Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoissa suhteissa pitkään olleet: mitä hälytysmerkkejä et huomioinut jo alkuvaiheissa?

Vierailija
18.01.2023 |

Huonoissa suhteissa pitkään olleet: mitä hälytysmerkkejä et huomioinut jo alkuvaiheissa? Mitä kaikkea painoit villaisella ihastuneena?

Kommentit (1354)

Vierailija
1161/1354 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä "ei ostanut minulle lahjaa" on kyllä ihan parhaita xd. Jos elämä on noin pienestä kiinni niin ei voi kun ihmetellä.

Vierailija
1162/1354 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, älä panosta alkuvaiheen suhteeseen miestä enemmän. Annan vain kynnysmaton vaikutelman. Älä passaa, jos sinua ei passata takaisin. Älä kuvittele rakkautta, jos mies ei edes kerro missä on.

Ihmiset kertoo joko sanoillaan tai teoillaan aina suhteen alussa keitä he on. Se täytyy vain uskoa. Ja toimia sen mukaan.

Tämä onkin hankala paikka. Pitäisi alkuun esittää itse kylmempää kuin onkaan, jotta toinen ei saisi mahdollisuutta käyttää hyväksi. Sitten toinen ajattelee minun olevan sellainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/1354 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

6

Vierailija kirjoitti:

Olen kokenut tismalleen saman edellisen kirjoittaneen kanssa.

Hiljainen narsisti toimii näin. Alussa love-bombing käänteisenä, passiivinen itseriittoisuus, huomionhakuisuus omiin puutteisiin ja kurjiin muistoihin vedoten, jatkuva syyllisen etsiminen ja syyllistetyksi heittäytyminen, toisen tunteiden latistaminen, hämmentäminen, vitkuttelu, toisen sivuuttaminen mielivaltaisesti milloin sattuu, yhtäkkinen vetäytyminen, kaikki nämä löytyy tuosta pitkästä viestistä. Suomalaisilla miehillä tuntuu olevan todella paljon tätä.

https://www.verywellmind.com/understanding-the-covert-narcissist-4584587

Myös oma kokemus tällaisesta ulkomaalaisesta covert-narsistista. Kaikki täsmää.

Huomioikaa ettei välttämättä ole kyse narsistista vaan myös epävakaa persoonallisuushäiriö aiheuttaa vastaavaa käytöstä.

Vierailija
1164/1354 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoranainen ilkeys. Ja sitten asenne, että on jotenkin parempi kuin muut.

Vierailija
1165/1354 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä, ettei ikinä pyydä anteeksi.

Tämä!!!

Vierailija
1166/1354 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nymfomaanin piirteet. Itse en lopulta jaksanut sitä loputonta nylkytystä.

Vierailija
1167/1354 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoa opittu tunnepuhe ja psykolätinä jolla ei ollut oikeasti muuta sisältöä värähdyttää ilmaa.

Vierailija
1168/1354 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmi alkoi pikkuhiljaa tiuskimaan enemmän ja kännissä muuttui arvaamattoman aggressiiviseksi. Siitä alkoi mun henkilökohtainen Auschwitzini.

Vierailija
1169/1354 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekäs.

Vierailija
1170/1354 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nymfomaanin piirteet. Itse en lopulta jaksanut sitä loputonta nylkytystä.

Olet kertonut vuosien mittaan saman tarinan kerta toisensa jälkeen. Tapahtuiko tämä unissasi vai jättikö liian syvät traumat?164

Vierailija
1171/1354 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

(piilo)alkoholismi ja sellainen jatkuva piilokettuilu. Se ei ole hyvä merkki! Aluksi meni myös kaikki täydellisesti, mutta sitten se aloitti sen kuumaa-kylmää-kuumaa-leikin, enkä päätä pahkaa rakastuneena silloinkaan ymmärtänyt lopettaa juttua.. Se on pelkkää kontrollointia ja valtapeliä. Se sai mut sillä vaan hulluksi. Varokaa oikeasti tuollaisia miehiä.

Vierailija
1172/1354 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisäinen ääni varoitti, en kuunnellut sitä.

Kiitos tästä kommentista. Tämä on varmasti paikkaansa pitävä ja hyvä neuvo minullekin.

Vierailija
1173/1354 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva exien haukkuminen rumaksi ym.vaikkei pidä paikkaansa. Uhriutuminen. Rahan lainaus pieninä summina.Suuttuminen jos ei saa lainaa. Ei pyydä anteeksi . lista oli loputon.

Vierailija
1174/1354 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuva exien haukkuminen rumaksi ym.vaikkei pidä paikkaansa. Uhriutuminen. Rahan lainaus pieninä summina.Suuttuminen jos ei saa lainaa. Ei pyydä anteeksi . lista oli loputon.

Ja mikään kello ei kilkattanut.

Vierailija
1175/1354 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ursis kirjoitti:

Silloinen kumppani pahoinpiteli minut jo toisella tapaamiskerralla. Silti jatkoin suhdetta usemman vuoden koska hänessä oli "sitä jotain", uutta ja ihmeellistä mitä muut olevinaan eivät voineet tarjota.

Jälkikäteen ajatellen olin lapsellinen idiootti joka havahtui asiaan vasta itsemurhayrityksen jälkeen sairaalavuoteella.

typerys!!. oisit voinu vaikuttaa kohtaloosi lähtemällä aikaisemmin!!. lammas nartut ei vaan tajua että ei se "jännä" susi uros lampaaksi muutu!!!.

Mitäs eläinlajia se sinä mahdat edustaa? Ei ole naaraspuolista yksilöä sitten tullut vastaan?

Vierailija
1176/1354 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija ei ottanut suihin.

Vierailija
1177/1354 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhui paljon exästään. Joko selitteli huonoa käytöstään sillä, että ex toimi niin tai näin ja siksi esim. epäilee minuakin. Tai tarvittaessa kehui exäänsä jostain miten toivoi minun toimivan.

Suuren luokan manipulointia.

Vierailija
1178/1354 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista olenko jo vastannut, mutta mm. seuraavia merkkejä:

-Ehdotteli usein näkemistä juuri niille päiville tai siihen kellon aikaan, mistä olin sanonut, että se on huono ajankohta. Välillä muutti jo sovitut asiat toiseksi yksipuolisella ilmoituksella.

Vierailija
1179/1354 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakanpoltto, heikosti hoidetut raha-asiat, yleinen asunnon siisteys ja oma hygienia, asioiden salailu, vaikeat lapsuuden traumat --> mielenterveysongelmat. Suhde on kuitenkin nyt ohi.

Vierailija
1180/1354 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva töissäolo oman yrityksen hommissa. Näin jälkikäteen arvelen, että mahtoi olla vain tekosyy, jotta pääsi välttelemään kotitöitä ja myöhemmin myös lastenhoitoa. Aika mahtoi töiden sijaan mennä kavereiden tapaamiseen yms vapaa-ajan viettoon.

En enää ikinä ala suhteeseen yrittäjän kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän