Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko D mielestäsi iso kuppikoko?

Vierailija
20.01.2023 |

Siinä kysymys.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla on D80 ja mielestäni ei ole kyllä isot

No, niitä voi sitten parannella push-upeilla, jos koko ei miellytä silmää.

Vierailija
22/45 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskikokoa.

Eikös C ole keskikokoa ja DD on jo isoa kokoa?

Niin ovat isot pojat kertoneet kun puhutaan luomurinnoista eikä silikonipalloista.

Sun tuntemasi isot pojat ei ole tienneet mitään naisten tissiliivien koosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kenellä on D-kuppi. Pienellä ehkä iso mut isokokoisella normaali.

Vierailija
24/45 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ympärysmitasta.

Vierailija
25/45 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noita kuppikokoja lisätty/muutettu jotenkin tässä viimeisen ~10 vuoden aikana vai onko se tietämys siitä oikeammasta kuppikoosta lisääntynyt noissa kaupoissa?

Kuten huomata saattaa, niin en nyt asiaan varsinaisesti ole perehtynyt, mutta itse kun olin nuorempi, niin en koskaan kuullutkaan tyyliin dd:tä isommista liiveistä ja nykyään esitellään sellaisia ei-niin isorintaisia jollain f-kupeilla tms.

Ja tietenkään sillä kirjaimella nyt ei mitään väliä ole, mutta uteliaisuudesta kyselen.

Vierailija
26/45 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin rintaliivien käytön koosta 75 AA. Isoimmillaan ollut 85 DD. Ne rinnat oli aivan liian suuret. Nykyään 80 C ja tuntuu sopivammalta. Pitää aina muistaa, että se kuppikoko elää ympärysmitan mukaan - ei desilitrojen mukaan. Lisäksi nykyinen C-kuppini on täynnä höttörintaa, jollain toisella se voisi olla kiinteää massaa.

Vierailija
27/45 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso D on iso.

Sievä ja sopii minun vartaloon. 

Vierailija
28/45 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 65D/DD, helposti voin olla ilman rintaliivejä ja voisin tarvittaessa naamioitua miespuoliseksi. Ei ole isot.

Vierailija
29/45 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukkujen määrä kuvaa aika täydellisesti sitä millaisessa itsepetoksessa itsensä turvahtamaan päästäneet av-mammat elävät.

"Kaikki miehet" kiihottuvat vain suurista rinnoista ja löllyvän läskin kertyminen lopulta myös rinnuksiin tekee naisesta 10x haluttavamman kuin sellaiset nyljetyn oravan näköiset A-kupin treenatut kukkakepit.

Ketään ei kiinnosta pskan vertaa mikä sinua kiihottaa ja mikä ei.

Vierailija
30/45 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukkujen määrä kuvaa aika täydellisesti sitä millaisessa itsepetoksessa itsensä turvahtamaan päästäneet av-mammat elävät.

"Kaikki miehet" kiihottuvat vain suurista rinnoista ja löllyvän läskin kertyminen lopulta myös rinnuksiin tekee naisesta 10x haluttavamman kuin sellaiset nyljetyn oravan näköiset A-kupin treenatut kukkakepit.

Mikä typerä viesti. Et ymmärrä ollenkaan mistä puhutaan ja sitten vielä päätelmä on jotain... En edes tiedä mitä.

Vierailija
31/45 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markettikoossa isot, esim. Changella suht normaali ellei jopa pienehkö. Mulla markettikoossa B, Changella DD. Mielestäni aika keskikokoiset.

Vierailija
32/45 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Käytin A-kupin liivejä, koska mielestäni rintani olivat pienet. Ei ollut rintavakoa eikä mitään. En mitannut kokoani tai käynyt alusvaateosastolla myyjän puheilla ennen kuin päälle kaksikymppisenä, kun ensimmäinen seurustelukumppanini ei uskonut kuppikokoani. Selvisi, että minulla on G-kuppi. Nyt, oikean kokoisilla toppaamattomilla liiveillä rintani näyttävätkin ryhdikkäämmiltä ja isommilta kuin A-kupin liiveihin väkisin tungettuna. Ja jos laitan topatut G-koon liivit, saan jo oikeasti epämiellyttäviä katseita tuntemattomilta miehiltä. Kun katson A-kupissa itsestäni otettuja alusvaatekuvia jälkeenpäin, rinnathan tulevat noista ulos alta, yli ja välistä ja ympärys oli 10 senttiä liian löysä eli ei ihme ettei rintavakoa näkynyt. Ja ei muuten ihme myöskään, että hartiat olivat jatkuvasti kipeät.

Vierailija
33/45 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

D on keskikokoinen, taitaa olla jo yleisin koko Suomessa. Se on sitten tietty ympärysmitasta ja mielipiteestä kiinni mikä on iso. Mielestäni F/G näyttää jo melko suurelta kaikissa ympärysmitoissa.

Vierailija
34/45 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

D on jo sellainen kuppikoko jota löytyy Suomessa äärimmäisen harvoin keneltäkään muulta kuin selvästi kehopositiiviselta.

Mielenkiintoinen ajatus. Itse painan 52kg ja kuppikoko D. En tiedä missä sitä läskiä mun kropassani sitten on.

Vierailija
35/45 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kenellä on D-kuppi. Pienellä ehkä iso mut isokokoisella normaali.

Se on suhteutettu ympärysmittaan. 70D on pienikuppisempi kuin 80D.

Vierailija
36/45 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin 15 muumimukia, niin niissä on hyvä kuppikoko. Sitten reilut 6 Marimekon musta valkoista mukia, niissä kuppikoko on liian iso. Tulee liian paljon kahvia juotua näissä kupeessa. Sitten on 6 vähän neliönmuotoista valkoista kuppia nekin vähän liian tilavia kun kaataa kahvia. Ja liian ohutta posliinia, kahvi ei maistu näistä hyvälle. Muumimukeissa ehdottomasti paras kuppikoko ja kahvi maistuu hyvälle. Kommentteja plz.

Vierailija
37/45 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. :D :D :D 

Mulla H ja ne alkavat olla jo suurehkot. Ei silti mitään sukulaiseni l-kuppiin. 

Vierailija
38/45 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla luomut 80F (USA:n koko 36DDD) ja nämä on keskikoon ja suuren väliltä.

Minulla on sama koko ja en pidä Dtä isona ;)

Vierailija
39/45 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Minulla oli ennen lapsia n. 65D koko, ja siis pienet ne oli. Jos laittoi tiukat urheiluliivit niin näytti lähinnä tissittömälle. No, nykyiset 70B on semmoiset ettei viitsi paljon pehmeitä toppeja kummempia liivejä käyttääkään.

Vierailija
40/45 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

D on jo sellainen kuppikoko jota löytyy Suomessa äärimmäisen harvoin keneltäkään muulta kuin selvästi kehopositiiviselta.

AA ja D kupin ainoa ero on rasvakudoksen määrässä ja D-kupin edestä löllyvää läskiä on kyllä minulle jo sillä rajoilla alkaako tuo ällöttää kiihottamisen sijaan.

Mitäköhän juttelet? Olen tosi hoikka ja minulla on D-kupit.

Minulla on aina ollut D-kuppi. Mielestäni hyvä koko. Ei liian isot, mutta varustusta löytyy kuitenkin. Pystyy hyvin urheilemaan, eikä rinnat ole tiellä.