Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamala kalkkunanpussi kaulassa. Mitä voin tehdä sille?

Vierailija
19.01.2023 |

Ikää on 49 ja komea nahkapussi on jo kaulassa. Mitä muuta voin tehdä kuin olla katselematta tai leikkuuttaa, johon kylläkään ei ole rahaa. Kaikkea niksiä on netissä, mutta onko jollakin joku oikeasti toimiva juttu tiedossa. Tiedän, ettei se koskaan enää pois lähde, mutta pienentyisi edes.

Kommentit (100)

Vierailija
81/100 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun näistä aiheusta tulee keskustelua, ilmestyy saman paikan mainistaja ketjuun esim

https://www.vauva.fi/keskustelu/3643742/kokemuksia-botoxistatayteaineho…

Aina? Toi sun väen vängällä etsimäsi keskustelu on 2 vuotta vanha eikä liity tähän kalkkunapussiin ja narukiristyksiin mitenkään. Ääliö!

Kyllä vaan näistä kauneushoidoista puhuttaessa aina tämä sama mainostaja ilmaantuu, joka on toiminut molemmissa mainitsemissaan yrityksissä.

Mitä sitten?

Vierailija
82/100 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun näistä aiheusta tulee keskustelua, ilmestyy saman paikan mainistaja ketjuun esim

Aina? Toi sun väen vängällä etsimäsi keskustelu on 2 vuotta vanha eikä liity tähän kalkkunapussiin ja narukiristyksiin mitenkään. Ääliö!

Kyllä vaan näistä kauneushoidoista puhuttaessa aina tämä sama mainostaja ilmaantuu, joka on toiminut molemmissa mainitsemissaan yrityksissä.

Entä sitten vaikka olisikin? Ihan sama mulle. Varmaan ihan sama muillekin jotka aiheesta haluaa tietää. Sinulla vaikuttaa olevan vakava mielenterveysongelma kun häiriköit toisten keskustelua ja kuvittelet harhoja ja mörköjä joka keskusteluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/100 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi! Kokeilin kerran photoshopata leukani ja kaulani ja pakko sanoa, että en tykännyt tuloksesta. Pidän mieluummin pienet roikkumiset poskissani ja kaulassani. Näytän paremmalta ja luonnollisemmalta kuin ilman. Olen kuitenkin jo 50+ enkä halua alkaa näyttää luonnottomalta.

Ei itseänikään rypyt eikä pikku buldoggini häiritse yhtään, mutta heltta ei ole pieni. Sen liikkeen tuntee eikä se ole mukava tunne. Ap

Vierailija
84/100 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja paljastit tuolla jankkaamisella sitten itsesi eli taidat olla juuri se jolla ollut vuosikaudet pakkomielle vainota ja haukkua Ainoa eri keskustelupalstoilla.

Kiinni jäit. Mites se viivasuu nyt pannaan?

Vierailija
85/100 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi! Kokeilin kerran photoshopata leukani ja kaulani ja pakko sanoa, että en tykännyt tuloksesta. Pidän mieluummin pienet roikkumiset poskissani ja kaulassani. Näytän paremmalta ja luonnollisemmalta kuin ilman. Olen kuitenkin jo 50+ enkä halua alkaa näyttää luonnottomalta.

Ei itseänikään rypyt eikä pikku buldoggini häiritse yhtään, mutta heltta ei ole pieni. Sen liikkeen tuntee eikä se ole mukava tunne. Ap

Osaatko sanoa onko se rasvaa, nahkaa lähinnä, vai molempia?

On olemassa sellaisia piikkejä joita pistetään leuan alle ja helttaan, jotka poistaa erityisesti rasvaa, niiden nimeä en muista, mutta en tiedä onko niitä Suomessa saatavilla. Jostain muistan lukeneeni että ne on aika kalliita, puoli toista tonnia per piikki.

Vierailija
86/100 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin Stockalta pari tällasta leuanalus-helttanaamiota, korealaisia Kocostareja, mutten ole vielä kokeillut :D Maksaa varmaan sen saman vitosen verran joka paikassa missä näitä on myynnissä

https://images.stockmann.com/products/1081e9427d91097b34df921877e18155f…

PS. Kohta se trollaaja alkaa riehumaan jotain että mä oon Stockalla töissä :D :D :D

Vierailija
87/100 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaatko sanoa onko se rasvaa, nahkaa lähinnä, vai molempia?

On olemassa sellaisia piikkejä joita pistetään leuan alle ja helttaan, jotka poistaa erityisesti rasvaa, niiden nimeä en muista, mutta en tiedä onko niitä Suomessa saatavilla. Jostain muistan lukeneeni että ne on aika kalliita, puoli toista tonnia per piikki.

