Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskotko Jumalaan?

Vierailija
19.01.2023 |

Miten on?Uskotko sinä Jumalaan?
Uskotko että raamatun kertomukset ovat totta?

Uskotko Jumalaan?

Vaihtoehdot

Kommentit (418)

Vierailija
161/418 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon Allahiin - kaiken luojaan. Koraanista jokainen voi lukea totuuden. Uskottomat tulevat palamaan helvetin tulessa.

Jeesus sanoi itse: minun jälkeeni tulee vääriä profeettoja, jotka vievät monet kadotukseen.

Juurikin tästä voidaan päätellä, että Raamattu on saatanallinen kirja, joka yrittää eksyttää ihmiset seuraamasta Oikeaa Profeettaa Muhammedia (rauha hänen kanssaan).

Eikö profeetta Muhammed tullut Jeesuken jälkeen?

Vierailija
162/418 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon Allahiin - kaiken luojaan. Koraanista jokainen voi lukea totuuden. Uskottomat tulevat palamaan helvetin tulessa.

Jeesus sanoi itse: minun jälkeeni tulee vääriä profeettoja, jotka vievät monet kadotukseen.

Juurikin tästä voidaan päätellä, että Raamattu on saatanallinen kirja, joka yrittää eksyttää ihmiset seuraamasta Oikeaa Profeettaa Muhammedia (rauha hänen kanssaan).

Kyllä, ja melkein 600v Jeesuksen jälkeen!

T. kristitty

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/418 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus on Jumala. YKSI Jumala kolmessa persoonassa: Isä, Poika, Pyhä Henki.

Jos on vaikeata ymmärtää kolminaisuutta, voi ajatella tätä esimerkkiä, esim jostakin miehestä:

Mies voi olla sekä jonkun lapsi, jonkun aviomies, ja jonkun isä.

Kyse on kuiteinkin yhdestä ja samasta miehestä.

Vierailija
164/418 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrättekö että Raamatun jälkeen tulee eksyttäjiä?

Vierailija
165/418 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
166/418 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrättekö että Raamatun jälkeen tulee eksyttäjiä?

Mutta se raamattu olis mitä pari vuosituhatta pysyny sellaisena, että sinne sitä eksytystä ei olis eksyny?

Vierailija
167/418 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä okeudella nimetät Raamattua tuollaisella sanalla? Mitäs jos kristitty nimittää Koraania samoin?

Silloin ollaan tappohommissa heti.

Koska puhun totta. Jeesus (rauha hänen kanssaan) oli suuri profeetta, mutta Raamatun on kirjoittanut joukko Saatanan eksyttämiä miehiä, jotka vääristivät hänen sanojaan. Totuus löytyy Profeetan (rauha hänen kanssaan) sanoista, pyhästä Koraanista.

Todista minun olevan väärässä, jos pystyt.

Vierailija
168/418 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. kristitty

Saatana on äärimmäinen paha, ainoa jolla on enemmän voimaa on Allah itse. Saatana näki ennakolta, mitä on tuleva, ja aloitti eksytyksen jo aikoja ennen Profeettaa (rauha hänen kanssaan). Kuten nähdään lopputuloksesta, Saatana onnistui murheellisen hyvin, niin suuri osa maailmasta on langennut valheeseen ja vastustaa Profeetan (rauha hänen kanssaan) sanaa, pyhää Koraania.

Vierailija
169/418 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon.

(katsotaanpa sensuroidaanko tämäkin)

Vierailija
170/418 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kopioitte allahit raamattua?

Vierailija
171/418 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä uskon hyvään kaikkivaltiaaseen Jumalaan! Minun Jumalani on reilu, hyveellinen, armollinen ja ihmistä rakastava ja välittävä!

Mistä uskonnonlajista sellainen löytyy?

Miksi sen pitää löytyä jostain "uskonnonlajista"?

Vierailija
172/418 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voinut äänestää. Jumala ei ole sidoksissa uskontoon. Raamatun kirjoittajat hapuilivat kulttuurin ja moralisääntöjen välillä, tavoitellen myös kohti jotain pyhää.

Minä uskon siihen valtavan suureen pyhään Jumalaan joka on meissä kaikissa jotka sen tiedostavat, ja jota mikään uskonto ei omista.

Vierailija
173/418 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvoisa muslimi: teidän Koraaninne todista itse itseään vastaan.

Lukuisat profeetat Raamatussa kertoivat satoja vuosia ennen Jeesuksen tuloa, miten Jeesus syntyy maailmaan, milainen hän on, mikä on hänen tehtävänsä y.m, y.m. Muhamnedia ei mainita missään. Jeesus ei myöskään maininut M - hammedia.

Jeesuksen sovitustyön kautta kaikki oli valmista, joten mitään ns jatko osaa ei tarvittu ( Islam).

Koraani on täynnä virheitä. Mainittakoon esim ns tieteelliset asiat, kuten esim avaruudesta, sikiön kehityksestä, sekä lukuisista muista " tiede" asioista.

Kaikki, on osoittautunut olevan täysin väärin!

Vierailija
174/418 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä uskon hyvään kaikkivaltiaaseen Jumalaan! Minun Jumalani on reilu, hyveellinen, armollinen ja ihmistä rakastava ja välittävä!

Missähän se sinun jumala piileksii?

Hän on kaikkialla läsnä ja voi varjella ihmisen kulun, ettei edes jalkaansa loukkaisi. Tosin kaikki ei usko, mutta itsellä ollut varjelusta. Mutta Jumalaakaan ei saa koetella tai kiusata. En usko että asia valkenee skeptikoille ja vastustajille. Joku hyväuskoinen voi päästäkin tietämään ja tuntemaan totuuden.

Jumala varjeli sinut, että et loukannut jalkaasi, mutta päätti olla varjelematta lukuisat ukrainalaislapset?

Ei, ei, kyllä "shit happens" on todennäköisempi asioiden junailija kuin hyvä, kaikkivoipa Jumala.

Vierailija
175/418 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. kristitty

Saatana on äärimmäinen paha, ainoa jolla on enemmän voimaa on Allah itse. Saatana näki ennakolta, mitä on tuleva, ja aloitti eksytyksen jo aikoja ennen Profeettaa (rauha hänen kanssaan). Kuten nähdään lopputuloksesta, Saatana onnistui murheellisen hyvin, niin suuri osa maailmasta on langennut valheeseen ja vastustaa Profeetan (rauha hänen kanssaan) sanaa, pyhää Koraania.

Todista että Raamattu on väärässä.

Vierailija
176/418 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimille vinkki: tutustu toutubessa henkilöön nimeltä Nabeel Qureshi. Muslimi josta tuli kristitty. Aivan mahtava nuori mies. Valitettavasti kuollut mutta on nyt Jeesuksen rauhassa!

Vierailija
177/418 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muslimille vinkki: tutustu toutubessa henkilöön nimeltä Nabeel Qureshi. Muslimi josta tuli kristitty. Aivan mahtava nuori mies. Valitettavasti kuollut mutta on nyt Jeesuksen rauhassa!

Korj; youtube

Vierailija
178/418 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tiivistetään Islam oppi tietämättömälle?

Vierailija
179/418 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tietää mikä on oikea kaikkien jumalien joukosta ja uskonnoista?

Kristinuskon Jumala antaa uskon,sitä on mahdotonta itse yrittää  tai saada.

Epäjumalat on itse tehtyjä kullasta,puusta joita yritetään itse seurata.

Miksi sitten kristinuskoa ilmennetään kullasta ja puusta tehdyillä esineillä.

Kyllä toteemipaalut ja kivet yms edustaa yhtälailla uskoa johonkin kuin kristittyjen patsaat ja ikonit ja ristit.

Siksi, koska suurin osa kristityiksi itseään nimittävistä on joutunut harhaopin valtaan. Raamatussa (mm. alkuperäiset kymmenen käskyä) kielletään jumalankuvan tekeminen. Katolinen ja ortodoksinen kirkko sopivat yksissä tuumin, että tämä käsky ei ole enää tarpeen, koska ei ihmiset enää halua tehdä jumalasta kuvia, koska on Jeesus. Tämä ei kuitenkaan ole pitänyt paikkaansa. Ihmiset haluavat edelleen jonkun konkreettisen esineen edustamaan jumalaansa.

Vierailija
180/418 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvoisa muslimi: teidän Koraaninne todista itse itseään vastaan.

Lukuisat profeetat Raamatussa kertoivat satoja vuosia ennen Jeesuksen tuloa, miten Jeesus syntyy maailmaan, milainen hän on, mikä on hänen tehtävänsä y.m, y.m. Muhamnedia ei mainita missään. Jeesus ei myöskään maininut M - hammedia.

Jeesuksen sovitustyön kautta kaikki oli valmista, joten mitään ns jatko osaa ei tarvittu ( Islam).

Koraani on täynnä virheitä. Mainittakoon esim ns tieteelliset asiat, kuten esim avaruudesta, sikiön kehityksestä, sekä lukuisista muista " tiede" asioista.

Kaikki, on osoittautunut olevan täysin väärin!

Saatanan eksyttämät miehet vääristelivät Profeetta Jeesuksen (rauha hänen kanssaan) elämän yksityiskohtia antaakseen vaikutelman, että juutalaisten profetiat tulivat hänessä täytetyiksi. Se on valetta.

Koraanista ja tieteestä olet täysin väärässä. Suosittelen tutustumaan:

http://islamtampere.com/koraani-ja-nykytiede/

"Mikään ihmillinen teos ei vielä ole sisältänyt väittämiä, jotka olisivat samalla tavoin sen ajan tietotasoa korkeammalla ja joita voisi verrata Koraaniin."