Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia botoxista/täyteainehoidosta?

Vierailija
15.01.2020 |

Kokemukset ryppyihin kiinnostaa.
Missä laitettu, kuinka kauan tulos kesti ym.
Olen totaalisen kyllästynyt otsaryppyihini.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Uino Ainolta

Vierailija
2/10 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botoxia en laita koska jokainen erä on testattu eläimillä.

Täyteaine muuten ok, mutta laittajissa on paljon eroja ja jotkut on taitavampia kuin toiset. Muhkuvaara.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ottamassa täyteainetta nasojuonteisiin yhdessä halpispaikassa, tietyssä kulmassa näkyi pallukat suupielissä ja hammaslääkäri säikähti mikä kova muhkura mulla oli posken sisäpuolella. En menisi enää samaan paikkaan, laatu maksaa.

Vierailija
4/10 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitata täyteaine plastiikkakirurgilla, niin voit olla tyytyväinen laatuun. Eivät laita botoxia naamaan.

Itse ottanut ja tulos on pysynyt jo useita vuosia. Menen uudelleen kun häiritsevä ryppy palaa.

Vierailija
5/10 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitata täyteaine plastiikkakirurgilla, niin voit olla tyytyväinen laatuun. Eivät laita botoxia naamaan.

Itse ottanut ja tulos on pysynyt jo useita vuosia. Menen uudelleen kun häiritsevä ryppy palaa.

Kiitos, täytyy ihan kunnolla perehtyä asiaan ennenkuin varaan ajan. Varmasti plastiikkakirurgi olisi paras laittamaan.

Vierailija
6/10 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin ottamassa täyteainetta nasojuonteisiin yhdessä halpispaikassa, tietyssä kulmassa näkyi pallukat suupielissä ja hammaslääkäri säikähti mikä kova muhkura mulla oli posken sisäpuolella. En menisi enää samaan paikkaan, laatu maksaa.

Kiitos, tämä oli hyvä tietää👍 Ehdottomasti laatu maksaa enemmän, enkä tällaisessa asiassa aio katsoa hintaa.

Ap

Vierailija
7/10 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy Uino Ainolta

hän tuskin käy anoppinsa klinikalla oikeasti.

anoppinsa on ammattilainen joka tekee siistiä jälkeä. uino aino käy kuvien perusteella siellä paikassa missä ne miesbloggaajat laitattaa valtavia huulia.

Vierailija
8/10 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kyllähän botoxia laitetaan naamaan.

Vierailija
9/10 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botox kestää noin 4-6 kk ja sitten uusintaan. Hyvin siloittaa ja estää uusien juonteiden tulon. Täyteaineet kestävät kauemmin noin 1 v mutta vaan täyttävät rypyn. Kannattaa etsiä hyvä laittaja jolla kokemusta esim Siluetti tai nordicshape.

Vierailija
10/10 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botoxia käytän säännöllisesti,loistotuote. Todella freesaa ulkonäköä. Laitan ulkomailla.suomessa älyttömät hinnat.