Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menisitkö treffeille itseäsi 15 vuotta nuoremman kanssa?

Vierailija
19.01.2023 |

Yksi mies ei meinaa lopettaa piirittämistä..

N41

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa'a, juurihan se ois toki 18, mutta en kyllä usko että jutut kohtais kauheasti. Toki nyt varmasti poikkeuksiakin on, mutta noin keskimäärin varmaan aika erilaiset asiat kiinnostaa. Ja mies siis olen.

Tytteli 18 v. juttelisi kanssasi lukiokursseista, hauskasta matikanmaikasta, penkkareista ja kesätöiden hakemisesta Mäkkäristä.

Vierailija
42/53 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. Olen ollut suhteessa 8 vuotta nuoremman miehen kanssa ja sekin oli mulle vähän liikaa, ainakin siinä iässä. Nykyinen kumppani on neljä vuotta nuorempi, tämän taas koen täysin luontevana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
44/53 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai menisin. Alkaa nämä omanikäiset miehet ja vanhemmat olemaan sellaisia ylipainoisia ihramahoja. N46

Vierailija
45/53 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa olen ollut, jopa 25 vuotta nuoremman kanssa. Mutta tämä oli sattumaa. Tapasin tämän nuorukaisen eräissä työpaikan bileissä.

Myöhemmin oma poikani esitteli toisessa yhteydessä hänet minulle kaverinaan. Oli hieman kiusallinen tilanne. Kumpikaan ei ole kertonut (kai) pojalleni totuutta tästä yhteisestä historiasta.

Vierailija
46/53 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin hyvinkin mennä. Olen 60+ nainen.

Vierailija
47/53 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä en nyt kuitenkaan treffailisi 11-vuotiasta...

Vierailija
48/53 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin ja viikonloppuna varmaan menenkin 16 vuotta nuoremman kanssa. Olen itse 39, mies 23. Parisuhdejutut on sitten erikseen, mutta tää ei sellainen olekaan ja molemmat tietää sen.

Vierailija
49/53 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa olen ollut, jopa 25 vuotta nuoremman kanssa. Mutta tämä oli sattumaa. Tapasin tämän nuorukaisen eräissä työpaikan bileissä.

Myöhemmin oma poikani esitteli toisessa yhteydessä hänet minulle kaverinaan. Oli hieman kiusallinen tilanne. Kumpikaan ei ole kertonut (kai) pojalleni totuutta tästä yhteisestä historiasta.

Jep olen saanut mm. kiihkeän rakkaudentunnustuksen ystävieni 26v pojalta, oman poikani 23v kaveri alkoi lähennellä juhlissa ja muutaman muun pojan kaverin puheet ovat olleet sitä tasoa että en ihmettelisi vaikka he tekisivät saman perässä

Jostain syystä nuoret miehet ovat kovasti kiinnostuneita vanhemmista naisista

T: se 47v nainen joka deittailee pääasiassa 30v miehiä

Vierailija
50/53 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

N38

Vierailija
51/53 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, paperilla 15 vuotta ikäeroa tuntuu kyllä suurelta, mutta olen nyt 47 ja kai sitä sellaista 30-35-vuotiasta tapailla voisi. Mutta toisaalta kai pitäisi "suostua" myös siihen, että oma kumppani olisi 60-65... Aika vanhalta tuntuisi.

Vierailija
52/53 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Enkä kyllä käsitä, mitä 32-vuotias mies näkisi 47-vuotiaassa hieman ylipainoisessa tantassa.

Vierailija
53/53 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-vuotiaan naisen? Toki menisin. Treffeillehän ei pääse ellei toinenkin osapuoli halua. Aikuisen iässähän 40-v on, joten osaa päättää itse mitä haluaa. Ulkopuolisille asia ei kuulu.

M55