Kokemuksia botoxista/täyteainehoidosta?
Kokemukset ryppyihin kiinnostaa.
Missä laitettu, kuinka kauan tulos kesti ym.
Olen totaalisen kyllästynyt otsaryppyihini.
Kommentit (10)
Botoxia en laita koska jokainen erä on testattu eläimillä.
Täyteaine muuten ok, mutta laittajissa on paljon eroja ja jotkut on taitavampia kuin toiset. Muhkuvaara.
Kävin ottamassa täyteainetta nasojuonteisiin yhdessä halpispaikassa, tietyssä kulmassa näkyi pallukat suupielissä ja hammaslääkäri säikähti mikä kova muhkura mulla oli posken sisäpuolella. En menisi enää samaan paikkaan, laatu maksaa.
Laitata täyteaine plastiikkakirurgilla, niin voit olla tyytyväinen laatuun. Eivät laita botoxia naamaan.
Itse ottanut ja tulos on pysynyt jo useita vuosia. Menen uudelleen kun häiritsevä ryppy palaa.
Vierailija kirjoitti:
Laitata täyteaine plastiikkakirurgilla, niin voit olla tyytyväinen laatuun. Eivät laita botoxia naamaan.
Itse ottanut ja tulos on pysynyt jo useita vuosia. Menen uudelleen kun häiritsevä ryppy palaa.
Kiitos, täytyy ihan kunnolla perehtyä asiaan ennenkuin varaan ajan. Varmasti plastiikkakirurgi olisi paras laittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kävin ottamassa täyteainetta nasojuonteisiin yhdessä halpispaikassa, tietyssä kulmassa näkyi pallukat suupielissä ja hammaslääkäri säikähti mikä kova muhkura mulla oli posken sisäpuolella. En menisi enää samaan paikkaan, laatu maksaa.
Kiitos, tämä oli hyvä tietää👍 Ehdottomasti laatu maksaa enemmän, enkä tällaisessa asiassa aio katsoa hintaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kysy Uino Ainolta
hän tuskin käy anoppinsa klinikalla oikeasti.
anoppinsa on ammattilainen joka tekee siistiä jälkeä. uino aino käy kuvien perusteella siellä paikassa missä ne miesbloggaajat laitattaa valtavia huulia.
Vierailija kirjoitti:
Siis kyllähän botoxia laitetaan naamaan.
Botox kestää noin 4-6 kk ja sitten uusintaan. Hyvin siloittaa ja estää uusien juonteiden tulon. Täyteaineet kestävät kauemmin noin 1 v mutta vaan täyttävät rypyn. Kannattaa etsiä hyvä laittaja jolla kokemusta esim Siluetti tai nordicshape.
Botoxia käytän säännöllisesti,loistotuote. Todella freesaa ulkonäköä. Laitan ulkomailla.suomessa älyttömät hinnat.
Kysy Uino Ainolta