Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko jo huomanneet palstan kestosovinistinen käytösmallit?

Vierailija
18.01.2023 |

Jos hetkenkin verran kerrankin jaksetaan keskittyä naisten seksuaalisuuteen ja puhua siitä, vähänkin enemmän kuin ennen (silti vain murto-osan verran palstan annista), sen sijaan että naiset nähtäisiin pelkästään seksiobjekteina ja miesten seksiorjina, niin kostoksi tästä googlataan ja nostetaan joukoittain naisvihaa ja miesten seksuaalisuutta ihannoivia ketjuja. Kirjoitetaan naiseksi tekeytyen aloituksia, joissa naisen suurin (ei kovin suuri, mutta naisellehan se riittää) seksuaalinen nautinto tulee miehen seksipalvelijana olemisesta. Tämä toistuu säännönmukaisesti.

Että niin niin... toivottavasti kaikki muistavat, että tämä palsta ei anna millään tavalla realistista kuvaa suomalaisesta seksuaalisuudesta terveessä normaalielämässä! Se on anonyymin foorumin hinta. Vapaalippu paskalle kun ei tarvi säilyttää kasvojaan... omalla nimellään eivät kehtaa samaa paskaa suoltaa, tajuavat siis itsekin miten noloa tekstiä kirjoittavat.

Kommentit (108)

Vierailija
61/108 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä puhutaan feministit sitä ja tätä..olen feministi mutta en ajattele kuten täällä heistä kirjoitetaan. Siis aivan yleistetään samaan nippuun.

Sama jos sanoo  "kaikki miehet" sitä ja tätä.

Minä muuten kirjoitin tuon, että on täällä fiksujakin miehiä - jakas kummaa, siitä ei  yhtään tykätty!

Mutta saihan se yhden yläpeukun. Kukahan sen lie antanutkaan...

Miten sinä muuten sitten ajattelet? Olisi valtavan mielenkiintoista saada tietää se.

Minuakin kiinnostaa miten ajattelee feministi, joka ajattelee eri tavalla kuin feministit. Feministien kirjoittelut ja puheenvuorot ovat julkisia ja sisällöltään hyvinkin selkeitä. Ainakin itse olen kirjottanut feministeistä tähän ketjuun (3 kpl) juuri niin kuin olen heidän mielipiteensä lukenut. En siis ole keksinyt mitään omaa. Ei peiliä voi syyttää siitä mitä peilissä näkyy.

Vierailija
62/108 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä puhutaan feministit sitä ja tätä..olen feministi mutta en ajattele kuten täällä heistä kirjoitetaan. Siis aivan yleistetään samaan nippuun.

Minä muuten kirjoitin tuon, että on täällä fiksujakin miehiä - jakas kummaa, siitä ei  yhtään tykätty!

Miten sinä muuten sitten ajattelet? Olisi valtavan mielenkiintoista saada tietää se.

Minuakin kiinnostaa miten ajattelee feministi, joka ajattelee eri tavalla kuin feministit. Feministien kirjoittelut ja puheenvuorot ovat julkisia ja sisällöltään hyvinkin selkeitä. Ainakin itse olen kirjottanut feministeistä tähän ketjuun (3 kpl) juuri niin kuin olen heidän mielipiteensä lukenut. En siis ole keksinyt mitään omaa. Ei peiliä voi syyttää siitä mitä peilissä näkyy.

Vastausta tähän me ei tulla ikinä saamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/108 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastausta tähän me ei tulla ikinä saamaan.

Juu, näissä on sama kuin "uskovaisissa" jotka on uskossa, mutta on eri mieltä uskonlahkon keskeisistä opinkappaleista. Esim kristitty, joka uskoo jälleensyntymään. Ei olla kunnolla perehdytty asioihin. Tämäkin palsta on täynnä "feministejä", jotka eivät ole yhtään kartalla millaisia tavoitteita nykyfeminismi ajaa tai mikä heidän maailmankuvansa on. Tunnen useitakin fiksuja naisia, jotka kannattavat tasa-arvoa, mutta ollenkaan feminismiä. Syynä on juurikin tuo, että maailmankuva on aivan outo.

Vierailija
64/108 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa inhimilliseltä. Ei kaikki persut ajattele vaihdevuosia uutena mahdollisuutena, kuten Riikka Purra tekee.

Vierailija
65/108 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen tänne jo kirjoittanut, että tämän feministin mies saa tehdä mulle mitä ja milloin haluaa, seksin saralla siis. Hänen ei tarvitse käydä töissä, hän saa mitä haluaa (lähes, ei helikopteria kylläkään) teen hänelle hyvää ruokaa, matkaillaan. yms. 

Mitä vikaa olis saman kohtelun saavan miehen elämässä, feministiltä?

Tasa-arvo on minulle, ja myös mun miehelle, tärkeää, ja se ei koske vain miehen ja naisen välistä asiaa yksistään.

Enkä minä hauku miehiä yleisesti, vain heitä jotka ovat itsekkäitä ja heitä jotka eivät osaa muuta kuin jankata "feminstit sitä ja tätä", osaamatta kuitenkaan yksilöidä MIKÄ siinä feminismissä heistä on väärin.

Nythän täällä jopa kirjoitettu, että feministit ovat lesboja---joku kenties onkin mutta mitä sitten? Voihan joku homokin olla sovinisti, silti kaikki eivät sitä ole.

Mutta, olen huomannut, ettei se asiallinen keskustelu onnistu, koska joillekin se räksytys on pääasia, ei asia sinänsä.

Vierailija
66/108 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olen tänne jo kirjoittanut, että tämän feministin mies saa tehdä mulle mitä ja milloin haluaa, seksin saralla siis. Hänen ei tarvitse käydä töissä, hän saa mitä haluaa (lähes, ei helikopteria kylläkään) teen hänelle hyvää ruokaa, matkaillaan. yms. 

Mitä vikaa olis saman kohtelun saavan miehen elämässä, feministiltä?

Tasa-arvo on minulle, ja myös mun miehelle, tärkeää, ja se ei koske vain miehen ja naisen välistä asiaa yksistään.

Enkä minä hauku miehiä yleisesti, vain heitä jotka ovat itsekkäitä ja heitä jotka eivät osaa muuta kuin jankata "feminstit sitä ja tätä", osaamatta kuitenkaan yksilöidä MIKÄ siinä feminismissä heistä on väärin.

Nythän täällä jopa kirjoitettu, että feministit ovat lesboja---joku kenties onkin mutta mitä sitten? Voihan joku homokin olla sovinisti, silti kaikki eivät sitä ole.

Mutta, olen huomannut, ettei se asiallinen keskustelu onnistu, koska joillekin se räksytys on pääasia, ei asia sinänsä.

Mikä feminismissä on väärin? Keinot jolla asioita ajetaan johtaa aivan toiseen lopputulokseen kuin on tavoite. Joko tavoitteet ovat toisia tai keinot ala-arvoisen huonoja. Jos ajettaisiin tasa-arvoa, esim palveluksella olisi sukupuolikiintiöt, tai kaikkien tulisi käydä siviili tai asepalvelus. Tietenkin pörssiyhtiöiden johdossa on käytössä sukupuolikiintiöt, mutta ei ase- tai siviilipalveluksessa. Miksi näin isoa epätasa-arvoasiaa ratkaista jos päämäränä on tasa-arvo?

Vierailija
67/108 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismin ongelma on, että se ajaa naisten tasa-arvoa, eli se ei ole kaikkien tasa-arvoa ajava liike, ainakaan miesten suhteen se ei ole tehnyt mitään.

Ja kovaäänisimmät feministit pilaavat muiden maineen.

Ja lopuksi uskon (En voi tietää) että ylläkirjoittava feministi ei tee kaikkea mitä mies haluaa.

Vierailija
68/108 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys. Inniepakottaja Henry. Menisitkö takaisin ylikselle, kiitos!

Vierailija
69/108 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feminismin ongelma on, että se ajaa naisten tasa-arvoa, eli se ei ole kaikkien tasa-arvoa ajava liike, ainakaan miesten suhteen se ei ole tehnyt mitään.

Ja lopuksi uskon (En voi tietää) että ylläkirjoittava feministi ei tee kaikkea mitä mies haluaa.

Kyllä suurin ongelma on se, ettei enemmistö miehistä kohtele ja arvosta naisia tasa-arvoisina itsensä kanssa. Kuvitellaan, että kun on numat niin on jotain ylempää ja omaa jotain käsittämätöntä auktoriteettia. Tasa-arvoinen kohtelu ja toisen arvostus tasa-arvoisena lähtee jokaisesta itsestää. Sille on syynsä miksi joissain suositaan toista sukupuolta, mutta pidä aina itkeä jostain intistä jne.

Vierailija
70/108 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervehdys. Inniepakottaja Henry. Menisitkö takaisin ylikselle, kiitos!

En ole Laasanenko se on? Parisuhdeteoriat ja alfailut on kakkaa. Kannatan tasa-arvoa. Feminismistä on hyvä keskustella muuallakin kuin selkääntaputtelijoiden runkkuringissä.

Vierailija
71/108 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismin suurin ongelma on se, että koko sana ei enää pitkään aikaan ole merkinnyt mitään yhtä ja hyvin määriteltyä asiaa, vaan se on triggeri, joka kaivaa eri ihmisten mielestä pinnalle hyvinkin erilaisia mielleyhtymiä. Tämän vuoksi keskustelu feminismistä on sitä että jokainen keskustelee oman päänsä sisällöstä ja yhteistä kosketuspintaa on vain vähän.

Vierailija
72/108 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiba laabaa, kuten arvelinkin. Mitkä ovat ne "huonot keinot" joilla sitä tasa-arvoa siis haetaan?

Ja rumiillisille eroille ei voi mahtaa mitään; eihän miehetkään voi synnyttää (kauheilla kivuilla muuten).

Ja mitä tulee inttiin, yhä useampi nainen sen käy, ja näköpiirissä on se yleisempikin asepalvelus myös naisille.

Mutta jos niin ikävästi kävisi, että tulisi sota, kuka (taas) hoitaisi kotirintaman ja lapset ja muut??

Kannattaa miettiä.

Ja kyllä mieheni saa tehdä seksissä minulle mitä haluaa, ja minä rakastan tehdä hänelle sitä mitä hän nauttii eniten. Ja vice versa, saan paljon orgasmeja.

Olisikiva saada ihan kunnollisia selityksiä mm sille, miksei nainen sasi ajaa vaikkapa samapalkkaisuutta.

Eikä ole kauaa siitä, kun ei ollut rikos raiskata vaimoaan...siis täällä Suomessa.

Vierailija
73/108 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet haluavat feministit lihamyllyyn? En vaan tajua miten naisten aseman parantaminen on miehiltä pois.

Itse olen feministi,tottakai, miehei saa ehdä mulle mitä haluaa ja milloin haluaa, ei tarvitse töitä tehdä jne.

Saisko asiallisen vastauksen tähän.

Palstan feministit ajavat naisten asemaan kyseenalaisin tavoin. Ja siitä syystä eivät paranna naisten asemaa mitenkään. Pelkkää riidan haastamista, miesten haukkumista sekä asioiden yleistämistä. Silläkö ne asiat paranevat?

Sinäkö vain saat aukoa päätäsi ja muut olkoot hiljaa? Teet itse juuri kaikkea tuota mitä mainitsit.

Vastasin vain sun kysymykseesi. Anteeksi, että vastasin väärin.

Paraneeko naisten asema, edes tällä palstalla riitaa haastamalla? Ei parane.

Mikähän se oikea vastaus olisi muuten ollut?

Sama voidaan kysyä sovinisteilta. Paraneeko heidän asemansa pään auonnalla täällä?...

Vierailija
74/108 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisin sanoen, susta naisten pitäis ajaa miehille lisää liksaa, jotta jos nainenkin saa, pitää sen eron miesten hyväksi pysyäkin erona.

Mikset sinä aja sitä tasa-arvoa OIKEIN,kun kerran tiedät mikä se oikea keino olisi kun olet sitä mieltä että naisten ajmana se (?) tehdään väärin.

Vierailija
75/108 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä suurin ongelma on se, ettei enemmistö miehistä kohtele ja arvosta naisia tasa-arvoisina itsensä kanssa. Kuvitellaan, että kun on numat niin on jotain ylempää ja omaa jotain käsittämätöntä auktoriteettia. Tasa-arvoinen kohtelu ja toisen arvostus tasa-arvoisena lähtee jokaisesta itsestää. Sille on syynsä miksi joissain suositaan toista sukupuolta, mutta pidä aina itkeä jostain intistä jne.

Ja millä tavoin ajattelit että esimerkiksi sektyön hehkutus juuri feministien toimesta auttaa tähän ongelmaan?

Vierailija
76/108 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole puhunut noista kliseistä täällä mitään. Kävin intin, nuorena miehenä pieni seikkailu. Olen muuten se pasifisti, joka tulee väliin jos heikkoa sorretaan, sukupuolesta tai oletetuista välittämättä.

Ja huumorina, lapsia ei ole 50 vuoden ikään ole tullut siitettyä. Naiset siis näinkin pelastettu.

Samapalkkaisuus on iso ongelma. Se ei liity edes sukupuoleen. Työllä tulee elää ja samasta työstä samalla suorituksella tulee saada sama palkka. Syy ei ole patriarkaatin. Hyvä sisko-kerhoja on myös. Ja hyväpalkkaiset naiset samoin kun miehet unohtavat muut.

Vierailija
77/108 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet haluavat feministit lihamyllyyn? En vaan tajua miten naisten aseman parantaminen on miehiltä pois.

Itse olen feministi,tottakai, miehei saa ehdä mulle mitä haluaa ja milloin haluaa, ei tarvitse töitä tehdä jne.

Palstan feministit ajavat naisten asemaan kyseenalaisin tavoin. Ja siitä syystä eivät paranna naisten asemaa mitenkään. Pelkkää riidan haastamista, miesten haukkumista sekä asioiden yleistämistä. Silläkö ne asiat paranevat?

Sinäkö vain saat aukoa päätäsi ja muut olkoot hiljaa? Teet itse juuri kaikkea tuota mitä mainitsit.

Sama voidaan kysyä sovinisteilta. Paraneeko heidän asemansa pään auonnalla täällä?...

Ja kun kerran ei niin lopettakaa.

Vierailija
78/108 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liiba laabaa, kuten arvelinkin. Mitkä ovat ne "huonot keinot" joilla sitä tasa-arvoa siis haetaan?

Ja rumiillisille eroille ei voi mahtaa mitään; eihän miehetkään voi synnyttää (kauheilla kivuilla muuten).

Ja mitä tulee inttiin, yhä useampi nainen sen käy, ja näköpiirissä on se yleisempikin asepalvelus myös naisille.

Mutta jos niin ikävästi kävisi, että tulisi sota, kuka (taas) hoitaisi kotirintaman ja lapset ja muut??

Kannattaa miettiä.

Ja kyllä mieheni saa tehdä seksissä minulle mitä haluaa, ja minä rakastan tehdä hänelle sitä mitä hän nauttii eniten. Ja vice versa, saan paljon orgasmeja.

Olisikiva saada ihan kunnollisia selityksiä mm sille, miksei nainen sasi ajaa vaikkapa samapalkkaisuutta.

Eikä ole kauaa siitä, kun ei ollut rikos raiskata vaimoaan...siis täällä Suomessa.

Onhan tässä jo selitetty hyvinkin kunnolla jo moneen otteeseen tasa-arvon ja feminismin eroa. Mutta en muista nähneeni missään vaatimusta tai mielipidettä, ettei nainen saisi ajaa samanpalkkaisuutta. Eihän kukaan mies nyt vastusta, että puoliso saisi lisää palkkaa. Tuo on samanlainen ihmeellinen hokema kuin "(setä)miehet vastustaa naisten yläosattomuutta uimarannalla" Ei muuten vastusta, vaan päinvastoin kannattavat. Ja sitten järjestetään jotain flashmobbeja. Feministeille tyypillistä köytöstä on juuri tuo. Ensin keksitään olematon epäkohta, joka tietenkin on myyttisen setämiehen syytä, sitten tehdään jotain siihen liittyvää touhotusta ja sen jälkeen ollaan sanomattoman tyytyväisiä kun setämiehet nyt varmaan ovat kauhean tuohtuneita.

Vierailija
79/108 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset sinä aja sitä tasa-arvoa OIKEIN,kun kerran tiedät mikä se oikea keino olisi kun olet sitä mieltä että naisten ajmana se (?) tehdään väärin.

Nainen ja feminismi ei ole sama asia. Feminismi on poliittinen liike, jolla on tietyt tavoitteet. Kirjoittaja on sitä mieltä että feminismi ajaa tasa-arvoa väärin. Naisista hän ei puhu mitään.

Vierailija
80/108 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Samaa p.skasakkia palstafeministien kanssa.

Onneksi sentään suurin enemmistö ihmisistä on ihan normaaleja.