kauneuden hoitoon 3 tuntia ja 45€. Näytän upealta.
Terv. Kosmetiikkatehtaan omistaja
The MEANING of life is to give LIFE a meaning
Minusta tuossa pitäisi olla vähän tilannetajua:
Vierailija kirjoitti:
Kollageenijauhe, joka on maustamatonta. Sekoitan tätä https://tinyurl.com/5t3kx6f7 aina aamuisin jugurtin tai rahkan sekaan. Kasvot näyttävät paljon freesimmiltä kuin ennen. Aloitin käytön noin vuosi sitten ja tuote alkoi näkyvästi vaikuttaa jo viikossa. Tällä minä ainakin menisin, jos saisin valita vain yhden kosmetiikkatuotteen jota käytän loppuelämäni ajan, kun kyseessä on kasvojen ihonhoito.
Munkin yksi lemppareista on kollageenijauhe
Vierailija kirjoitti:
Käytän vuorokaudestani kauneuden hoitoon 3 tuntia ja 45€. Näytän upealta.
Terv. Kosmetiikkatehtaan omistaja
Mä käytän vaan 10 minuuttia mutta näytän paremmalta kuin 99% palstalaisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kollageenijauhe, joka on maustamatonta. Sekoitan tätä https://tinyurl.com/5t3kx6f7 aina aamuisin jugurtin tai rahkan sekaan. Kasvot näyttävät paljon freesimmiltä kuin ennen. Aloitin käytön noin vuosi sitten ja tuote alkoi näkyvästi vaikuttaa jo viikossa. Tällä minä ainakin menisin, jos saisin valita vain yhden kosmetiikkatuotteen jota käytän loppuelämäni ajan, kun kyseessä on kasvojen ihonhoito.
Oon nähnyt tuon kollageenijauheen tehon kun instagramissa oli jotain ennen ja jälkeen kuvia. Kannattaa mennä katsomaan. Mummeleista tuli n. 35-40v näköisiä
Muistan samat kuvat! :D
Trendikästä mutta sitä haukkuja ei tiedä ;).
Mitäs tuosta - jokainen tavallaan.
Moi! Käytii tänään Testo Manin ja Raudon kaa leffassa tsiigaas Dare Devil!
Sinulla taitaa olla hieman liian vähän mielekästä tekemistä elämässäsi hukatessasi sitä kirjoittelemalla tälläistä vauva-keskustelufoorumilla.
Vierailija kirjoitti:
Opetelkaa se 54-vaiheinen korealainen metodi! Suomalaiset tuotteet ihan täyttä roskaa!
Mulla on ihan yksivaiheinen hoitometodi.
Iltaisin Widmwerin Creme vitalisante ja iho kukoistaa, käyttänyt 70-luvulta asti.
Kukaan ei uskoisi ihoani niin vanhaksi kuin se on ( on myös ihotesti tehty)
Luomivärin pohjustaja.
Ilman sitä luomiväri paakkuuntuu ja ripsiväri sekä rajaukset leviävät koska omaan raskaat luomet.
Myös luomivärien värit näkyvät paremmin pohjustajan päällä kuin ilman
on kans hieno kello ..silti naisii ei kiinnosta..ei tuu juttelee..ärsyttää..