Kamala kalkkunanpussi kaulassa. Mitä voin tehdä sille?
Ikää on 49 ja komea nahkapussi on jo kaulassa. Mitä muuta voin tehdä kuin olla katselematta tai leikkuuttaa, johon kylläkään ei ole rahaa. Kaikkea niksiä on netissä, mutta onko jollakin joku oikeasti toimiva juttu tiedossa. Tiedän, ettei se koskaan enää pois lähde, mutta pienentyisi edes.
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saman ikäinen eli täytin juuri 49, ja minulla oli sama ongelma ja se alkoi vaivaamaan loppukesästä joten kävin konsultaatiossa ja sen jälkeen laitettiin uudenaikaisimmat cog- ja mesolangat. Puudutus kasvoihin, muutama neulapistos, ja päivän toipumisaika. Ei tullut edes mustelmia. Kesti alle tunnin.
Omaa kuvaani en laita, mutta löysin omalla kuvahaullani vastaavan näköisen naisen ennen ja jälkeen kuvat, eli tällainen tuli ja nämä pysyy 2 vuotta mutta teho jatkuu silti.
https://www.vistaclinic.com.au/wp-content/uploads/2020/06/thumbnail_IMG…
Ne kohottaa, ja sulatessaan muodostaa kollageenituen ihan ihon pinnan alle. Moderni vaihtoehto veitsikirurgialle. Teetin espoolaisella esteettisellä klinikalla ja kokonaisuus maksoi 600 euroa, eli alakasvot ja heltta tuli hoidettua kuntoon.
En suosittelisi tätä ellen kokisi että se teki elämänlaadusta parempaa, ja pieni sijoitus kannatti, enkä uskaltaisi mennä faceliftiin enkä haluaisi maksaa siitä tuhansia enkä olla nukutettavana. Sitä paitsi sen veitsellä tehtävän faceliftinkin joutuu uusimaan.
Katsoin nuo kuvat, odotin näkeväni jonkun oikean roikkuvan tyhjän pussukan, joka heilahtaa aina kun päätä kääntää.
Mutta ennen-kuvassa onkin ihan samanlainen leuanseutu kuin mulla (olen 41 v.) enkä ole tajunnutkaan että tämä olisi jotenkin erityisen kauhea, josta pitäisi päästä eroon 😯😲
Jos se häiritsee itseäsi niin miksi et parantelisi sitä aluetta? Kun sen saa helpolla siistittyä nykyaikaisilla menetelmillä, ja nimen omaan ennaltaehkäiseviä toimenpiteitä ilman että tarvii alkaa veitsillä ihoa viiltelemään ja isoina suikaleina poistamaan ja olla naama arpisena kuukausia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.revolutionaesthetics.co.uk/images/thread-lift-before-and-af…
Tuossa myös hyvä esimerkki siitä mitä cog ja mesolangoilla saa aikaan.
Tarkoitat varmaan että mitä photoshopilla saa aikaan 😁
Aivan, kun katsoo miten hiukset menevät korvan kohdalla, näkee että sama kuva, jota vaan muunneltu kuvankäsittelyllä :D
No mutta kun niitä lankoja ei vedetä korviin asti, ainakaan mulla vedetty! :D
Tuo kiristyslankahoito suoristaa sitä ihon pintaa yllättävän paljon.
Jos se olisi perinteinen naamakiristys kirurgilla niin sitten olisi vähän eri näköinen korvan seutu
Vierailija kirjoitti:
Kestävätkö nuo mesolangat kauan, eli pitääkö uusia tietyin väliajoin vai miten?
Olen kuullu että ne kestää monilla jopa vuosia. Ne jää hoitamaan sinne ihon alle josta omat kollageenit on alkaneet hävitä iän mukana
Löysin kuvan jossa näyttelijätär Eva Mendesille tehdään lankahoitoa 46-vuotiaana, on nyt näköjään 48v.
https://pagesix.com/wp-content/uploads/sites/3/2020/11/eva-mendes-1.jpg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata olla noin kateellinen niille jotka ovat parantaneet ulkonäköjään ja markkina-arvojaan esimerkiksi työelämässä. Kylmä totuus on se että nuorekkaamman ja hoidetumman näköinen nainen saa aina etulyöntiaseman. Itseensä sijoitus kannattaa aina.
Järjen käyttö on sallittua. Kyseessä tuossa kuvassa on kuvankäsittely.
https://hudabeauty.com/us/en_US/blog-my-experience-with-thread-lifts-54…; googletin ja itse asiassa noista thread lifteistä löytyy aika hyviä kokemuksia, ja kaikki näyttää hyvältä jotka on niitä ottaneet eikä sellaisilta kuplaposkisilta, viirusilmäisiltä turpeahuulisilta, eikö semmonen Hollywoodin täyteainelookki ole jo vanhanaikainen?
Miten voi olla joku kalkkunankaula jo? Oletko laihduttanut 25 kg?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan, kun katsoo miten hiukset menevät korvan kohdalla, näkee että sama kuva, jota vaan muunneltu kuvankäsittelyllä :D
Jos se olisi perinteinen naamakiristys kirurgilla niin sitten olisi vähän eri näköinen korvan seutu
Mitä sä horiset?
Tajuatkos että kyseessä ei ole kuva ennen toimenpidettä ja sen jälkeen, vaan yksi ja sama kuva, jota on muokattu kuvaa käsittelemällä, Siis "toimenpide" on tehty photoshopilla.
Tää keskustelunavaus oli näköjään keksitty mainos. Joku mesoilija-konsulentti asialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saman ikäinen eli täytin juuri 49, ja minulla oli sama ongelma ja se alkoi vaivaamaan loppukesästä joten kävin konsultaatiossa ja sen jälkeen laitettiin uudenaikaisimmat cog- ja mesolangat. Puudutus kasvoihin, muutama neulapistos, ja päivän toipumisaika. Ei tullut edes mustelmia. Kesti alle tunnin.
Omaa kuvaani en laita, mutta löysin omalla kuvahaullani vastaavan näköisen naisen ennen ja jälkeen kuvat, eli tällainen tuli ja nämä pysyy 2 vuotta mutta teho jatkuu silti.
https://www.vistaclinic.com.au/wp-content/uploads/2020/06/thumbnail_IMG…
Ne kohottaa, ja sulatessaan muodostaa kollageenituen ihan ihon pinnan alle. Moderni vaihtoehto veitsikirurgialle. Teetin espoolaisella esteettisellä klinikalla ja kokonaisuus maksoi 600 euroa, eli alakasvot ja heltta tuli hoidettua kuntoon.
En suosittelisi tätä ellen kokisi että se teki elämänlaadusta parempaa, ja pieni sijoitus kannatti, enkä uskaltaisi mennä faceliftiin enkä haluaisi maksaa siitä tuhansia enkä olla nukutettavana. Sitä paitsi sen veitsellä tehtävän faceliftinkin joutuu uusimaan.
Katsoin nuo kuvat, odotin näkeväni jonkun oikean roikkuvan tyhjän pussukan, joka heilahtaa aina kun päätä kääntää.
Mutta ennen-kuvassa onkin ihan samanlainen leuanseutu kuin mulla (olen 41 v.) enkä ole tajunnutkaan että tämä olisi jotenkin erityisen kauhea, josta pitäisi päästä eroon 😯😲
Jos se häiritsee itseäsi niin miksi et parantelisi sitä aluetta? Kun sen saa helpolla siistittyä nykyaikaisilla menetelmillä, ja nimen omaan ennaltaehkäiseviä toimenpiteitä ilman että tarvii alkaa veitsillä ihoa viiltelemään ja isoina suikaleina poistamaan ja olla naama arpisena kuukausia.
Mulla mesojan ollut jo noin nelisen vuotta. Muutaman kuukauden välein hamsteripusseihin sekä kaulaan. Ekat laitettiin siinä viidenkympin kohdalla, ja iho on parantunut tosi paljon. Kollageenin tuotanto on lisääntynyt, ja ihon on säteilevä ja napakka.
Miten iho liikkuu tuollaisen hoidon jälkeen? Näyttääkö omituiselta, kuten esim huulitäytteet näyttävät.Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata olla noin kateellinen niille jotka ovat parantaneet ulkonäköjään ja markkina-arvojaan esimerkiksi työelämässä. Kylmä totuus on se että nuorekkaamman ja hoidetumman näköinen nainen saa aina etulyöntiaseman. Itseensä sijoitus kannattaa aina.
Pakko olla tässä samaa mieltä u-limiehen kanssa; ovat photoshopattuja kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Tää keskustelunavaus oli näköjään keksitty mainos. Joku mesoilija-konsulentti asialla.
Ei, mä ainakin olen vaan tyytyväinen olemukseeni :)
Kun olet vielä noin nuori niin jos oikeesti heltta heiluu komeasti niin kannattaa harkita leikkauttamista. On sen arvoista!
Vierailija kirjoitti:
Miten iho liikkuu tuollaisen hoidon jälkeen? Näyttääkö omituiselta, kuten esim huulitäytteet näyttävät.Ap
Tietenkin liikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos olisi? Mitä sitten? Jos jopa Hollywood suosii noita nyt, kun ihmiset ei enää haluta kapselihuulia eikä maaoravaposkia niin eikö se ole hyvä asia jos halutaan luonnollista nostetta eikä mitään jäätynyttä naamaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä horiset?
Tajuatkos että kyseessä ei ole kuva ennen toimenpidettä ja sen jälkeen, vaan yksi ja sama kuva, jota on muokattu kuvaa käsittelemällä, Siis "toimenpide" on tehty photoshopilla.
Mun omaa lankakohotusta ei ole tehty photoshopilla ja se on täydellinen, joten mitä itse horiset?
Vierailija kirjoitti:
Liikkuu ihan normaalisti, eikä näytä täytetyltä, kiristetyltä tai muuta. Eikä ne tunnu tuossa ihon alla, noin vuorokauden verran sen laiton jälkeen tuntui vähän sellaista jännää pientä pistelyä kun ne langat ikään kuin asettui sinne. Siitä sanottiin etukäteen.
Mutta pystyin meikata ja mennä töihin seuraavana päivänä, ja yks työkaveri sanoi että mulla on tosi raikkaan näköinen meikki :D Varmaan luuli että minulla on jokin uusi kiinteyttävä meikki naamassa.
Hei muistakaa että jos nuo cog-langat hakee leukalinjaan ja poskiin niin pitää välttää pari viikkoa ainakin isosti haukottelemista ja hammaslääkärille menemistä, siis semmosia asentoja jossa joutuu olla suu ammolaan "repeemispisteessä", muuten saattaa teho hieman heikentyä. Sen alkuvaiheen jälkeen voi olla ihan normaalisti. Eikä saanu ottaa buranaa vuorokautta ennen hoitoa ettei tule verenvuotoa tai mustelmia, siitä tuli muistutus päivää ennen ajanvarausta.