Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko jo huomanneet palstan kestosovinistinen käytösmallit?

Vierailija
18.01.2023 |

Jos hetkenkin verran kerrankin jaksetaan keskittyä naisten seksuaalisuuteen ja puhua siitä, vähänkin enemmän kuin ennen (silti vain murto-osan verran palstan annista), sen sijaan että naiset nähtäisiin pelkästään seksiobjekteina ja miesten seksiorjina, niin kostoksi tästä googlataan ja nostetaan joukoittain naisvihaa ja miesten seksuaalisuutta ihannoivia ketjuja. Kirjoitetaan naiseksi tekeytyen aloituksia, joissa naisen suurin (ei kovin suuri, mutta naisellehan se riittää) seksuaalinen nautinto tulee miehen seksipalvelijana olemisesta. Tämä toistuu säännönmukaisesti.

Että niin niin... toivottavasti kaikki muistavat, että tämä palsta ei anna millään tavalla realistista kuvaa suomalaisesta seksuaalisuudesta terveessä normaalielämässä! Se on anonyymin foorumin hinta. Vapaalippu paskalle kun ei tarvi säilyttää kasvojaan... omalla nimellään eivät kehtaa samaa paskaa suoltaa, tajuavat siis itsekin miten noloa tekstiä kirjoittavat.

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomanneet mun käytösmallin? Olen on/off sovinisti ja päällä feministien seurassa ja herrasmiehenä naisellisten naisten seurassa. Oma valinta, kumpaa haluaa.

Vierailija
102/108 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko huomanneet mun käytösmallin? Olen on/off sovinisti ja päällä feministien seurassa ja herrasmiehenä naisellisten naisten seurassa. Oma valinta, kumpaa haluaa.

Millainen vulva sinua herrasmiehenä kiihottaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilullinen nainen, tasainen häpykumpu ja edestäpäin katsoen niin, että pakaran kaari näkyy, koska reidet eivät hankaa toisiaan. Ahdaslantioiset eivät sovi minulle, sillä olen todellakin kookas.

Vierailija
104/108 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urheilullinen nainen, tasainen häpykumpu ja edestäpäin katsoen niin, että pakaran kaari näkyy, koska reidet eivät hankaa toisiaan. Ahdaslantioiset eivät sovi minulle, sillä olen todellakin kookas.

Lantion leveydellä ja reisivaolla ei ole mitään tekemistä pillun koon  kanssa. Vaimollani on ollut aina leveä päärynänmuotoinen lantio, korkea häpykumpu, etupillu ja reilu n 5cm  rako jalkojen välissä. Siitä huolimatta hänellä on aina ollut tiukka pillu, max 2 sormea mahtunut sisään.  Joten tokkoa näkyy naisen pillun koko päältä päin.  Toki leveä reisivako on taannut isokaluiselle helpon pääsyn sisään, vaikka olisi jalat yhdessä. 

Vierailija
105/108 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka on, naistenvihaajat; millainen vulva teitä oksettaa eniten?

(Ilmeisesti liian haastava kysymys: Millainen vulva sinua herrasmiehenä kiihottaa?)

M48

Vierailija
106/108 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut täällä ja arkielämässä naisten nalkuttamisen ja seksinegatiiviset käytösmallit. Korjaamisehdotukset johtavat siihen, että nainen saa syödä sipsejä enemmän salkkareita katsoessa (kärjistys) samalla kun mies tekee duunia enemmän. Ja hei, ei ole pelkästään omakohtaista, itsellä ei lapsia, kavereilla on. Nainen ottaa rahat ja mies huoltaa lapsia töistä tultuaan kun naisen tulee saada omaa aikaa (kenen rahoilla) varsinkin kun mies ei niitä perseenhedelmiä ensisijaisesti halunnut. Eron tullessa kynitään kaikki ja mies on sika. Feministit, oisko sarkaa tässä? Ei taida kommenttia tulla.

Aivantylsä stereotypia. Sama kuin aina pettävä mies.

Kumpaa siis itse edustat? Itsestäsi et kaikkitärkeydessäsi kerro mitään.

Vierailija
107/108 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut täällä ja arkielämässä naisten nalkuttamisen ja seksinegatiiviset käytösmallit. Korjaamisehdotukset johtavat siihen, että nainen saa syödä sipsejä enemmän salkkareita katsoessa (kärjistys) samalla kun mies tekee duunia enemmän. Ja hei, ei ole pelkästään omakohtaista, itsellä ei lapsia, kavereilla on. Nainen ottaa rahat ja mies huoltaa lapsia töistä tultuaan kun naisen tulee saada omaa aikaa (kenen rahoilla) varsinkin kun mies ei niitä perseenhedelmiä ensisijaisesti halunnut. Eron tullessa kynitään kaikki ja mies on sika. Feministit, oisko sarkaa tässä? Ei taida kommenttia tulla.

Aivantylsä stereotypia. Sama kuin aina pettävä mies.

Kumpaa siis itse edustat? Itsestäsi et kaikkitärkeydessäsi kerro mitään.

Naisena en ole pettävä mies...mutten ole kynivä nainenkaan - just ihan päinvastoin.

Sinälie mies, kun noin agressiivisesti vastaat. Et varmaan ole saanut purkaa testoasi viimeaikoina.

Vierailija
108/108 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.