Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäiset, jotka olitte nuorena hyvännäköisiä (paljon huomiota), mitkä fiilikset nyt vanhempana?

Vierailija
20.01.2023 |

Minusta on vain helpottavaa olla huomaamaton.

Entä te?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, edelleen saan liikaa huomiota. Vaikka haluaisin olla rauhassa.

Olen lapseton 46-vuotias nainen, ja huoltanut itseäni ihan hyvin :)

Ehkä minusta huokuu paljon parempi itsetunto kuin esimerkiksi 26- tai 36-vuotiaana ja se viehättää.

Vierailija
22/31 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä vuonna mittariin 47v ja edelleen pukkaa viestiä, kutsuja ties minne, huomiota, haluttaisiin parisuhteeseen jne. Itse en pidä itseäni huippukauniina mitta veikkaan että luonne tekee myös osan, eli olen sellainen mukava ja rento tyyppi.

Viimeisen 2v aikana olen saanut myös naisilta kommenttia, että olen jotenkin puhjennut kukkaan

Itsekin olen 47-vuotias ja olen ihan kiitollinen, ettei nuorten poikien ja miesten jengit enää huomioi minua, se oli pelottavaa ja ahdistavaa, etenkin, jos lähtivät perään.

30 ikävuodesta ylöspäin olevilta miehiltä saan edelleenkin loputtoman paljon huomiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvät  fiilikset. Itse asiassa suosiosta tuli aika paljon kaikenlaista draamaa ja turhaa säätöä.

Ikäisekseni olen ihan siedettävän näköinen. Olen onnellisesti naimisissa, enkä tarvitse mitään huomiota muilta kuin mieheltäni.

Vierailija
24/31 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä helpottunut olo. Eipähän tarvitse enää torjua ketään, tai teeskennellä ettei huomaisi vihjailevia katseita. Hyvin rauhassa saan nykyisin olla, mutta joskus jos joku katsoo, tai yllättäen sanoo jotain, niin tokihan se mieltä lämmittää pitkään.

Tyttäreni ovat kauniita ja huomaan nyt jo miten erilaista kohtelua he saavat poikaani verrattuna (jonka ulkonäössä ei myöskään ole mitään vikaa). Pojille ei kaupantädit hymyile jo kaukaa, tai vieraat ihmiset avaa ovia. Bussikuskit ei moikkaa, eikä kirjastossa auteta. Opettaja ei ole koskaan kutsunut häntä suloiseksi lapseksi. Vartijan katse skannaa päästä varpaisiin sen sijaan, että tervehtisi. Esimerkkejä riittää.

Pian alkaa miesten huomio tyttöjä kohtaan. Oma äitini varoitteli miehistä niin ahkeraan, etten oikein nuorena luottanut yhteenkään mieheen. Hyvä toisaalta, sillä minua ei kukaan päässyt hyväksikäyttämään. En vain haluaisi omille lapsilleni aiheuttaa turhia pelkoja ja epäluuloja.

Muista painottaa pojallesi statuksen ja rahan tärkeyttä.

Kuten itsekin mainitsit niin miehenä täytyy olla ihan malli-tasoa jos haluaa saada naiset kiinnostumaan pinnallisesti. Poikasi tarvitsee sen korkean statuksen ammatin tuoman nosteen, että naiset kiinnostuvat.

Toinen vaihtoehto on alkaa jännämieheksi eli tekemään rikoksia ja ottamaan tatuointeja.

Surullista mutta totta.

Nythän nuoret miehet ja naiset ottaa oppia jostain median glorifioimista rikollisista kuten Katiskahuumerikollisista jotka kuvittelee kaikki olevansa jotain sankareita ja suuren luokan staroja. : (

25/31 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo keski-iänkin ylittänyt. Samaan aikaan, kun aikoinaan huomion saaminen miehiltä alkoi vähetä, uskottavuuteni työelämässä parani. En ollutkaan enää "tyttö", jonka sanomisista ei tarvinnut välittää. Mä tiedostin jo varhain - omaa äitiäni katseltuani - että kauneus on katoavaista ja nuorena pitää tehdä sellaiset asiat, jotka edellyttävät hyvää ulkonäköä. Sen jälkeen voi keskittyä muihin asioihin.