Molempia. Jäljelle jäisi rasvan sulatuksen jälkeen vetoketjun väliin jäävä purje. Voisin rullata liikkuvan ja teipata kiinni. Ehkä se ratkaisu ei ole minua varten. Ap

Vierailija
89/100 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait tossa auta kun alakasvojen kohotus.

Vierailija
90/100 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.revolutionaesthetics.co.uk/images/thread-lift-before-and-af…

Tuossa myös hyvä esimerkki siitä mitä cog ja mesolangoilla saa aikaan.

Tarkoitat varmaan että mitä photoshopilla saa aikaan 😁

Ei kannata olla noin kateellinen niille jotka ovat parantaneet ulkonäköjään ja markkina-arvojaan esimerkiksi työelämässä. Kylmä totuus on se että nuorekkaamman ja hoidetumman näköinen nainen saa aina etulyöntiaseman. Itseensä sijoitus kannattaa aina.

No ei se ihan aina kannata jos sen takia joutuu ottamaan sellaiset velat, että joutuu taloudelliseen ahdinkoon, mikä olisi esim. minulla tilanne jos matalapalkkatyöläisenä lähtisin teettämään itselleni jotain leikkauksia. Nämä keskustelut ovat minun tulotasoltani katsottuna niin kaukaista maailmaa kuin olla voi, eivät kaikki yksinkertaisesti pysty vain menemään ja "sijoittamaan itseensä". Kyllä minäkin teettäisi kaikenlaista jos voisin, mutta pidän sitä huolestuttavana ilmiönä, että se, mitä pidetään normaalina ulkonäön hoitamisena, karkaa yhä kauemmas siitä mikä on pienipalkkaisen ulottuvilla. Jos tilanne alkaa olla se, että ei saa töitä jos ei pistä naamaa ja kroppaa täysremonttiin tietyssä iässä, niin silloinhan yhteiskunnan pitäisi jossain vaiheessa alkaa antamaan rahallista tukea vähävaraisten kauneusleikkauksiin....

Vähän ot, mutta sanoinpahan silti.

Eri

Vierailija
91/100 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdäänkö näitä Tampereella siis meso ja goklankahoitoja?

Katsoin plastic surgeryn sivuja eikä ollut mainintaa.

T. 54v Roikkonaama

Vierailija
92/100 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saman ikäinen eli täytin juuripp 49, ja minulla oli sama ongelma ja se alkoi vaivaamaan loppukesästä joten kävin konsultaatiossa ja sen jälkeen laitettiin uudenaikaisimmat cog- ja mesolangat. Puudutus kasvoihin, muutama neulapistos, ja päivän toipumisaika. Ei tullut edes mustelmia. Kesti alle tunnin.

Omaa kuvaani en laita, mutta löysin omalla kuvahaullani vastaavan näköisen naisen ennen ja jälkeen kuvat, eli tällainen tuli ja nämä pysyy 2 vuotta mutta teho jatkuu silti.

https://www.vistaclinic.com.au/wp-content/uploads/2020/06/thumbnail_IMG…

Ne kohottaa, ja sulatessaan muodostaa kollageenituen ihan ihon pinnan alle. Moderni vaihtoehto veitsikirurgialle. Teetin espoolaisella esteettisellä klinikalla ja kokonaisuus maksoi 600 euroa, eli alakasvot ja heltta tuli hoidettua kuntoon.

En suosittelisi tätä ellen kokisi että se teki elämänlaadusta parempaa, ja pieni sijoitus kannatti, enkä uskaltaisi mennä faceliftiin enkä haluaisi maksaa siitä tuhansia enkä olla nukutettavana. Sitä paitsi sen veitsellä tehtävän faceliftinkin joutuu uusimaan.

Mikäs tämmöinen espoolainen klinikka on? Kuka siellä tekee näitä?

Vierailija
93/100 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saman ikäinen eli täytin juuripp 49, ja minulla oli sama ongelma ja se alkoi vaivaamaan loppukesästä joten kävin konsultaatiossa ja sen jälkeen laitettiin uudenaikaisimmat cog- ja mesolangat. Puudutus kasvoihin, muutama neulapistos, ja päivän toipumisaika. Ei tullut edes mustelmia. Kesti alle tunnin.

Omaa kuvaani en laita, mutta löysin omalla kuvahaullani vastaavan näköisen naisen ennen ja jälkeen kuvat, eli tällainen tuli ja nämä pysyy 2 vuotta mutta teho jatkuu silti.

Ne kohottaa, ja sulatessaan muodostaa kollageenituen ihan ihon pinnan alle. Moderni vaihtoehto veitsikirurgialle. Teetin espoolaisella esteettisellä klinikalla ja kokonaisuus maksoi 600 euroa, eli alakasvot ja heltta tuli hoidettua kuntoon.

En suosittelisi tätä ellen kokisi että se teki elämänlaadusta parempaa, ja pieni sijoitus kannatti, enkä uskaltaisi mennä faceliftiin enkä haluaisi maksaa siitä tuhansia enkä olla nukutettavana. Sitä paitsi sen veitsellä tehtävän faceliftinkin joutuu uusimaan.

Kiinnostaisi kyllä minuakin, tuohan on sellainen summa jonka minäkin pystyisi säästämään vaikka olen näin pienipalkkainen, mutta se, että noinkin iso juttu maksaisi kokonaisuudessaan vain 600 euroa, on kyllä todella epäilyttävää minusta. Voiko olla luotettava paikka? Jos joku asia kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, niin ei se yleensä totta olekaan.

Vierailija
94/100 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi kyllä minuakin, tuohan on sellainen summa jonka minäkin pystyisi säästämään vaikka olen näin pienipalkkainen, mutta se, että noinkin iso juttu maksaisi kokonaisuudessaan vain 600 euroa, on kyllä todella epäilyttävää minusta. Voiko olla luotettava paikka? Jos joku asia kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, niin ei se yleensä totta olekaan.

Ei varmasti yhtä luotettava kuin sinun firmasi sairaanhoitajineen.

Mitä ihmettä? Ei minulla ole mitään firmaa, tämä on toinen viestini tähän ketjuun enkä ole ikinä edes teettänyt mitään hoitoja, mutta haluaisin teettää, ei vain ole paljon rahaa ja totta kai tuollainen hinta kiinnostaisi, mutta myös epäilyttää.

Mikä sinua oikein vaivaa kun heitit tuollaisen kommentin ihan asialliseen kysymykseen?

Vierailija
95/100 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
96/100 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on uudenaikainen kevytkirurginen toimenpide jossa ei todellakaan availla naama- ja kaulanahkoja, ja sen tekemisen kesto on alle tunnin, niin mikä ihme siinä on jos sen saa vaikka viiteen sataan? Jos se käsittely on määräaikainen eli kestää vuodesta kahteen.

Ei siinä tarvita kuin esteettisen puolen sairaanhoitaja tekemään, eikä mitään kirurgiatiimiä veistelemään ja avustamaan jossain plastikkakirurgisessa sairaalassa, nukutuslääkäreineen, toipumiseen. Sellainen maksaa muutaman tonnin.

Tänä päivänä porukka ottaa noita kevytkirurgisia ja laser-laitehoitoja, sekä ylläpitohoitoja nimen omaan sen takia ettei tarvitsisi mennä siihen kalliiseen veitsikäsittelyyn jossa sitten kerralla kohotetaan että naama on sitten kuin sillä kasikymppisellä jenkkiläisellä kissamuijalla. Kasvojenkohotukset tehdään sen vuoksi vasta entistä vanhemmille ihmisille, olen lukenut että aiemmin niihin on mennyt 40-50-vuotiaat mutta hyvien hoitojen ansiosta ja ihojen suojaamisen ja itsehoidon ansiosta sitä kohotusta ei välttämättä edes tarvitse kuin vasta 70-80 ikäisenä.

Vierailija
97/100 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala kalkkunanpussi kaulassa. Mitä voin tehdä sille?[/quote)

Kasvata parta.

Vierailija
98/100 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saman ikäinen eli täytin juuri 49, ja minulla oli sama ongelma ja se alkoi vaivaamaan loppukesästä joten kävin konsultaatiossa ja sen jälkeen laitettiin uudenaikaisimmat cog- ja mesolangat. Puudutus kasvoihin, muutama neulapistos, ja päivän toipumisaika. Ei tullut edes mustelmia. Kesti alle tunnin.

Tuon kuvan naisella ei kyllä mitään kalkkunahelttaa ole ollut

Vierailija
99/100 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota joku tatuointi siihen helttaan, naamioi se.

Vierailija
100/100 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää keskustelunavaus oli näköjään keksitty mainos. Joku mesoilija-konsulentti asialla.

Ap kysyi, ja onneksi Ap saa hyviä vastauksia ja vinkkejä, häiritseekö se sinun elämää jotenkin? Onko muiden thread liftit jotenkin sulta henkilökohtaisesti pois?

Vai Ap kysyi. Ja vastasi itse itselleen.