Huonoissa suhteissa pitkään olleet: mitä hälytysmerkkejä et huomioinut jo alkuvaiheissa?
Huonoissa suhteissa pitkään olleet: mitä hälytysmerkkejä et huomioinut jo alkuvaiheissa? Mitä kaikkea painoit villaisella ihastuneena?
Kommentit (1334)
Liika humalahakuinen juominen. Jatkuva väritettyjen tarinoiden kertominen. Useita kariutuneita suhteita taustalla. Hyvin pian alkoi maksattaa minulla kaiken mahdollisen (heti, kun hoksasi minulla olevan rahaa). Esim. kihlasormukset ostin minä. Nyt 20v päästä voi vain kysyä itseltään MIKSI???
Tolkuton piheys.
Kertoo aina monenlaisesta itsekkyydestä ja kontrollintunteesta. Ja ei, en puhu normaalista säästäväisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Sitä, ettei ikinä pyydä anteeksi.
Tämä ja vaatii toiselta anteeksipyyntöä monissa asioissa ja osoittaa näin olevansa muka oikeassa. Ei kestä minkäänlaista arvostelua. Kokeilunhaluttomuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitti pikkuhiljaa röyhtäilyn ja piereskelyn vessan ulkopuolella huoneistossa.
En ymmärrä ihmisiä jotka toimivat näin. Siis tahallaan, vahingot normaalia ja ok. Siis toki näitä teen, mutta en nyt ehdoin tahdoin halua esiintyä vastenmielisesti kumppanin nähden. Eksäni halusi...
Hyvin pian oma ex alkoi jopa lähetellä minulle töihin tai olohuoneen puolelle vessaselfieitä joissa kasvoilla oikein liioiteltu äkistävä ilme. Hyi helvetti. Ei ollut varsinaisesti paha mies, mutta ei hän tuntunut pitävän minua naisena ollenkaan tai kokevan minkäänlaista romantiikkaa.
Miehellä on rahaa kuin roskaa, kehuu sillä. Silti antaa minun kärsiä köyhyydessä. Esim. lomamatkat käy yksin, syö ravintolassa yksin, ei sano synttäreitä edes ',hyvää syntymäpäivää' . lisänä vaan mököttää, kun lähtee ulos, ei sano mitään jne. jne.
Mies aikoo laittaa exien kuvia koska sitten näen. Näen mitä? Sen että mies on täysi hullu.
Tuosta, että huonon valinnan tunnistaa siitä, miten hän puhuu eksistään tai on niiden kanssa tekemisissä on monta eri variaatiota.
Eksät, joita on paljon, poikkeuksellisen hyviä ja lempeitä, elämä vain ajoi erilleen
=
Miehessä itsessään ei ole mitään vikaa, sinussa on, jos epäilet
Eksien kanssa kuulumisten vaihtaminen tai kahvittelu, lounastelu aina silloin tällöin
=
Jos mies kertoo tästä tavasta jo alussa, se on keino kertoa epäsuorasti, että asemasi ei ole hänen elämässään vielä kovin kummoinen, haluaisitko ehkä parantaa sitä yrittämällä miellyttää miestä enemmän?
Jos vasta myöhemmin, miehen entiset suhteet saattavat olla edelleen meneillään ja haetaan varmuuden vuoksi "luonnollista selitystä", jos jää kiinni.
Kaikkien eksien sanominen hulluiksi tai mielenterveysongelmaisiksi
=
Aika poikkeuksetta merkki siitä, että mies itse harjoittaa vakavaa henkistä väkivaltaa ja on saalistaja, jolla on hyvin kehittynyt kyky tunnistaa nainen, jonka kanssa olemisesta saa sosiaalista, taloudellista tai seksuaalista hyötyä ja jolla ei ole tarpeeksi läheisiä muita ihmissuhteita estämässä tapahtuvaa.
Joidenkin eksien sanominen hulluiksi tai mielenterveysongelmaisiksi
=
Pelottelua, että jos et käyttäydy kuten mies haluaa, mies leimaa sinut muiden silmissä.
Eksien nykyisten puolisoiden ja elämänvalintojen kehuminen
=
Mies ei ole päässyt yli entisestään.
Entisten nykyisten puolisoiden ja elämänvalintojen tuomitseminen
=
Mies ei ole päässyt yli entisestään.
Kaapissa edelleen naisten tavaroita, esim. shampoota, kosmetiikkaa, tai ruokatuotteita, joita et koskaan näe miehen itse käyttävän, "vierasvaraksi" tai "on vain jäänyt entiseltä" tai "ei kannata heittää hukkaankaan kun joskus jäi"
=
Mies tapailee muita naisia, joita varten nämä ovat.
Paljon naispuolisia ystäviä, koska "tulee vain paremmin toimeen naisten kanssa"
=
Paljon epämääräistä säätöä, epäselviä suhteita, satunnaisseksiä, salaisia sopimuksia molemminpuolisista sivusuhteista kummankin suhteen aikana, "ystävystyy helposti "eli kalastelee flirttejä kaikilta vastaantulevilta naisilta ja vaihtaa yhteystietoja, pitää friendzonella useita itseensä ihastuneita naisia, joita käytetään osoittamaan sen hetkiselle omalle pääsuhteelle tämän paikka ja miten helposti on korvattavissa.
Tällaisia olen havainnut muutamassa kuukausista vuosiin jatkuneessa suhteessa.
Miten monta prosenttia näistä on alko-ongelmaisen kuvauksia? Tosin voi olla kyse moniongelmaisuudesta, esim. luonnehäiriö lisäksi. Siinä riittää turhaa sähellystä.
Kuinkahan iso osa näistä lyhyeksi jääneistä huonon suhteen aluista on samoja ihmisiä, jotka ehtii vain tapailla kymmeniä ja kymmeniä elämänsä mittaan?
Ai että te mammat ootte tyhmiä!
En tiedä, onko lyhyt vai pitkä aika, mutta kuukautta vaille 4 vuotta. Aluksi olisin voinut huomata, miten kiinnostunut poikaystävä oli kaikista naisista. Hän oli 19 v., kun alettiin seurustella, minä 1,5 vuotta nuorempi. Hän aika avoimesti ihaili toisia nuoria naisia, saattoi jopa kommentoida minulle jonkun ulkonäköä, että olipas siinä kunnon rinnat tai että kyllähän tuollaisella pyllyllä kelpaa pitää trikoita. Kuittasin ne huumorilla! Kerran sanoin, että hän on ulkonäkökeskeinen, mistä hän suuttui. Hän nyt muutenkin suuttui kaikesta arvostelusta, joka kohdistui häneen, oli sanoja kuka tahansa.
Ennen meidän suhteen päättymistä hän olisi halunnut avoimen suhteen, mutta ei sillä tavalla, että minulla olisi muita miehiä. Meidän intiimielämä oli hänen mielestään liian vähäistä. Totta kyllä, että minulle olisi riittänyt kerran viikossa ja hän teki aloitteita kerran päivässä. Sanoinkin, että jos pari on ollut yhdessä 3,5 vuotta, kuten me silloin oltiin oltu, niin minusta kerran päivässä on ihan liioiteltu odotus, kun ei minulla ole haluja joka ikinen päivä. Avointa suhdetta en halunnut.
Hän oli aloittanut uuden seksisuhteen selkäni takana. En tiedä, onko se ainoa sivusuhde. Korviini kantautui todella erikoista reittiä, että hän oli kehuskellut opiskelukaverilleen, että pitää hakea muualta, jos kotona ei saa, eihän se ole keneltäkään pois. Hän oli sanonut tämän tietämättä, että tämä opiskelukaverinsa seurusteli siihen aikaan minun opiskelukaverini kanssa. He olivat puhuneet kommentista ja sain soiton, jossa minun kaverini sanoi, ettei pysty salaamaan mitä minun avomieheni puuhailee. Se oli järkytys. Kun siitä nousi riita meillä kotona, hän halusi erota. Syy oli hänen mielestään minun. Jälkikäteen olen miettinyt, olisiko ollut muitakin, ja hyvin todennäköisesti oli. Esim. edellisenä kesänä hän oli tehnyt reissutyötä myyntiedustajana ja silloin oli kummallista puhelurumbaa silloinkin kun hän oli vapailla käymässä kotona. Asiakkaat muka soitteli. Joskus harvoin hän kävi salibandyporukkansa saunaillassa, mutta ainakin kaksi kertaa muistan, että ilmoitti yöllä jäävänsä kaverin luo nukkumaan. Myöhempien tapahtumien valossa tuskin oli kaverin sohvalla.
Olimme metsässä kävelyllä, siis maastossa, ja jalkani jäi kiinni johonkin juureen tms ja kaaduin.
Hän ei auttanut minua ylös eikä kysynyt, miten kävi.
Samoin kävi kerran kun loimme lunta pois autotallin tasakatolta. Sain käsivarteeni pahan haavan mutta jouduin sen itse paikkaamaan mitenkuten. Hän ei sormeaan nostanut.
Olisi pitänyt silloin tajuta heti, että tässä on mies josta tulee kiviriippa eikä hänestä ole normaaliin parisuhteeseen.
Mutta sitä jotenkin odottaa että jospa tuo tuosta aikuistuisi. Juuei.
Kai noistakin suhteista sitten jotakin oppii.
Sairaalloinen mustasukkaisuus, väkivaltaisuus. Luulisi että tällaiset ajaisivat lopettamaan suhteen heti, mutta jos on tossu niin on tossu. Jos tyttö vielä vihjailee itsemurhasta, niin se on sitten siinä. Kunnon partiopoika ei hylkää.
Ei, vaan toinen mies jonka kanssa aloin suhteen tämän saiturin ja hyötyjän jälkeen oli ihana ja huomaavainen. Kannattaa harkita onko sinulla ongelmia luetun ymmärtämisessä.
tl;dr: tapaus nr:o 1 yritti maksattaa kaiken minulla, kinusi lahjoja ja osti vain itselleen, ei ikinä tarjonnut mitään vastaan. Meni vaihtoon. Mies numero kaksi oli ihana ja huomaavainen. Capiche?