Menisitkö treffeille itseäsi 15 vuotta nuoremman kanssa?
Yksi mies ei meinaa lopettaa piirittämistä..
N41
Kommentit (53)
Voisin mennä ja olen mennytkin. Ikää 47v ja saan ihan tolkuttoman määrän treffikutsuja nuoremmilta miehiltä. Alle 25v en tapaile, nuoremmatkin kyllä yrittää. Pääasiassa käynkin treffeillä noin 30v miesten kanssa
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi mitään yhteistä. Eli en
Ovatko kaikki kaverisi myös saman ikäisiä kuin itse olet? Mulla on kavereita, joilla on mun kanssa ikäeroa +/-15 vuotta ja on paljonkin yhteistä.
En menisi koska olisi liian vanha minulle.
Vierailija kirjoitti:
En menisi treffeille 15-vuotiaan kanssa. 18-vuotiaan kanssa menisin, jos on komea ja seksikäs.
N30
Saako ajatus nuoresta kovasta punttikäärmeestä mahlan valumaan? Senkin pervo ;)
25 vuotta taisi olla nuorempi kerran. Sinänsä sillä ei ole merkitystä koska ihmisiähän sitä treffeillä tavataan eikä ikää. Miellyttävä nainen oli, sanavalmis, henkisesti tasapainoinen ja jotenkin ajaton koska hänkin tuli treffeille tapaamaan ihmistä eikä vanhaa setämiestä. Tästä treffeistä seurasi se että neito käytännössä muutti luokseni. Se seikka miksi ei enää olla porukoissa johtunee varmaankin minusta. Täällä pohjoisessa on pienet ympyrät ja kun neidolla pyöri etelän ihmemaa mielessä, niin tietenkin kannustin häntä kokeilemaan siipiään etelässä. Ajattelin jotenkin niin että kyllä se minun omaan nilkkaan ennepitkään napsahtaa jos millään tavalla pyrin sitouttamaan häntä tänne. Häkkilintu ei ole ikinä onnellinen mutta lintu jolla on mahdollista lentää on.
Setämiehistä muistuu mieleen yhdet treffit, taisi 22v olla ikäeroa. Nekin sattuivat menemään jotenkin niin että yhteistä tulevaisuutta meille tuli. Tämä nainen oli aika vinkeä tapaus😀 Hän sai jotain kicksejä siitä kun liikkui seurassani, sitten kun muut ikäiseni miehet katselivat meitä ja huomasivat meidän olevan pari, se oli se juttu, hänelle. Halusin tai en niin hän piti minua likaisena setämiehenä ja oletti muitten likaisten setämiesten mielissään fantasioivan mitä minä hänelle teen 😂 Pidin tätä aika outona mutta mikä minä ketään olen tuomitsemaan😄
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Olen ollut suhteessa 26 vuotta nuoremman miehen kanssa, että kyllä juu.
Vierailija kirjoitti:
Valitan, en deittaile 12-vuotiaita.
se ola jo ylaika minula 10 ola parastiuka
Vierailija kirjoitti:
Voisin mennä ja olen mennytkin. Ikää 47v ja saan ihan tolkuttoman määrän treffikutsuja nuoremmilta miehiltä. Alle 25v en tapaile, nuoremmatkin kyllä yrittää. Pääasiassa käynkin treffeillä noin 30v miesten kanssa
OLEN MIES
Vierailija kirjoitti:
En varmasti.
M50
Minä kyllä vaihtaisi vaikka kolmeen kakskymppiseen ton 6- kymppisen ylopainoisen pirttihirmun.Römpsääkään ei näy vatsaläskien alta ja nännit on napaa alempana. Onneksi saa tuoreempaa lihaa " lainaksi " matkoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OLEN MIES
Sori nyt vaan mutta oon nainen 😂
Terv tuon ekan viestin kirjoittaja
Noh. Jos mies olisi aikeittensa suhteen kanssani samalla aaltopituudella, niin kyllä. Olen kuntosalilla zoomaillut moniakin kiintoisia miekkosia. Ja koska olen 47, niin eikös 32-vuotias mies ole mies parhaimmillaan? En ainakaan kokisi, että olisin joku kehdonryöstäjä.
N47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että sellaiset fantasiat palstamammalla.
Tämä on tositarina. Itseäni vaan epäilyttää miehen aikeet.
Ap
Mitähän niistä epäilet? Ne liittyvät joka tapauksessa lompakkoosi, joko käsilaukussa kulkevaan tai siihen toiseen.
Miehellä on enemmän rahaa ja omaisuutta kuin minulla..
Ap
Sitten aikeet liittyvät toiseen lompakkoosi.
Jaa'a, juurihan se ois toki 18, mutta en kyllä usko että jutut kohtais kauheasti. Toki nyt varmasti poikkeuksiakin on, mutta noin keskimäärin varmaan aika erilaiset asiat kiinnostaa. Ja mies siis olen.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ihan järkkyä tämä, en olis ikinä nuorempana tätä uskonut! Terassilta lähtisi nuorempi mies matkaan 6-0, jos haluaisi (joo, joskus haluaa). Muutin uuteen paikkaan asumaan ja naapurustossa asuu muutamia nuorempia miehiä. Jo ekana kesänä, kun otin aurinkoa pihalla, alkoi tää piirittäminen. Nyt on ollut vuoden verran meneillään sellaisia kaverisuhteita, että ollaan vaan oltu toisillemme iloksi ilman sen kummempia sitoumuksia :) Kääk, olenko ihan kamala...?! Mutta ei mun ole pitänyt mitenkään pakottaa niitä. Otetaan ilo irti vielä, kun voi. Onpahan jotakin muisteltavaa hoivakodin ja haudan välissä.
N48
Menisin, ja olen ihastunutkin yhteen 14 vuotta nuorempaan mieheen. Mies ei tunnu niin paljon nuoremmalta, luulin häntä aluksi reilu kolmekymppiseksi kun olin itse n.40. Tapasimme työn kautta.
N43
Juuri samaa olin sanomassa. Kolmekymppiselle viisitoistavuotias on ihan liian nuori (lapsi), mutta jo 45-vuotias voi ihan helposti treffailla kolmekymppistä. Puhumattakaan kun toinen on esim. 65-vuotia ja toinen 50. Ikäero pienenee vanhetessa ja siinä vaiheessa yksilökohtainen ikääntyminen alkaa merkitä enemmän.