Vierailija
26/31 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomiota saan edelleen, mutta koko ajan itseäni enemmän ja enemmän vanhemmilta miehiltä :D

N47

Mistä puhut, kyllä ne 60-80-vuotiaat papat törkykommentteja huuteli ja tiiraili silmät tippuen heti kymmenen vuotta täytettyäni, vaikka ikäero oli järkyttävä ja itse olin lapsi.

Vierailija
27/31 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Mä olen jo keski-iänkin ylittänyt. Samaan aikaan, kun aikoinaan huomion saaminen miehiltä alkoi vähetä, uskottavuuteni työelämässä parani. En ollutkaan enää "tyttö", jonka sanomisista ei tarvinnut välittää. Mä tiedostin jo varhain - omaa äitiäni katseltuani - että kauneus on katoavaista ja nuorena pitää tehdä sellaiset asiat, jotka edellyttävät hyvää ulkonäköä. Sen jälkeen voi keskittyä muihin asioihin.

Kyllä mä olen ihan uskottava työssäni, kaikki alaiset on miehiä, eikä ongelmia ole ollut

Vierailija
28/31 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nautinto tämä näkymättömyys. 😊 Ei tarvitse laittautuakkaan enää ollenkaan jos ei kiinnosta. Tuntuu todella vapaalta ololta. Saa keskittyä paljon mielenkiintoisempiin asioihin joidenka myötä on avautunut ihan uusi elämä. Silmät ovat auenneet omaa napaa pidemmälle. 

Vierailija
29/31 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Mä olen aina luullut, että sä olet mies tuon kuvasi perusteella.

Vierailija
30/31 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät. Olen saanut hoidettua nuoruuden terveysongelmani pois. Olen edelleen oma iloinen ja reipas itseni. Osa ikäisistäni säikähtää, ei uskalla lähestyä minua. Sama ongelma siis kuin nuorena ja kauniina nyt vanhempana ja ikäisekseni hyvin säilyneenä ja edelleen leikkelemättä kauniina. En ole tyrkky ollut koskaan, mutta nyt saan olla rauhassa. Tämän ikäiset eivät ole yhtä hyökkääviä kuin nuoremmat.

Onneksi siis nykyisin saan varttuneempaa ikäistäni seuraa. Pidän huolta itsestäni ja tykästyn ihmisiin, jotka myös huolehtivat hyvinvoinnistaan. Osahan on lässähtänyt tähän ikään mennessä hyvinkin pahoin ja he voivat puhua selkäni takana mitä tahtovat, vaikka ei elämäni mitään ihmeellistä ole. Mielestäni on mukavampaa elää itseään kuunnellen, kuin hyvinvointiaan ja terveyttään tuhoten. Tässä kaikki.

Vierailija
31/31 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä nautinto tämä näkymättömyys. 😊 Ei tarvitse laittautuakkaan enää ollenkaan jos ei kiinnosta. Tuntuu todella vapaalta ololta. Saa keskittyä paljon mielenkiintoisempiin asioihin joidenka myötä on avautunut ihan uusi elämä. Silmät ovat auenneet omaa napaa pidemmälle. 

Nuorempana hait tasoitusta laittautumalla ja nyt koet, että et tulisi huomatuksi, vaikka laittautuisit? Minä en nuorena laittautunut ja silti minua kadehtivat juuri laittautujat. Harvoin laittaudun nytkään. Ulkonäköni salaisuus on sisäisessä hyvinvoinnissa, itsetunnossa, sopivassa ruoassa ja liikunnassa. Kateutta en siedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi