Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KOKOOMUSTA kannattava rikas vuoristoneuvos valittaa, että saa käteen VAIN 26 000€ KUUKAUDESSA!

Vierailija
18.01.2023 |

https://www.is.fi/politiikka/art-2000009332891.html

Tämä on yksi niitä, joka lähti veronmaksua karkuun Portugaliin kun laissa oli porsaanreikä joka myöhemmin tukittiin ja nyt valittaa, että SAA VAIN 26 000€/kk tekemättä mitään. Tuollaisia summia ei tavallinen niskalimassa töitä tekevä ihminen näe muuta kuin haaveissa.

Mitä mieltä olette tästä Kokoomuksen kannattaja joukosta?

Kommentit (712)

Vierailija
161/712 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on yli mun 2vuoden yhteiset tulot...huh..pärjäisin kyllä hyvin:).

Vierailija
162/712 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan vuodessa 24 000 ja en ole kenellekään valitanut🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/712 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, maksatko sinä mielelläsi isoja veroa?

Minä en, eikä sillä ole mitään tekemistä palkan suuruuden kanssa.

Maksan mielelläni jonkin verran veroa, mutta en enempää kuin on kohtuullista.

Ei se pelkkä veroprosentti ole ongelma. Jos käteen jää ELÄKKEESTÄ 26 000 e per kuukausi, niin pitäisi kenen vaan tulla tosi hyvin toimeen. Nyt ei ollut puhe palkka tuloista ja niihin liittyvästä verotuksesta.

Ja voihan sitä kysyä myös tavalliselta palkansaajalta ns duunarilta, että onko kiva maksella näitä vuorineuvoksien yms johtajien eläkkeitä? Kun ei kymmenenkään duunarin tienistit riitä kattamaan näiden eläkkeitä....

Joku puhui kohtuudesta? Verotuksen osalta joo, mutta onko näissä ylisuurissa eläkkeissä tai palkoissakaan kohtuutta? Ei minusta. En usko, että tuokaan vuorineuvos on tehnyt monikymmenkertaisesti töitä kuin esim 20xputkimiestä.

Vierailija
164/712 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon pitäisi olla, että "Valtio ryöstää rikkaalta vuorineuvokselta 60% tuloista"

Vierailija
165/712 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se pelkkä veroprosentti ole ongelma. Jos käteen jää ELÄKKEESTÄ 26 000 e per kuukausi, niin pitäisi kenen vaan tulla tosi hyvin toimeen. Nyt ei ollut puhe palkka tuloista ja niihin liittyvästä verotuksesta.

Jos on sijoittanut eläkerahastoihin joista saa tuloja niin kyllä se veroprosentti on näköjään yli 50% kokoinen ongelma. Älä viitsi.

Vierailija
166/712 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveydelliset tai älylliset haasteet saatika se mihin yhteiskuntaluokkaan syntyy ei ole oma valinta. 

Kun itse olit krapulassa lauantaipäivän, moni nyt hyvin pärjäävä opiskeli sen ajan.

Kun olit pilvessä kavereiden kanssa, moni älykkäämpi käytti ajan töihin tai ryhmätöihin yliopistossa. 

Kun lähdit leffaan, moni opiskelukaverisi teki kotitehtäviä.

Ja silti syytät muita valinnoistasi?

Vierailija
167/712 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja voihan sitä kysyä myös tavalliselta palkansaajalta ns duunarilta, että onko kiva maksella näitä vuorineuvoksien yms johtajien eläkkeitä? Kun ei kymmenenkään duunarin tienistit riitä kattamaan näiden eläkkeitä....

Joku puhui kohtuudesta? Verotuksen osalta joo, mutta onko näissä ylisuurissa eläkkeissä tai palkoissakaan kohtuutta? Ei minusta. En usko, että tuokaan vuorineuvos on tehnyt monikymmenkertaisesti töitä kuin esim 20xputkimiestä.

Sen yhden vuorineuvoksen työpanos on ollut huomattavasti hyödyllisempi kuin 20 putkimiehen työuran koko tuotto. Kun kaikki työ ei ole samanarvoista, oletko koskaan kuullut tällaisesta asiasta? Miksi teille vasureille pitää selittää kaikki kuin lapsille? Miksette ikinä opi vaikka kuinka monta kertaa vääntää rautalangasta?

Vierailija
168/712 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikas pelkää köyhtyvänsä.

Esimerkkinä Roope-setä, joka KÄY Akun luona syömässä.

Köyhä Aku pysyy köyhänä koska tuhlaa aina rahansa, ei ymmärrä prosenttilaskua kuten eivät vasurit tässäkään ketjussa kommenteista päätellen. Rikas ei tuhlaa, muuten ei olisi koskaan rikastunutkaan.

Totta moni köyhä tuhlaa kaiken saamastaan 600€ summasta, rikas ei käytä kuin alle puolet 100 000€.

Vierailija
169/712 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokin vuorineuvos Suomessa asuessaan maksoi alv:tä monikymmenkertaisesti tavalliseen palkan saajaan verrattuna. Valtio hyötyi hänestä siinäkin mielessä. 

Vierailija
170/712 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään työeläkettä nosta 60 000e vuodessa vaan kyllä tässä on vapaaehtoiset eläkerahastosijoitukset yms. osakkeet taustalla.

Vierailija
171/712 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuokin vuorineuvos Suomessa asuessaan maksoi alv:tä monikymmenkertaisesti tavalliseen palkan saajaan verrattuna. Valtio hyötyi hänestä siinäkin mielessä. 

Ei kiinnosta! Olen vain kateellinen niin mussutan siitä syystä!

T: Vassari

Vierailija
172/712 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkeläisiin pitäisi saada joku katto. Ei vanhus tarvitse edustusrahaa eläkkeinä.

Vierailija
173/712 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä saa sinut kuvittelemaan että voit ruveta määräilemään muiden rahoista ja omaisuudesta ilman mitään omaa panosta asiaan? Vasemmistolla tuntuu olevan krooninen harhaluulo että nuo voi sanella kenen tahansa omaisuudesta ja palkasta vaikka ei itse olisi koko elämänsä aikana tehneet käytännössä mitään yhteiskuntaa hyödyntävää tai nettoverotuottoja tuottavaa, toisin kuin nää menestyneet yrittäjät. 

Vierailija
174/712 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus syöttää propagandaa laiskoista tukia nostavista työttömistä (tälläkin palstalla) niin tietenkin sellaista meininkiä oikeututusti vihaavat, ei niin terävät ihmiset antavat äänensä kokkareille.

Onhan siinä suuri ero saada eläkettä 26 000 e kuin Kelan työttömyyskorvausta 600 e. Turhaan syyllistetään  tukia saavia.

Vierailija
175/712 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä ole mitään tekemistä eläkkeen suuruuden kanssa. Jos minä olen hoitanut hommani niin, että olen tehnyt elämässä oikeita valintoja, ja onnikin on ollut myötä, niin minä olen eläkkeeni ansainnut.

Vaikka eläkkeeni olisi miljoona kuussa, niin se on väärin, että valtio on ahne. Vaikka pärjäisin tuloilla ihan hyvin.

Tästä ei seuraa Suomelle mitään hyvää. Kaikki rikkaat tekee wahlroosit ja muuttaa kirjansa muualle. Sen jlkeen Suomi ei saa niitä pienempiäkään verotuloja.

Vierailija
176/712 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläkeläisiin pitäisi saada joku katto. Ei vanhus tarvitse edustusrahaa eläkkeinä.

Juu, tonnin bruttoeläkkeen pitää riittää jokaiselle. Paitsi tietty vasemmiston poliitikkobroilereille jotka tosiaan tarvitsee sen vajaan kymppitonnin ministerineläkkeensä kokonaisuudessaan. 

Vierailija
177/712 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kaikille makseta saman verran eläkettä? Ihan älytöntä kun valtion kassastahan se kuitenkin maksetaan kaikille.

Vierailija
178/712 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin nämä eläkkeet on lähtenyt ihan käpälästä. 3 tonnin katto josta menee 100% vero.

Vierailija
179/712 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaas paljonko tuollaiset maksaa veroja loisijoille. Ei Uunot ymmärrä, mistä se raha sinne kotisohvalle tulee.

Aivan, tuo rikas elättää useamman AP:n kaltaisen mielensäpahoitajan tyhjäntoimittajan. 

AP pitäisi kiittää, ei haukkua. 

Vierailija
180/712 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen verotus on täysin sairas mutta niin on myös tuon suuruiset eläkkeet.

Rikkaalla Norjalla on maksimieläke käytössä, samoin ihmisten tuloeroja tasataan varallisuusverolla. Suomi on hyvin eriarvoinen maa ja se tulee tuhoamaan Suomen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi