Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko D mielestäsi iso kuppikoko?

Vierailija
20.01.2023 |

Siinä kysymys.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Aika tavallinen..

Vierailija
42/45 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa D tai sitäkin pienempi, ne eivät ole millään ympärysmitalla isot vaan oikein hyvät. Menisin itse pienennykseen, ellen olisi niin leikkauspelkoinen. En ymmärrä miksi joku oikein haluaa tällaiset jättitissit kanniskeltavakseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä paras.

Vierailija
44/45 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa D tai sitäkin pienempi, ne eivät ole millään ympärysmitalla isot vaan oikein hyvät. Menisin itse pienennykseen, ellen olisi niin leikkauspelkoinen. En ymmärrä miksi joku oikein haluaa tällaiset jättitissit kanniskeltavakseen.

Onhan sellaset melonit ihanat ja harvinaiset, itse ainakin ihailen yhden kaverin meloneita. Toinen tuttu kävi pienennysleikkauksessa ja tykkää itse niistä pienemmistä, mutta minun silmään ne vanhat isot tissit oli paljon hienommat (eikä niissä ollut arpia, kuten uusissa pienemmissä).

Tuolla leikkaukseen menneellä ei mennyt todellakaan putkeen se leikkaus, monta kertaa tulehtunut ja pitänyt käydä jo useamman kerran korjausleikkauksissa tässä vuosien aikana. Kontrollia toisen perään jne.

Vierailija
45/45 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta pskan vertaa mikä sinua kiihottaa ja mikä ei.

Ja yläpeulkujen määrästä voi taas laskea palstan vaatteistaan pursuavien kehopositiivisten mammojen lukumäärän.

"Kaikki miehet haluavat varmaan nyt minua kun tissitkin turvahtivat ulos liiveistä"