Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoissa suhteissa pitkään olleet: mitä hälytysmerkkejä et huomioinut jo alkuvaiheissa?

Vierailija
18.01.2023 |

Huonoissa suhteissa pitkään olleet: mitä hälytysmerkkejä et huomioinut jo alkuvaiheissa? Mitä kaikkea painoit villaisella ihastuneena?

Kommentit (1393)

Vierailija
1121/1393 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita yrityksiä painostaa seksiin ja mies vaan vinkui aina seksin perään. Kävi ilmi että seurusteli vain seksin takia. En antanut kertaakaan, traumat jäi ja luottamus meni. Ei enää ikinä.

Vierailija
1122/1393 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinen kumppani pahoinpiteli minut jo toisella tapaamiskerralla. Silti jatkoin suhdetta usemman vuoden koska hänessä oli "sitä jotain", uutta ja ihmeellistä mitä muut olevinaan eivät voineet tarjota.

Jälkikäteen ajatellen olin lapsellinen idiootti joka havahtui asiaan vasta itsemurhayrityksen jälkeen sairaalavuoteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/1393 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin jotenkin hellyttävänä sellaista aika lapsellisenkin läpinäkyvää manipulointia jota paljon harrasti ja leikin mukana. Jälkikäteen ajateltuna oli yksi narsistisimmista ihmisistä johon olen törmännyt ja tuo oli varmaan ensimmäinen varoitusmerkki.

Vierailija
1124/1393 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekkyys makuuhuoneessa, eli hän pyysi minua tekemään itselleen asioita, joita ei halunnut tehdä minulle.

Ei vain pyytänyt vaan vaati tekemään. Eikä vain makuuhuoneessa. Mies oli sitä mieltä, että aina sitä voit suihin ottaa vaikka paikka ei panemiselle olisikaan sopiva ja esim leffaa katsoessa (siis kotona) voisin samalla ottaa suihin kun kerran siinä vieressä muutenkin olen ja kiehnään..

Toisinpäin se sitten ei ollutkaan mahdollista vaan hyinytvittu!

Vierailija
1125/1393 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksista repiminen ja pään hakkaaminen jääkaapin oveen.

Vierailija
1126/1393 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin netistä keski-ikäisten ranskalaisten naisten alastonkuvia.

On niillä valtavat isot tissit ! Eikä mitään riippurintoja.

Tollasilla viiskymppisillä naisilla isot ryhdikkäät luomutissit, alkaa panettamaan!

Hei Reijo. Eikös ne 80 v äitisi rinnat enää riitäkään?

Vierailija
1127/1393 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

opetin narsistin pyytämään anteeksi (oppi teeskentelemään), huomioimaan ja yritin ymmärtää, kysyä syytä jatkuvaan valkoisten valheiden ja kaasuvalotuksen kierteeseen....tuhouduin itse. ei kannata tuhlata aikaa, suojele itseäsi ja lähde heti ensimmäisestä oivalluksesta, ettei kaikki ole nyt ihan kohdillaan tai kaikki on aluksi liiankin hyvää.....

Vierailija
1128/1393 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut kaikkia kommentteja, mutta olen melkein varma että exäni 90-luvulta on mainittu.

Hän suuttui niin kummallisista asioista että oli suorastaan mahdotonta arvailla mistä hän tällä kertaa mahtoi mököttää.  

Syy saattoi olla: kävelytyylini,  eräs perhe, joilla tuntui menevän mukavasti, heavy-rock, Helsinki, hiukset, siitä että minulla oli hyvät välit perheeseeni, kirjat, elokuvat, farkut, nauru, syksy, ruokakauppa, lattianpesu, päällystakki, puhuminen, hiljaa oleminen, koivut, koirat, puulattia, muovilattia...jne.

Ei tarvinnut kuin olla pari viikkoa hänen kanssaan, niin kaikki nuo ed.mainitut asiat aiheuttivat hänelle suuttumusta. 

Kun meillä oli seksiä(hän oli siinä melko osaava) hän oli oikein hyvällä tuulella jopa kolmisen tuntia.

Oikein herrasmies, kohtelias, ylisti ulkonäköäni ja perhettäni, kirjoja joita luin, vaatteitani...suurinpiirtein kaikkea mitä äsken luettelin...  nyt ne olivat hänestä mainioita asioita.

Kunnes kolmisen tuntia meni...kaikki kääntyikin päälaelleen.

Rasittava tyyppi. Joskus hän tuli kotitalooni ja ilmoitti tappavansa minut.

Vierailija
1129/1393 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, älä panosta alkuvaiheen suhteeseen miestä enemmän. Annan vain kynnysmaton vaikutelman. Älä passaa, jos sinua ei passata takaisin. Älä kuvittele rakkautta, jos mies ei edes kerro missä on.

Ihmiset kertoo joko sanoillaan tai teoillaan aina suhteen alussa keitä he on. Se täytyy vain uskoa. Ja toimia sen mukaan.

Vierailija
1130/1393 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohareiden tekeminen ja myöhästely tapaamisista.

Vierailija
1131/1393 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon enkeli verrattuna näihin juttuihin.

Vierailija
1132/1393 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lueskellut tätä ketjua ja miettinyt, miten jotkut törkeätkin tokaisut itsekin vaan antoi mennä tavallaan ohi, koska jos sen sanoo muuten loistava tyyppi niin sitä vaan ajatteli, että vahingossa sanoi noin tjsp. Kannattaa lukea tätä ketjua ja kasvattaa oman itsensä arvostusta. :)

Vierailija
1133/1393 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuin, että haluaisin ehkä joskus koiran. Mies totesi siihen, että jos otat koiran niin hän lähtee. Eli uhkailu kannattaa ottaa varoitusmerkkinä. Normaali suhtautuminen tuollaiseen pohdintaan ei ole uhkaus. :D Myöhemminkin kaikkiin asioihin, jotka ei mennyt niin kuin hän halusi, uhkasi erolla.

Vierailija
1134/1393 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoin miehelle avaimen asuntooni jo suhteen alussa käytännön syistä. Jos mies loukkaantui minulle epämääräisistä syistä, hän jätti avaimen pöydällä ja lähti omaan kotiin mököttämään. Mielestäni se oli erolla uhkailua, mutta omien sanojensa mukaan halusi olla reilu. Myöhemmin alkoi sanallinen erolla uhkailu, raivarit ja mykkäkoulut. Nämä johtuivat siitä, että hän on niin "herkkä kuten minäkin". Nykyään en enää kyselisi avaimen palauttelijan perään.

Erolla uhkailijat heti vaihtoon!

Vierailija
1135/1393 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan valmis tekemään kompromisseja. Kun molemmilla on vaikeaa, oma paha olo ja omat vaikeudet menevät aina edelle. 

Kun sitten eron hetkellä keskustelimme näistä asioista ja sanoin tästä ensimmäistä kertaa suoraan, mieheni totesi vain, että on ihan luonnollista että kun itsellä on paha olo, ei jaksa huomioida toista. 

Hän sanoi minulle myös, että "me ollaan käsitelty niin paljon näitä sun ongelmia tässä suhteessa että musta se on välillä ihan ok että mä en välillä ota sua huomioon". Mulla on siis vaikea mielenterveyshistoria, mutta nyt olen voinut jo vuosia hyvin. Tunsin oloni aivan jäätävän syylliseksi tuon kommentin jälkeen. Että olen ollut ilmeisesti kauhea taakka koko matkan ajan. Seurustelimme siis yli 10 vuotta.

Vierailija
1136/1393 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuin, että haluaisin ehkä joskus koiran. Mies totesi siihen, että jos otat koiran niin hän lähtee. Eli uhkailu kannattaa ottaa varoitusmerkkinä. Normaali suhtautuminen tuollaiseen pohdintaan ei ole uhkaus. :D Myöhemminkin kaikkiin asioihin, jotka ei mennyt niin kuin hän halusi, uhkasi erolla.

Siis jos se on vain totuus? Noin minäkin sanoisin, jos mies alkaisi puhua koiran hankkimisesta. Ihan vain tiedoksi, niin ettei asiasta tarvitse turhaan vääntää, hän voi sitten miettiä kumman valitsee.

On kyllä monta muutakin asiaa jotka olisivat minulle ehdoton ei. Hän on vapaa tekemään mitä haluaa, mutta saattaa olla etten elämäänsä kuulu silloin enää.

Kai se on hyvä tietää, niin ei tule sitten yllätyksenä.

Vierailija
1137/1393 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halutonnainen kirjoitti:

Mä olisin ainakin iloinen jos saisin sellaisen miehen joka ei tykkää/harrasta seksiä.

Ajattelen samoin useimmiten. Seksiä voisi olla välillä mutta olen täysin väsynyt ja menettänyt mielenkiintoni asiaan koska joka ikinen mies jonka kanssa olen ollut, haluaisi seksiä koko ajan. Aamulla, illalla, päivällä, ulkona, autossa... Ei väliä missä. Kunhan saa. Aloitteita en ehdi edes omaan tahtiini tekemään kun mies on jo kourimassa ja ehdottelemassa. Vähintäänkin vihjailemassa. Ketä siinä vaiheessa enää kiinnostaa kun ei saa koskaan itsekseen haluta ja syttyä?

Yksin ollessani kyllä m*****boin useinkin ja olisin halukas, miesten kanssa en juuri tämän jatkuvan hinkumisen ja painostuksen takia.

-sinkku, 48

Vierailija
1138/1393 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksitarpeiden täydellinen kohtaamattomuus. Itse olin se halukkaampi ja ex kärsi haluttomuudesta. Se aiheutti meille koko liiton ajaksi eripuraa. Välillä toimin itsekin huonosti, mökötin ja olin passiivisagressiivinen. Lopulta halut katosivat itseltäkin. Tuo vaivasi suhdetta koko sen ajan, enkä pitänyt sitä kuitenkaan sellaisena asiana, jonka takia voisi erota.

Vierailija
1139/1393 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Uhkailu ja kiristäminen ovat varoitusmerkkejä heti ensimmäisestä lasueesta alkaen.

Minäkin sanoin seurustelukumppanilleni, jonka kanssa emme edes asuneet yhdessä, että ajattelin hankkia koiran taas muutaman vuoden tauon jälkeen. Ensimmäinen kommentti oli, että mihin sinä koiraa tarvitset kun hänellä on jo koira. Ihmettelin, että miten se asiaa auttaa, kun asutaan vielä eri kaupungeissakin. Kun sanoin minkä rotuisen haluan, tuli kommentti, että se on sitten joko hän tai koira. Hänen exänsä halusi aina juuri sen rotuisen koiran ja hän ei pidä rodusta sen takia (olivat vieläkin sotajalalla exänsä kanssa). Minusta taas tämmöinen muiden ihmisten välinen sirkus ei ole millään muotoa minun ongelmani.

Otin koiran, ja juuri sitä rotua, koska se on aivan ihana rotuna. Soitin miehelle, että kävin just hakemassa pennun. Hän kommentoi, että eikös hän sanonut, että hän ei tykkää siitä rodusta, ja että valitsit sitten koiran. Sanoin sitten, että juu ja enkös minä sanonut, että en siedä mitään kontrolloivia pellehermanneja elämässäni. Siihen päättyi se 'rakkaustarina'. Kun on yhden narsistin kanssa ollut suhteessa, niin toista ei kyllä tasan katsele.

Ai niin, otin vielä toisenkin samanrotuisen koiran.

Vierailija
1140/1393 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella vain miespuolisia ystäviä. Osa tietenkin exiä...

Useampi koira samaan aikaan.

"Kaiken kysyi isältään".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi