Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi 40+ naisen on todella vaikea löytää omanikäistä koulutettua, urheilullista, hyvässä työssä olevaa miestä parisuhteeseen?

Vierailija
18.01.2023 |

Mutta jo 55+ ikäisistä löytyy vireitä ja nuorekkaita paljon helpommin

Kommentit (1037)

Vierailija
501/1037 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppiselle naiselle 55+ mies sopii hienosti

Vierailija
502/1037 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen todella hyvän näköinen vaikka olen jo 44,2 vuotias. Olen myös tosi viisas kun olen opiskellut yliopistossa muutaman vuoden.

Missä on komeat, korkeakoulutetun, rikkaat ja urheilulliset miehet kun ne ei ole koko ajan ja kilpaa iskemässä minua?

Eikö tässä maassa ole tosiaan yhtään kunnollista miestä?

Vastatkaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/1037 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriteerit täyttyvät ovat tietysti olleet jo kauan parisuhteessa puolisoiden kanssa, joilla on vastaavat ominaisuudet. Sinä viidenkympin tienoilla tulee ilmeisesti avioeroja, kun lapset ovat lentäneet pesästä.

Vierailija
504/1037 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä samanikäisiä miehiä ei kiinnosta tuon ikäiset naiset koska naisen naama rupsahtaa aikaisemmin. Meillä vasta 50-60 välissä.

Ei tavisnaisella joka on 40v ole mitään ongelmaa löytää 40v miestä.

Panoseuraksi kelpaa, ehkä.

Monet 4-kymppiset miehet haluaa vielä lisääntyä ja nainen hankitaan niitä ominaisuuksia silmällä pitäen. Ne miehet jotka ei lapsia enää halua ei oikeastaan halua naistakaan, paitsi panoseuraksi silloin tällöin.

Vierailija
505/1037 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi 40+ naisen on todella vaikea löytää omanikäistä koulutettua, urheilullista, hyvässä työssä olevaa miestä parisuhteeseen?"

Otetaanpa järki käteen vaatimusten kanssa. Hieman vanhemman, työssäkäyvän ja maksimissaan normaalipainoisen sekä vähän liikuntaa harrastavan miehen pitäisi riittää.

Sinä olet jo vanha ja tuskin olet niin erityinen että voi vaatia liikaa. Jos olisit, et olisi yksin.

Vierailija
506/1037 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla minun tuntemillani +40-vuotiailla naisilla on ollut uusi kumppani puolen vuoden sisällä erosta, ja pysyvä parisuhde. Yleensä tuon puolen vuoden aikanakin on jo ensimmäisestä päivästä lähtien ollut panoa panon perään.

Vierailija
507/1037 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ottanut sellaista ekalla kierroksella?

Ei naiset tuollaisesta hyvästä miehestä helpolla luovu.

On asioita, joita en ymmärrä. - Yksi niistä ajatus siitä, etä parhaimmat miehet olisivat aina parisuhteessa. eivätkä viihtyneet sinkkuna. Totta kai moni on ja moni on varmasti saattanut tai saattaa edelleen iloita ja parisuhteessa olemisesta mutta olettama siitä, että parisuhteessa olo olisi aina miehelle arvostettavampi asia kuin sinkkuna oleminen tai sinkkuna viihtyminen on asia, jota en oikein hahmota, että miksi.

Jos mies on koulutettu, hyvätuloinen, urheilullinen ja komea, eikä ole tähän mennessä joutunut nalkkiin parempien naisten kanssa, mikä ihme saa teidät kuvittelemaan että kelpaisitte hänelle?

Toisella kierroksella, ehkä jopa kolmannella, synnyttänyt, väsynyt ja epämääräisessä duunissa, mutta tuollainen sinkkuna viihtyvä hyvä mies hurmaantuu teistä niin, että muuttaa tapansa ja alkaa elämään naisen vaatimalla tavalla...

Melkoista.

Luepa  kirjoituksesi, ... synnyttänyt, väsynyt......tuollainen sinkkuna viihtyvä mies...

Koska miehet ovat alkaneet synnyttämään ?

Vierailija
508/1037 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikilla minun tuntemillani +40-vuotiailla naisilla on ollut uusi kumppani puolen vuoden sisällä erosta, ja pysyvä parisuhde"

Ne ovat varmasti sellaisia naisia joilla on oikeasti halu olla parisuhteessa ja sopeutua. Se on eri asia kuin nämä yksin elävät ja kovia vaatimuslistojaan kirjoittavat vanhat piiat. Silloin ei asiat muutu.

Vierailija
509/1037 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

+40 mies jolla niin sanotusti "markkina-arvo" kunnossa elää tilanteessa jossa on mistä valita. Samainen mies on hyvin todennäköisesti nuorempana 20-30v jäänyt hieman vähemmällä huomiolle samaisilla markkinoilla. Ei toki tyystin ilman silloinkaan.

Nyt vanhempana hän on se hyvä saalis ja ehkä vähän korostaen valitsee kumppaninsa. Siinä kilvassa fiksu, kaunis ja NUOREMPI nainen on lähes vastustamaton, jos sellainen on saatavilla.

Oma lukunsa ovat fiksut 40+ miehet, jotka pitkän liiton päätyttyä eivät enää siirry "markkinoille". Työ, harrastukset, lapset ja kaverit antavat rikkaan elämän. Varsinkin työelämässä saattaa olla vaihe jossa työajasta valittava puoliso ei ole toivomuslistalla. Niin ja naisen läheisyyttä tämä mies saa aina halutessaan joko ihan tavalliseen tapaan tai sitten paljon käytetään maksullisia.

Kyllä! Nämä fiksut, komeat ja koulutetut miehet käyttävät maksullisia sen lisäksi, että eivät kelpuuta helpolla 40+ naista parisuhteeseen.

Vierailija
510/1037 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisko nainen kansa neitsyt sitten, ja ilman k-piikkejä?

Vierailija
511/1037 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun osalta juna meni jo. Nyt on lähdettävä liikkeelle siitä että katsot mitä voit saada ja tyydyt siihen.

Vierailija
512/1037 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ottanut sellaista ekalla kierroksella?

Ei naiset tuollaisesta hyvästä miehestä helpolla luovu.

On asioita, joita en ymmärrä. - Yksi niistä ajatus siitä, etä parhaimmat miehet olisivat aina parisuhteessa. eivätkä viihtyneet sinkkuna. Totta kai moni on ja moni on varmasti saattanut tai saattaa edelleen iloita ja parisuhteessa olemisesta mutta olettama siitä, että parisuhteessa olo olisi aina miehelle arvostettavampi asia kuin sinkkuna oleminen tai sinkkuna viihtyminen on asia, jota en oikein hahmota, että miksi.

Jos mies on koulutettu, hyvätuloinen, urheilullinen ja komea, eikä ole tähän mennessä joutunut nalkkiin parempien naisten kanssa, mikä ihme saa teidät kuvittelemaan että kelpaisitte hänelle?

Toisella kierroksella, ehkä jopa kolmannella, synnyttänyt, väsynyt ja epämääräisessä duunissa, mutta tuollainen sinkkuna viihtyvä hyvä mies hurmaantuu teistä niin, että muuttaa tapansa ja alkaa elämään naisen vaatimalla tavalla...

Melkoista.

Luepa  kirjoituksesi, ... synnyttänyt, väsynyt......tuollainen sinkkuna viihtyvä mies...

Koska miehet ovat alkaneet synnyttämään ?

Nyt se olet kylläkin sinä, jonka pitäisi petrata luetun ymmärtämistä.

Vierailija
513/1037 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta nimesi Danielaksi, niin voit tehdä Ilkat...

Vierailija
514/1037 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista keskustelua. En tajua ketä hyödyttää se että nuorista naisista haaveilevat keski-ikäiset miehet ja ikäisistään miehistä kiinnostuvat keski-ikäiset naiset taistelevat keskenään. Eiväthän he reaalimaailmassa edes kohtaa. Olin itse sinkku kun olin juuri 40 täyttänyt. Kohtasin useita mukavia, fiksuja, itseni kaltaisia urheilullisia, koulutettuja ja työelämässä menestyneitä miehiä. En tietenkään kohdannut yhtään jolle olisin ollut liian vanha koska se valintahan on tehty jo silloin kun ikä on selvinnyt. Joko naamasta tai muuten. En koskaan kokenut menettäväni mitään miehessä, joka ei minua halunnut. Ihan älytön ajatuskin.

Vierailija
515/1037 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annan ap:n kysymykseen tyhjentävän vastauksen.

Sellainen mies jota AP etsii, löytää naisseuraa kun se sitä haluaa. Tarjontaa on, eikä tarvitse ottaa sitä ensimmäistä vastaantulijaa.

Jos nainen elää siinä uskossa että voi itse valita kenet "laatumiehen" haluaa, niin eipä siinä tule mitään muuta kuin pettymyksiä.

