Uskotko Jumalaan?
Miten on?Uskotko sinä Jumalaan?
Uskotko että raamatun kertomukset ovat totta?
Kommentit (418)
Minä uskon Jumalaan, Isään, Kaikkivaltiaaseen, taivaan ja maan Luojaan ja Jeesukseen Kristukseen, Jumalan ainoaan Poikaan, meidän Herraamme, joka sikisi Pyhästä Hengestä, syntyi Neitsyt Mariasta, kärsi Pontius Pilateksen aikana, ristiinnaulittiin, kuoli ja haudattiin, astui alas tuonelaan, nousi kolmantena päivänä kuolleista, astui ylös Taivaisiin, istuu Isän Jumalan oikealla puolella ja on sieltä tuleva tuomitsemaan eläviä ja kuolleita ja Pyhään Henkeen, pyhän yhteisen seurakunnan, pyhäin yhteyden , syntien anteeksiantamisen, ruumiin ylösnousemisen ja iankaikkisen elämän.
Mistä tietää mikä on oikea kaikkien jumalien joukosta ja uskonnoista?
Kristinuskon Jumala antaa uskon,sitä on mahdotonta itse yrittää tai saada.
Epäjumalat on itse tehtyjä kullasta,puusta joita yritetään itse seurata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä uskon hyvään kaikkivaltiaaseen Jumalaan! Minun Jumalani on reilu, hyveellinen, armollinen ja ihmistä rakastava ja välittävä!
Sepä kiva. Mitä tämä sinun Jumalasi on tehnyt viime aikoina Ukrainassa?
Minä olen ainakin saanut olla terveenä, joten siitä kiitokset! Ja eiköhän se ukrainan kriisikin jossain vaiheessa ratkea...
No sinun terveyshän on paljon tärkeämpi kuin ne kohta 200 000 ihmistä jotka ovat kuolleet tai miljoonat joiden kodit on rikottu. On se kiva että uskovaiset eivät ole itsekeskeisiä.
Kysyttiin mitä Jumala on tehnyt ja siihen vastasin. Tulkitset sitten arvojesi mukaan niinkuin haluat....
Ei tuo ole tulkintaa, tosiasioita ovat
< eri>
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikas mies ja Lasarus ei ollut vertaus.
"Ystävämme Lasarus nukkuu, mutta minä menen herättämään hänet unesta".
Martan ja Marian veli Lasarus on eri kuin Rikas mies ja Lasarus.Rikas mies kuoli jne.
Ei ole.
Köyhän Lasaruksen voi herättää, koska hän nukkuu, mutta Rikasta miestä ei, koska hän on kuollut.
Helpompi on kamelin käydä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan.
Rikas mies ja Lasarus tapauksessa molemmat olivat kuolleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumalalle kuolemakin on kuin uni. Jumalalle kaikki elävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martan ja Marian veli Lasarus on eri kuin Rikas mies ja Lasarus.Rikas mies kuoli jne.
Ei ole.
Köyhän Lasaruksen voi herättää, koska hän nukkuu, mutta Rikasta miestä ei, koska hän on kuollut.
Helpompi on kamelin käydä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan.
Rikas mies ja Lasarus tapauksessa molemmat olivat kuolleet.[/quo
Ruumis on kuollut mutta henki on elossa.
Minä uskon omalla tavallani ja minun uskossa Jumala on hyvä! Reilu ja rakastaa ihmistä. On aina armollinen ihmistä kohtaan niinkuin rakas vanhempi. Haluaa ihmiselle hyvää....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Rikas mies ja Lasarus tapauksessa molemmat olivat kuolleet.
Ei ollut vaan Lasarus elää, koska uskoi Aabrahamin Jumalaan.
Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut. Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?"
Mutta mitä kuolleitten ylösnousemukseen tulee, ettekö ole lukeneet, mitä Jumala on puhunut teille, sanoen: 'Minä olen Aabrahamin Jumala ja Iisakin Jumala ja Jaakobin Jumala'? Ei hän ole kuolleitten Jumala, vaan elävien."
Silloin Jeesus sanoi heille suoraan: "Lasarus on kuollut. ja minä iloitsen teidän tähtenne siitä, etten ollut siellä, jotta te uskoisitte; mutta menkäämme hänen tykönsä".
Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös'."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä uskon hyvään kaikkivaltiaaseen Jumalaan! Minun Jumalani on reilu, hyveellinen, armollinen ja ihmistä rakastava ja välittävä!
Minä olen ainakin saanut olla terveenä, joten siitä kiitokset! Ja eiköhän se ukrainan kriisikin jossain vaiheessa ratkea...
No sinun terveyshän on paljon tärkeämpi kuin ne kohta 200 000 ihmistä jotka ovat kuolleet tai miljoonat joiden kodit on rikottu. On se kiva että uskovaiset eivät ole itsekeskeisiä.
Eipä sekään auta, vaikka miten itseään kiusaisi, tämän voimme: joka päivä rukous että sota loppuisi ja osallistuminen avustuksiin kykyjen mukaan.
Kyllä kuolleet nyt jokatapauksessa on maallisesti kuolleita ja haudattu.Tuhannet vuodet.
Juu, mutta en raamatun jumalaan. Enkä koraanin tms.
Ihan vaan uskon johonkin korkeampaan voimaan tämän kaiken takana.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten kristinuskoa ilmennetään kullasta ja puusta tehdyillä esineillä.
Kyllä toteemipaalut ja kivet yms edustaa yhtälailla uskoa johonkin kuin kristittyjen patsaat ja ikonit ja ristit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kuinka tarkasti olet lukenut lehtiä mutta se oli Putin joka hyökkäri Ukrainaan, ei jumala.
Uskon Allahiin - kaiken luojaan. Koraanista jokainen voi lukea totuuden. Uskottomat tulevat palamaan helvetin tulessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten kristinuskoa ilmennetään kullasta ja puusta tehdyillä esineillä.
Kyllä toteemipaalut ja kivet yms edustaa yhtälailla uskoa johonkin kuin kristittyjen patsaat ja ikonit ja ristit.
Niitä kristittyjen kuvia ei palvota jumalana.
Amp kirjoitti:
Minä uskon Jumalaan, Isään, Kaikkivaltiaaseen, taivaan ja maan Luojaan ja Jeesukseen Kristukseen, Jumalan ainoaan Poikaan, meidän Herraamme, joka sikisi Pyhästä Hengestä, syntyi Neitsyt Mariasta, kärsi Pontius Pilateksen aikana, ristiinnaulittiin, kuoli ja haudattiin, astui alas tuonelaan, nousi kolmantena päivänä kuolleista, astui ylös Taivaisiin, istuu Isän Jumalan oikealla puolella ja on sieltä tuleva tuomitsemaan eläviä ja kuolleita ja Pyhään Henkeen, pyhän yhteisen seurakunnan, pyhäin yhteyden , syntien anteeksiantamisen, ruumiin ylösnousemisen ja iankaikkisen elämän.
Amen!💟
Vierailija kirjoitti:
Uskon Allahiin - kaiken luojaan. Koraanista jokainen voi lukea totuuden. Uskottomat tulevat palamaan helvetin tulessa.
Koraani on vääristetty " kopio" Raamatusta. Koraanissa kaikki Raamatun juutalaiset ovatkin muutettu arabeiksi, jopa Jeesuskin.
Koraani ei ole linjassa Raamatun kanssa, vaan kieltää täysin Jeesuksen opetuksia, ja kuka Jeesus on.
Jeesus sanoi itse: minun jälkeeni tulee vääriä profeettoja, jotka vievät monet kadotukseen. M- hammed oli juuri tällainen väärä profeetta.
Jeesus: minä olen Tie, Totuus, ja Elämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus sanoi itse: minun jälkeeni tulee vääriä profeettoja, jotka vievät monet kadotukseen.
Juurikin tästä voidaan päätellä, että Raamattu on saatanallinen kirja, joka yrittää eksyttää ihmiset seuraamasta Oikeaa Profeettaa Muhammedia (rauha hänen kanssaan).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus sanoi itse: minun jälkeeni tulee vääriä profeettoja, jotka vievät monet kadotukseen.
Juurikin tästä voidaan päätellä, että Raamattu on saatanallinen kirja, joka yrittää eksyttää ihmiset seuraamasta Oikeaa Profeettaa Muhammedia (rauha hänen kanssaan).
Millä okeudella nimetät Raamattua tuollaisella sanalla? Mitäs jos kristitty nimittää Koraania samoin?
Silloin ollaan tappohommissa heti.
Nimi Lasarus tarkoittaa vapaasti käännettynä Jumala on auttajani (herättäjäni).