Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka olette ottaneet Botoxia sibeliuksiin: Onko teillä molemmat puolet siloittuneet yhtä paljon vai

Vierailija
18.01.2021 |

jompi kumpi enemmän? Mulla on perusilme ok, mutta kun koetan kurtistaa otsaa niin vasen puoli on paikoillaan, oikea puoli kurtistuu hassusti alaspäin, luomen päälle.

Eipä tuo arkea haittaa, ihmetyttää vain epätasainen tulos

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen sibelius?😄

Vierailija
2/29 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottele turvotuksen laskemista yms. pari pv ja ole tarvittaessa yhteydessä klinikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/29 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikenlaista sitä naiset vapaaehtoisesti naamaansa tunkevat. aitous katoaa ja nainen muuttuu rumaksi

Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta

Vierailija
4/29 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Nyt tulit oikeaan paikkaan asiaa selvittämään 😂

Vierailija
5/29 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikkoa odottelet ja jos ei ole tasoittunut niin jälkikontrolliin jossa korjataan. Yleensähän jälkikontrolli tehdään aina täyteaine ja botox hoidoissa 2 viikon päästä hoidosta.

Vierailija
6/29 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä paikassa tuli huono ja tehoton tulos koska botoxia oli varmaan laimennettu liikaa, toisessa paikassa sitä pistettiin liian vähän ja epätasaisesti joten se ihon kohta näytti siltä kuin se olisi ollut krampissa eli samalta mitä tuo sinun kuvailemasi, mutta kolmannessa paikassa osattiin tehdä täydellinen lopputulos ja olen käynyt siellä jo kolme kertaa puolentoista vuoden aikana ja käyn jatkossakin.

Vierailija
7/29 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkevä Siili kirjoitti:

kaikenlaista sitä naiset vapaaehtoisesti naamaansa tunkevat. aitous katoaa ja nainen muuttuu rumaksi

Ei käynyt mielessä että botox on alunperin neurologinen aine ja sitä käytetään migreenin hoitoon????

En ole ap, mutta minulle pistetään sitä migreenin takia, ja se auttaa otsan jännitykseen. Iän puolesta ei haittaa että samalla tekee rypyttömäksi, olen sentään 44v.

Vierailija
8/29 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botuliinin vaikutus pitäisi alkaa näkyä noin 4-5 päivässä.

Parin viikon päästä lisäpiikkiä jos ei aine ole ottanut lihakseen.

Vierailija
9/29 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettehan varmistaneet että klinikalla jossa käytte, on varmasti olemassa lääkeluvat botoksiin ja luvat pistää sitä potilaisiin ja asiakkaisiin?

Eli on Valviran valvonnassa ja terveydenhuollon henkilökunta paikalla mikäli tulisi allergiareaktioita pistoshoidoista, täyteaineista?

Vierailija
10/29 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä pitää laittaa kun ylähuulessa on ryppyä, ei tupakoinnista. Sitten ei oo kun hymyilee leveästi. Onko jotain hyvää voidetta. oon laittanut silmänympärysvoidetta. 

Vierailija
11/29 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä pitää laittaa kun ylähuulessa on ryppyä, ei tupakoinnista. Sitten ei oo kun hymyilee leveästi. Onko jotain hyvää voidetta. oon laittanut silmänympärysvoidetta. 

Minulle laitettiin 2 kuukautta sitten pari pienen pientä pistosta botoxia ylähuulen ja nenän väliin, tuli "lip lift" efekti eli ylähuuli näyttää hieman suurenneen ja suoristuneen vaikkei siihen huuleen ole laitettu mitään :) Eikä tuntunut missään, vähemmän kuin pari hyttysen pistosta.

Nordicshape-lääke ja kauneusklinikalla Espoossa. Maksoi satasen verran ja kestää puolisen vuotta. Suosittelen.

Vierailija
12/29 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ja muissa Pohjoismaissa onneksi laitetaan pieniä, hillittyjä ja luonnollisen näköisiä määriä.

Jenkeissä ja muualla ne vetää naamat ensin kireiksi leikkauksella ja vielä botoksoi päälle, ja tunkee täytteet poskiin, leukaan ja huuliin. Naiset näyttää jäätyneiltä naamoistaan.

Vierailija
13/29 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten AP kävi, jouduitko mennä lisäämään annosta toiselle puolelle?

Vierailija
14/29 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itkevä Siili kirjoitti:

Ei käynyt mielessä että botox on alunperin neurologinen aine ja sitä käytetään migreenin hoitoon????

En ole ap, mutta minulle pistetään sitä migreenin takia, ja se auttaa otsan jännitykseen. Iän puolesta ei haittaa että samalla tekee rypyttömäksi, olen sentään 44v.

Käytetään myös bruksismiin eli hampaiden narskutteluun, jos kisko ei auta. Kaikissa botox-hoidoissa on vaaransa, leukalihakseen pistäessä kasvohermohalvaus ja myös sydäntapahtumia, jopa kuolemia on raportoitu. Kannattaa lukea käypä hoidosta mitä haittavaikutuksia voi tulla kosmeettisten lisäksi.

Ja kukaan järkevä ihminen ei pistätä itseensä täyteaineita vain kosmetelogin koulutuksen saaneelta, vaikka sitä ei vielä olla ehditty kieltää.

Vierailija
15/29 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itkevä Siili kirjoitti:

Käytetään myös bruksismiin eli hampaiden narskutteluun, jos kisko ei auta. Kaikissa botox-hoidoissa on vaaransa, leukalihakseen pistäessä kasvohermohalvaus ja myös sydäntapahtumia, jopa kuolemia on raportoitu. Kannattaa lukea käypä hoidosta mitä haittavaikutuksia voi tulla kosmeettisten lisäksi.

Ja kukaan järkevä ihminen ei pistätä itseensä täyteaineita vain kosmetelogin koulutuksen saaneelta, vaikka sitä ei vielä olla ehditty kieltää.

Miten ihmeessä kosmetologit saa pistää täytteitä Suomessa????

Eikö joku sokeutunut täyteaineiden takia Ruotsissa?

Siksi kaikki hoidot joissa käytetään neuloja kasvojen alueella, tulisi teettää erikoistuneilla sairaanhoitajilla tai lääkäreillä. He nyt sentään tuntevat anatomiat ja kasvojen hermostot.

Huuliinkin saattaa tulla kudos- tai hermovaurioita ja jopa kuolio jos tekijällä ei ole lääketieteen koulutusta, ja jos paikalla ei ole sairaanhoidon ammattilaisia vasta-aineineen joilla valmius siihen mikäli aineet aiheuttaisivat yllättäviä allergiashokkeja, niin mitä joku kosmetologi pystyy tehdä siinä tilanteessa?

Vierailija
16/29 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin kerraan, en koskaan toiste. Kävin ihan plastiikkakirurgillla ottamassa, mutta silti kävi vähän ei-toivotusti. Otsa kyllä silisi, mutta en pystynyt enää nostamaan kulmiani, ja kun on raskaat silmälluomet, ne sitten roikkuivat silmien päällä aina. Onneksi botoksin vaikutus loppui aikanaan ja nyt otsaa voi taas rypistellä. Sibeliusrypystä olen alkanut sittemmin jopa tykkäämään, se antaa mietteliään ilmeen muuten lapsenpyöreillle kasvoilleni.

Vierailija
17/29 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itkevä Siili kirjoitti:

Miten ihmeessä kosmetologit saa pistää täytteitä Suomessa????

Eikö joku sokeutunut täyteaineiden takia Ruotsissa?

Siksi kaikki hoidot joissa käytetään neuloja kasvojen alueella, tulisi teettää erikoistuneilla sairaanhoitajilla tai lääkäreillä. He nyt sentään tuntevat anatomiat ja kasvojen hermostot.

Huuliinkin saattaa tulla kudos- tai hermovaurioita ja jopa kuolio jos tekijällä ei ole lääketieteen koulutusta, ja jos paikalla ei ole sairaanhoidon ammattilaisia vasta-aineineen joilla valmius siihen mikäli aineet aiheuttaisivat yllättäviä allergiashokkeja, niin mitä joku kosmetologi pystyy tehdä siinä tilanteessa?

Eilen tuli klo 19 brittilääkäri Michael Mosleyn ohjema näistä. Briteissä myös saa kuka vaan laittaa ja siinä ohjelmassa kerrottiin sivuvaikutuksista. 83% niistä oli tullut ei-ammattilaisen tekemistä hoidoista, mutta kyllä niitä tapahtui myös lääkärien tekemissä hoidoissa. Ja tosiaan, kyynelurien / silmänalusten täytöistä oli seurannut jopa sokeutta, jos oli sattunut täyteaine hulahtamaan sopivaan silmää ruokkivaan suoneen ja tukkimaan sen. Botox oli kyllä huomattavasti harmittomampaa kuin täyteaineet, siinä riski lähinnnä mitä se tekee jos sitä ottaa vuosikausia jatkuvasti.

Vierailija
18/29 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noihin auta mitkään voiteet. Injektoitavat täyteaineet on käytännössä ainoa mikä auttaa.

Vierailija
19/29 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin kerraan, en koskaan toiste. Kävin ihan plastiikkakirurgillla ottamassa, mutta silti kävi vähän ei-toivotusti. Otsa kyllä silisi, mutta en pystynyt enää nostamaan kulmiani, ja kun on raskaat silmälluomet, ne sitten roikkuivat silmien päällä aina. Onneksi botoksin vaikutus loppui aikanaan ja nyt otsaa voi taas rypistellä. Sibeliusrypystä olen alkanut sittemmin jopa tykkäämään, se antaa mietteliään ilmeen muuten lapsenpyöreillle kasvoilleni.

❤️

Vierailija
20/29 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kävit plastikkakirurgilla? Hehän harvemmin noita tekevät, keskittyvät kirurgisiin leikkauksiin. Kiinnostaako heitä ylipäätään nuo pistokset?

Esteettisen puolen erikoistuneet sairaanhoitajat ovat paljon kokeneempia pistosten suhteen. Siksi minä vaihdoin kirurgin tekemät pistokset sairaanhoitajan tekemiin ja olen todella tyytyväinen lopputulokseen! Symmetrinen ja luonnollisesti tehty. Kirurgi pisti niin että kulmakarvat eivät enää liikkuneet yhtään ja näytti luonnottomalta mutta toinen puoli otsasta kramppasi koska siihen oli pistetty liian vähän, ja seuraavalla kerralla kävi samoin mutta krampit toiselle puolen otsaa :(

Sen jälkeen sain suosituksen pätevästä pistoshoitajasta, olisi pitänyt vaan älytä mennä aiemmin hänen vastaanotolle.