Voin sanoa miehenä, että myös me miehet katsotaan kokonaisspakettia, ei pelkkää ulkokuorta.

AP:n aloitus kirjoituksessa on jo heti suoraan havaittavissa joitain luotaan työntäviä luonteenpiirteitä.

Itsekeskeisyys ja omaan napaan tuijottaminen paistaa heti läpi. Niillä ei pääse jatkoon.

Vierailija
516/1037 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituista keskustelua. En tajua ketä hyödyttää se että nuorista naisista haaveilevat keski-ikäiset miehet ja ikäisistään miehistä kiinnostuvat keski-ikäiset naiset taistelevat keskenään. Eiväthän he reaalimaailmassa edes kohtaa. Olin itse sinkku kun olin juuri 40 täyttänyt. Kohtasin useita mukavia, fiksuja, itseni kaltaisia urheilullisia, koulutettuja ja työelämässä menestyneitä miehiä. En tietenkään kohdannut yhtään jolle olisin ollut liian vanha koska se valintahan on tehty jo silloin kun ikä on selvinnyt. Joko naamasta tai muuten. En koskaan kokenut menettäväni mitään miehessä, joka ei minua halunnut. Ihan älytön ajatuskin.

Tämä on ihan hauska keskustelu. Aina sama kaava, eli keski-ikäiset naiset, joilla ei ole enää tai ei ole koskaan muulloinkaan ollut kysyntää deittimarkkinoilla, pyrkivät keinolla millä hyvänsä torppaamaan, saman ikäluokan miesten suhteet paljon nuorempien naisten kanssa. 

Nuoren naisen äitinä ajattelen että jos jonkun suhteen haluaisin torpata, se olisi tyttäreni suhde merkittävästi itseään vanhempaan mieheen. Toivottavasti ei koskaan tarvitse. Syitä tässä ketjussa onkin jo listattu ihan riittävästi. Muuten ei kiinnosta muiden suhteet.

Vierailija
517/1037 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan hauska keskustelu. Aina sama kaava, eli keski-ikäiset naiset, joilla ei ole enää tai ei ole koskaan muulloinkaan ollut kysyntää deittimarkkinoilla, pyrkivät keinolla millä hyvänsä torppaamaan, saman ikäluokan miesten suhteet paljon nuorempien naisten kanssa. 

Nuoren naisen äitinä ajattelen että jos jonkun suhteen haluaisin torpata, se olisi tyttäreni suhde merkittävästi itseään vanhempaan mieheen. Toivottavasti ei koskaan tarvitse. Syitä tässä ketjussa onkin jo listattu ihan riittävästi. Muuten ei kiinnosta muiden suhteet.

Miksi ihmeessä? Jos vaihtoehtona on fiksu ja vanhempi mies tai toisena vaihtoehtona kuolaa ja spermaa lahkeeseensa päästelevä saman ikäinen kloppi, niin sinä annat mieluummin tyttäresi tuhoutua nuoren miehen kynsissä?

Jos nuo ovat vaihtoehdot, enköhän vakuuta tyttäreni siitä että paras on vasta tulossa. Satun olemaan myös nuoren miehen äiti joten jotain tarttumapintaa on nuoriin miehiinkin.

Vierailija
518/1037 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä? Jos vaihtoehtona on fiksu ja vanhempi mies tai toisena vaihtoehtona kuolaa ja spermaa lahkeeseensa päästelevä saman ikäinen kloppi, niin sinä annat mieluummin tyttäresi tuhoutua nuoren miehen kynsissä?

Nyt kuvaat ilmeisesti itseäsi nuorena miehenä. Toisenlaisiakin on.

Vierailija
519/1037 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kuvaat ilmeisesti itseäsi nuorena miehenä. Toisenlaisiakin on.

No, olen ollut tosiaan nuori mies itsekin ja nähnyt hyvin usein, mikä nuorilla miehillä on useimmiten päämääränä kun uuteen tyttöön tutustutaan. Itse en ollut samanlainen.

Vierailija
520/1037 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen logiikalla naisen pitäisi hyväksyä vanha mies, mutta mies saa puolestaan haaveilla selkeästi nuoremmasta kumppanista?

Koska näin biologia toimii.

Miehen tehtävä on tarjota turvaa ja resursseja. Siihen pystyy paremmin mies jolla on kokemusta ja hän on selviytynyt jo maailmassa.

Naisen tehtävä taas on synnyttää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme