Uskotko Jumalaan?
Miten on?Uskotko sinä Jumalaan?
Uskotko että raamatun kertomukset ovat totta?
Kommentit (418)
Uskon Jumalaan ja Taivaan isään.
Uskon myös Jumalaan pelkästään mutta uskon enemmän viellä Jumalaan, Taivaan isään ja poikaan viellä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tietää mikä on oikea kaikkien jumalien joukosta ja uskonnoista?
Kristinuskon Jumala antaa uskon,sitä on mahdotonta itse yrittää tai saada.
Epäjumalat on itse tehtyjä kullasta,puusta joita yritetään itse seurata.
Miksi sitten kristinuskoa ilmennetään kullasta ja puusta tehdyillä esineillä.
Kyllä toteemipaalut ja kivet yms edustaa yhtälailla uskoa johonkin kuin kristittyjen patsaat ja ikonit ja ristit.Siksi, koska suurin osa kristityiksi itseään nimittävistä on joutunut harhaopin valtaan. Raamatussa (mm. alkuperäiset kymmenen käskyä) kielletään jumalankuvan tekeminen. Katolinen ja ortodoksinen kirkko sopivat yksissä tuumin, että tämä käsky ei ole enää tarpeen, koska ei ihmiset enää halua tehdä jumalasta kuvia, koska on Jeesus. Tämä ei kuitenkaan ole pitänyt paikkaansa. Ihmiset haluavat edelleen jonkun konkreettisen esineen edustamaan jumalaansa.
VT aikaan ei kukaan tehnyt kiellettyä Jumalankuvaa palvottavaksi.En tiedä nykyisikään.
Vierailija kirjoitti:
Miten tiivistetään Islam oppi tietämättömälle?
On vain yksi Jumala, Allah, ja Muhammed (rauha hänen kanssaan) on hänen Profeettansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Islam väittää Jeesuksen olevan profeetta, eikä Jumala. Vaikka Jeesus opettaa Raamatussa että hän ja Isä ovat yhtä. Lisäksi Jeesus ei vain parantanut ihmisiä vaan antoi myös syntejä anteeksi, vain Jumala voi antaa syntejä anteeksi.
Profeetta Jeesus (rauha hänen kanssaan) ei opettanut tuollaista, vaan se on valetta, jonka kirjasivat Raamattuun eksytetyt miehet Saatanan käskystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Islam väittää Jeesuksen olevan profeetta, eikä Jumala. Vaikka Jeesus opettaa Raamatussa että hän ja Isä ovat yhtä. Lisäksi Jeesus ei vain parantanut ihmisiä vaan antoi myös syntejä anteeksi, vain Jumala voi antaa syntejä anteeksi.
Profeetta Jeesus (rauha hänen kanssaan) ei opettanut tuollaista, vaan se on valetta, jonka kirjasivat Raamattuun eksytetyt miehet Saatanan käskystä.
Koraani kirjoitettiin nimenomaan Saatanan käskystä. Olkoon tämä keskustelu tässä minun puolestasi. Jeesus opettaa meitä kristittyjä kääntämään toisen posken pahantekijää kohtaan.
T. Uskovainen kristitty
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vain yksi Jumala, Allah, ja Muhammed (rauha hänen kanssaan) on hänen Profeettansa.
Ei oikein riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon Jumalaan
ja Taivaan isään.
Uskon myös Jumalaan pelkästään mutta uskon enemmän viellä Jumalaan, Taivaan isään ja poikaan viellä enemmän.
Hei ystävä! Jumala on: Isä, Poika ja Pyhä Henki.
Kaikkea hyvää!
Ei ole, enkä minä tiedä, mutta minua kiinnostaisi nyt osata selittää mikä Jumala on ja mikä Taivaan isä on ja sen että mikä niiden ero on. Osaan hahmottaa mielikuvituksellani niiden eron mutta en osaa tuoda sitä nyt esille että miksi ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein riitä.
Miten todistetaan?
Miten toiminta ilmenee? Ihmeet?
Mitä lupaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon Jumalaan
ja Taivaan isään.
Kaikkea hyvää!Ei ole, enkä minä tiedä, mutta minua kiinnostaisi nyt osata selittää mikä Jumala on ja mikä Taivaan isä on ja sen että mikä niiden ero on. Osaan hahmottaa mielikuvituksellani niiden eron mutta en osaa tuoda sitä nyt esille että miksi ei ole.
Ajattele esimerkkinä vaikka joku mies.
Hän voi olla samalla jonkun lapsi, jonkun aviomies ja jonkun isä.
Silti on kyse yhdestä ja samasta miehestä.
Jumala on yksi. Yksi Jumala kolmessa persoonassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tietää mikä on oikea kaikkien jumalien joukosta ja uskonnoista?
Kristinuskon Jumala antaa uskon,sitä on mahdotonta itse yrittää tai saada.
Epäjumalat on itse tehtyjä kullasta,puusta joita yritetään itse seurata.
Miksi sitten kristinuskoa ilmennetään kullasta ja puusta tehdyillä esineillä.
Kyllä toteemipaalut ja kivet yms edustaa yhtälailla uskoa johonkin kuin kristittyjen patsaat ja ikonit ja ristit.Siksi, koska suurin osa kristityiksi itseään nimittävistä on joutunut harhaopin valtaan. Raamatussa (mm. alkuperäiset kymmenen käskyä) kielletään jumalankuvan tekeminen. Katolinen ja ortodoksinen kirkko sopivat yksissä tuumin, että tämä käsky ei ole enää tarpeen, koska ei ihmiset enää halua tehdä jumalasta kuvia, koska on Jeesus. Tämä ei kuitenkaan ole pitänyt paikkaansa. Ihmiset haluavat edelleen jonkun konkreettisen esineen edustamaan jumalaansa.
VT aikaan ei kukaan tehnyt kiellettyä Jumalankuvaa palvottavaksi.En tiedä nykyisikään.
Mitä ovat pyhimysten kuvat katolilaisilla ja ikonit ortodokseilla? Ihmiset ihan oikeasti kumartavat näitä kuvia ja osoittavat rukouksensa kuvissa oleville henkilöille.
Taivaan isä on perheenisä.
Jumala on kaiken luoja.
Vierailija kirjoitti:
Taivaan isä on perheenisä.
Jumala on kaiken luoja.
Ei keskustelukulun mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Muhammed on kuollut mutta Jeesus elää!💟
Huomenna kuin herään, niin olen nähnyt, että kirjoitit että ukrainan ja venäjän sota alkaa uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koraani kirjoitettiin nimenomaan Saatanan käskystä. Olkoon tämä keskustelu tässä minun puolestasi. Jeesus opettaa meitä kristittyjä kääntämään toisen posken pahantekijää kohtaan.
T. Uskovainen kristitty
Miksi nimität minua pahantekijäksi, kun yritän vain tuoda Totuuden veljilleni ja sisarilleni? Miksi et osoita minun olevan väärässä, tai itsesi olevan oikeassa?
Kiitän kuitenkin keskustelusta, ehkä saat tästä alkusysäyksen, jonka seurauksena vielä löydät Profeetan (rauha hänen kanssaan) totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon Jumalaan
ja Taivaan isään.
Kaikkea hyvää!Ei ole, enkä minä tiedä, mutta minua kiinnostaisi nyt osata selittää mikä Jumala on ja mikä Taivaan isä on ja sen että mikä niiden ero on. Osaan hahmottaa mielikuvituksellani niiden eron mutta en osaa tuoda sitä nyt esille että miksi ei ole.
Ajattele esimerkkinä vaikka joku mies.
Hän voi olla samalla jonkun lapsi, jonkun aviomies ja jonkun isä.
Silti on kyse yhdestä ja samasta miehestä.Jumala on yksi. Yksi Jumala kolmessa persoonassa.
Minä tykkään Taivaan isästä kolmessa persoonassa, I don't like sucking dic and fucking pussy, no king's!
Uusi elämä annetaan.Uudeksi tehdään kaikki valtakunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Muhammed on kuollut mutta Jeesus elää!💟
Profeetta Muhammed (rauha hänen kanssaan) ja Profeetta Jeesus (rauha hänen kanssaan) elävät molemmat paratiisissa Allahin luona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Uskovainen kristitty
Miksi nimität minua pahantekijäksi, kun yritän vain tuoda Totuuden veljilleni ja sisarilleni? Miksi et osoita minun olevan väärässä, tai itsesi olevan oikeassa?
Kiitän kuitenkin keskustelusta, ehkä saat tästä alkusysäyksen, jonka seurauksena vielä löydät Profeetan (rauha hänen kanssaan) totuuden.
Kaikkea hyvää Sinullekin.
Tiedän kuiteinkin kuka Jeesus on. Hän pelasti minut kohta kaksi vuotta sitten, silloin Jumala antoi minulle uskon. Sain kokea jotain aivan uskomatonta ja kaunista. Jeesus todisti minulle kuka hän on. Olen ns. uudestinsyntynyt kristitty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Uskovainen kristitty
Tiedän kuiteinkin kuka Jeesus on. Hän pelasti minut kohta kaksi vuotta sitten, silloin Jumala antoi minulle uskon. Sain kokea jotain aivan uskomatonta ja kaunista. Jeesus todisti minulle kuka hän on. Olen ns. uudestinsyntynyt kristitty.
Korj; uudestisyntynyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Uskovainen kristitty
Tiedän kuiteinkin kuka Jeesus on. Hän pelasti minut kohta kaksi vuotta sitten, silloin Jumala antoi minulle uskon. Sain kokea jotain aivan uskomatonta ja kaunista. Jeesus todisti minulle kuka hän on. Olen ns. uudestinsyntynyt kristitty.Korj; uudestisyntynyt
Turha korjata. Et kirjoittanut yhdellekkään tekstineuroottiselle ja täydellisyyteen vaativalle henkilölle.
Ylimielistä asennetta kunnioitan ja sitä että rapatessa roiskuu varsinkin oman ikäisten kanssa, ja kunnioitan sitä että vanhemmille ollaan sopusuhtaisia sekä täydellisyyden haluisia.
Eli muslimit väittävät Jumalan olevan ihminen ( profeetta).
" Profeetta Muhammed" kumosi kaikki Jeesuksen opetukset, ja oli itse sotarikollinen, väkivaltainen ja kaikinpuolin paha.