Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukupuoli ei ole hakemusasia !

Vierailija
18.01.2023 |

https://yle.fi/a/74-20013367

Sukupuoli perustuu biologiaan. Kyseessä ei ole hakemusasia, jonka voisi hakemuksella muuttaa.

Hakemuksella ei voi myöskään järkkäillä pituutta lisää tai karistaa ikävuosia tai kiloja.

Kommentit (2856)

Vierailija
2061/2856 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän suurin ongelma ole monella siinä, että vaimo saattaa nähdä peniksiä suihkutiloissa. Uhkaaviltahan ne siellä tuntuvat, mutta ei suinkaan naisille.

Vierailija
2062/2856 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän suurin ongelma ole monella siinä, että vaimo saattaa nähdä peniksiä suihkutiloissa. Uhkaaviltahan ne siellä tuntuvat, mutta ei suinkaan naisille.

Puhu omasta puolestasi. Minä en halua aikuisia miehiä samaan suihkutilaan uimahallissa eikä halua teini-ikäinen tyttärenikään. Eikä halua useimmat muutkaan naiset.

Te, jotka haluatte unisex-tilat voitte vaatia niitä itsellenne. Antakaa muiden naisten riisuutua ja käydä suihkussa oman sukupuolen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2063/2856 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja kyllä se transihminen on ihan viimeinen asia mitä pelkään.

Saa tulla kanssani vaikka saunaan, ei haittaa. Veikkaan että minua ujostuttaa vähemmän.

Nuorempana kesäleirillä oli mukava ja sosiaalinen henkilö jonka sukupuolta en muista vieläkään.

Olisi voinut olla lyhyine hiuksineen kumpi vaan.

Toivoin että tämäkin mukava ihminen on voinut elää ja rekisteröityä sellaisena ihmisenä kuin tuntee olevansa.

Eli kannataan uutta translakia. En näe tässä nyt ongelmaa.

Vierailija
2064/2856 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu omasta puolestasi. Minä en halua aikuisia miehiä samaan suihkutilaan uimahallissa eikä halua teini-ikäinen tyttärenikään. Eikä halua useimmat muutkaan naiset.

Te, jotka haluatte unisex-tilat voitte vaatia niitä itsellenne. Antakaa muiden naisten riisuutua ja käydä suihkussa oman sukupuolen kanssa.

Useimpien puolesta et voi tietenkään puhua.

Vierailija
2065/2856 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkö? Näytä minulle nainen, joka haluaa peniksiä omaan pukuhuoneeseensa.

Miksi samat ihmiset, jotka haluaa kriminalisoida peniskuvien lähettämisen ja näkevät miehet uhkana naisille ja ahdistelun ongelmana, nauravat naisille jotka ei halua peniksiä pukuhuoneeseensa?

Vierailija
2066/2856 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimpien puolesta et voi tietenkään puhua.

Et voi sinäkään. Voin puhua omasta puolestani ja perheeni puolesta. Katsotko tosiaan, että esim. oma 13-vuotias tyttäresi haluaa riisuutua alastomaksi Reiskan ja Pertsan nähden?

Esimerkiksi naisille on Helsingissä oma nudistirantansakin, koska unisex-nudistirannoilla on turvatonta ja niissä köy lähes pelkästään miehiä. Mistähän johtuu?

Vierailija
2067/2856 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa tulla kanssani vaikka saunaan, ei haittaa. Veikkaan että minua ujostuttaa vähemmän.

Nuorempana kesäleirillä oli mukava ja sosiaalinen henkilö jonka sukupuolta en muista vieläkään.

Toivoin että tämäkin mukava ihminen on voinut elää ja rekisteröityä sellaisena ihmisenä kuin tuntee olevansa.

Samoin. Enkä aio opettaa tytärtänikään pelkäämään ohi vilahtavia pippeleitä. Ei ihme, että ihmisillä on ongelmia seksuaalisuutensa kanssa.

Vierailija
2068/2856 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovatkohan tämän palstan vihaajat todellakin voivansa täällä, suojassa  anonymiteetin takaa ,  ('meidän kaikkien' nimissä tietystikin ) 'keskustelemalla' eli möläytyksiään julkisesti esittämällä  ihan oikeasti voivansa vaikuttaa siihen itse asiasta päättämiseen ?

Vastaus: hah, hah haa heille!

Vierailija
2069/2856 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#2043 tässä vielä. Unohdin kysyä, että kun transnaiset pitää saada pidettyä miesten pukkarissa, niin pistetäänkö minut naisten puolelle? Karvainen, lihaksikas, miehekäs ruho varmasti saa kaikkien naisten ja tyttöjen olon turvallliseksi ja mukavaksi.

Nainen on nainen vaikka olisi kuinka karvainen ja lihaksikas. Millään kasvaneella klitoriksella tai ihorullalla ei ketään voi raiskata vs. peniksellä.

Transnaiset ovat miehiä joten he menevät miesten puolelle.

Uskaltaisin väittää, että seksuaalirikoksia voi tehdä peniksen olemassaolosta riippumatta.

Vierailija
2070/2856 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Transihmiset voivat nytkin käydä naisten saunassa. Uusi laki avaa naisten tilat kenelle tahansa, joka sinne haluaa. Se ei koske vain transihmisiä.

Jos sinä haluat käydä miesten kanssa saunassa, voit varmaan etsiä yhteissaunan. Käsittääkseni kylpylöissäkin yhteissaunat on nykyään eroteltu sukupuolen mukaan, koska naiset kokivat niissä ahdistelua, mutta ehkä jostain silti löytyy.

Vierailija
2071/2856 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan käydä yleisissä sauna- ja suihkutiloissa vain korkeakoulutettujen , sivistyneiden ja hyvin käyttäytyvien ihmisten kanssa rippumatta siitä ovatko he transsuja vai eivät.

En voi sietää kovaan ääneen yksityisasioitaan ja äärimmäisä poliittisia kantojaan kaakattavia tyhmiä keski-ikäisiä ämmiä, jotka käyttäytyvät kuin omistaisivat tyttäreineen ja kavereineen koko saunan. Ihan kuin vain heillä olisi oikeus saunoa , mutta muilla ei.

Toivottavasti emme kohtaa koskaan.

Vierailija
2072/2856 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin järjettyyksiin tämä maa vielä meneekään lakien ja lakialoitteidensa kanssa.. Ehkä pian pohditaan, että polttoaineen jakelupisteissä otettaisiin bensiini ja diesel merkinnät pois ettei niitä eroteltaisi ja kukin tankkaisi arvaamalla tuli mitä tuli. Tämä siksi ettei polttoainelle tule paha mieli..

Sukupuolineutraalit liikennemerkit oli siihen asti kyllä huippu vitsi.. huh huh

Tämä kaikki siksi että joku leveäpeppuinen kirkas silmä tuntee olevansa mies tai joku 3m5cm harteikas sänkileuka korkokengissään tuntee olevansa nainen.

Tuntea saa mitä kukin haluaa mutta pitääkö koko yhteiskunta sekoittaa sen takia että voivat näyttää henkilöpapeita, että ky,yyyyyllä mä oon..

Ymmärrän täysin sen jotka on asian eteen tehnyt paljon ja kipuileet asiansa kanssa elämänsä, mutta että ilmoittamalla vaan asia hoidetaan ja ehkä uudestaan ja uudestaan olisi mahdollista..kerrassa niin hullua. Tämä on minun kantani.

Vierailija
2073/2856 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#2043 tässä vielä. Unohdin kysyä, että kun transnaiset pitää saada pidettyä miesten pukkarissa, niin pistetäänkö minut naisten puolelle? Karvainen, lihaksikas, miehekäs ruho varmasti saa kaikkien naisten ja tyttöjen olon turvallliseksi ja mukavaksi.

Nainen on nainen vaikka olisi kuinka karvainen ja lihaksikas. Millään kasvaneella klitoriksella tai ihorullalla ei ketään voi raiskata vs. peniksellä.

Transnaiset ovat miehiä joten he menevät miesten puolelle.

Uskaltaisin väittää, että seksuaalirikoksia voi tehdä peniksen olemassaolosta riippumatta.

Uskoakseni ja tilastojen mukaan selkeä enemmistö seksuaalirikollisista on miehiä ja uhreista enemmistö naisia.

Miksi naisasianaiset mielellään valittavat naisiin kohdistuvasta väkivallasta ja miesten harjoittamasta seksuaalisesta ahdistelusta, jos se ei olekaan yhtäkkiä ongelma? Nytkö miehet ei enää olekaan uhka naisille? Sehän ihmeellinen käänne.

Vierailija
2074/2856 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö? Näytä minulle nainen, joka haluaa peniksiä omaan pukuhuoneeseensa.

Miksi samat ihmiset, jotka haluaa kriminalisoida peniskuvien lähettämisen ja näkevät miehet uhkana naisille ja ahdistelun ongelmana, nauravat naisille jotka ei halua peniksiä pukuhuoneeseensa?

Hei, NYT VÄLÄHTI  IDEA  (vaikka IKEAlle) !

Itse asiassahan peniksen muotoinen ovenkahva sinnehän voisi olla ihan radikaalilla tavalla COOL !!!

Vierailija
2075/2856 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan käydä yleisissä sauna- ja suihkutiloissa vain korkeakoulutettujen , sivistyneiden ja hyvin käyttäytyvien ihmisten kanssa rippumatta siitä ovatko he transsuja vai eivät.

En voi sietää kovaan ääneen yksityisasioitaan ja äärimmäisä poliittisia kantojaan kaakattavia tyhmiä keski-ikäisiä ämmiä, jotka käyttäytyvät kuin omistaisivat tyttäreineen ja kavereineen koko saunan. Ihan kuin vain heillä olisi oikeus saunoa , mutta muilla ei.

Voit ehkä perustaa unisex-saunan korkeasti koulutetuille. Odotan suurta asiakaspotentiaalia!

Ennen kuin saat kyseisen saunan pystyyn, voit kokeilla alastomien miesten seuraa vaikka unisex-rannalla ja ihmetellä siellä käydessäsi, miksi naiset halusivat vain naisille tarkoitetun rannan.

Vierailija
2076/2856 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään toisen kokemus omasta sukupuolestaan, sukupuolettomuudestaan ei kosketa minua millään lailla. Miksi pitäisi?

Miettivätkö ihmiset oikeasti tälläisiä asioita? Miksi?

Olet kysynyt tämän ihan saman kysymyksen aiemmin. Ihan saman tekstin olet kirjoittanut.

Täällä on 90 sivua vastauksia.

Ei ole. Täällä toistellaan omia ennakkoluuloja kuin jotain mantraa. Hävetkää, jos osaatte!

Kieltämättä tulee mieleen siirtää mieluummin ennakkoluuloiset omiin tiloihinsa muiden ilmaa pilaamasta. Me muut voidaan minun puolestani olla vaikka unisex-tiloissa ketään syrjimättä tai kiusaamatta.

No tuotahan on jo moneen otteen transaktivisteille ehdotettu, että transnaiset, transmiehet, muunsukupuoliset ja kaikki ne muut 99 sukupuolta saavat itselleen unisex tilat. Biologiset naiset voi mennä sitten naisten tiloihin ja biologiset miehet miesten.

100% kaikki olisi mukana eikkä kenelläkään olisi ongelmaa. 

Minäkin, cis-nainen lapsineni, valitsen siinä tapauksessa ehdottomasti sen suvaitsevaisuuden tilan.

Ja tuo pointti siinä onkin, KAIKKI SAAVAT VALITA. Ketään ei pakoteta miesten kanssa samaan tilaan. Ihmisillä on monia syitä miksi he eivät biologisten miesten kanssa halua samoihin tiloihin. Sinä taas lapsinesi voit haluta. Sinä saat valita. Ne jotka eivät halua mennä voivat mennä sinne biologisten naisten tiloihin.

No nyt ollaan samalla aaltopituudella. Ulkomaalaisetkin varmasti menevät mieluummin sinne omiin tiloihin muiden ahdistuneiden kanssa. Win-win. Isompi tila sitten kaikill meille, joita eivät samassa tilassa pyörivät kaikenlaiset ihmiset haittaa.

Tyttölapsiasi saattaa haitata ja ahdistaa ne miehet siellä pukkarissa. Sano kuitenkin niille vain, että ei ole kohteliasta tuijottaa sedän genitaaleja! Niin sitten ongelma on hoidettu.

Vierailija
2077/2856 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

PENIS ON RIKOLLINEN ELIN !

Vierailija
2078/2856 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään. Kaksi syytä, ensinnäkään en vain halua nähdä tuntemattomia alastomia miehiä. Ja toisena, se loukkaa kristillisyyttäni.

Vierailija
2079/2856 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinua estää menemästä vieraiden miesten kanssa samaan saunaan? Ilmoitat vain halukkuudesta, eiköhän löydy korkeasti koulutettujakin miehiä.

Vierailija
2080/2856 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit ehkä perustaa unisex-saunan korkeasti koulutetuille. Odotan suurta asiakaspotentiaalia!

Ennen kuin saat kyseisen saunan pystyyn, voit kokeilla alastomien miesten seuraa vaikka unisex-rannalla ja ihmetellä siellä käydessäsi, miksi naiset halusivat vain naisille tarkoitetun rannan.

Turha perustaa uutta, kun voidaan päivittää vanhat nykyaikaan. Ahdasmieliset voivat perustaa omalle vähemmistölleen omansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän