Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko jo huomanneet palstan kestosovinistinen käytösmallit?

Vierailija
18.01.2023 |

Jos hetkenkin verran kerrankin jaksetaan keskittyä naisten seksuaalisuuteen ja puhua siitä, vähänkin enemmän kuin ennen (silti vain murto-osan verran palstan annista), sen sijaan että naiset nähtäisiin pelkästään seksiobjekteina ja miesten seksiorjina, niin kostoksi tästä googlataan ja nostetaan joukoittain naisvihaa ja miesten seksuaalisuutta ihannoivia ketjuja. Kirjoitetaan naiseksi tekeytyen aloituksia, joissa naisen suurin (ei kovin suuri, mutta naisellehan se riittää) seksuaalinen nautinto tulee miehen seksipalvelijana olemisesta. Tämä toistuu säännönmukaisesti.

Että niin niin... toivottavasti kaikki muistavat, että tämä palsta ei anna millään tavalla realistista kuvaa suomalaisesta seksuaalisuudesta terveessä normaalielämässä! Se on anonyymin foorumin hinta. Vapaalippu paskalle kun ei tarvi säilyttää kasvojaan... omalla nimellään eivät kehtaa samaa paskaa suoltaa, tajuavat siis itsekin miten noloa tekstiä kirjoittavat.

Kommentit (108)

Vierailija
1/108 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei, en vastusta yhdyntää enkä vaginaa naisen seksuaalisen nautinnon lähteenä, päinvastoin!

Vierailija
2/108 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä tyypeillä ei myöskään ole itsellään yhtään mitään annettavaa, vaan he ovat täällä ainoastaan sabotoimassa muiden ketjuja, varsinkin naisten, ja tasa-arvoisten miesten. Asuisivat ilmeisesti mieluiten jossain kehitysmaassa, joissa naisia saadaan raiskata ja hyväksikäyttää miten huvittaa, mutta eivät silti muuta sinne koska siellä ei saa toimeentulotukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/108 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on varmaan yliopistotutkinto naisvihan ja toksisen maskuliinisuuden tunnistamisesta.

Kun alaan oikein perehtyy niin sitä löytää vaikka merisäätiedotuksesta.

Täällä on kyllä edustava kokoelma tepoilin nurkkapöydän Kalevia ja Raimoa joiden mielestä aikuisella naisella pitää olla alapää karvat eikä sinne ala päähän saa työntää muuta kuin keskimääräistä isomman kalun koska yksikään nainen ei voi kaivata mitään muuta.

Vierailija
4/108 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huomattu. Rasittaa lukea uudestaan ja uudestaan niitä samoja kommentteja siihen asti asiallisena pysyneessä ketjussa.

Vierailija
5/108 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu, että miesten alapään karvoista ei puhuta sanaakaan. Koko puhe naisen alapääkarvoista on naisen esineellistämistä.

Vierailija
6/108 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma juttu, että miesten alapään karvoista ei puhuta sanaakaan. Koko puhe naisen alapääkarvoista on naisen esineellistämistä.

Ketä kiinnostaa miesten alapään karvoitukset. Ei naisia ainakaan, eikä varmaan suurinta osaa miehiäkään.  Ei ole mitenkään oleellista missään seksissä. Olen saanut koko ikäni suuseksiä vaimolta, eikä hän ole koskaan kommentoinut karvoitustani mitenkään,  riippumatta siitä olenko leikannut lyhyeksi vai kasvaneet pitkiksi. Ihan omasta tahdostani siistinyt lyhyemmäksi  nykyisin, jotta olisi vaimolle kivempi antaa suikkaria. 

Sama juttu kyllä vaimonkin karvoituksen suhteen. Pidempi karvoitus on häirinnyt häntä enemmän kuin minua. Minulla ollut se ja sama, minkä mittainen karvoitus ollut milloinkin. 

Vierailija
7/108 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On täällä miestenkin karvoista puhuttu, mutta vähemmän. Minun nähdäkseni monet aiheet toimii runkkumateriaalina. Eli jotkut jankkaa vaikka juuri alapään karvoituksesta tai muusta ja vetävät käteen. Ei edes pyritä varsinaiseen keskusteluun.

Vierailija
8/108 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa miesten alapään karvoitukset. Ei naisia ainakaan, eikä varmaan suurinta osaa miehiäkään.  Ei ole mitenkään oleellista missään seksissä. Olen saanut koko ikäni suuseksiä vaimolta, eikä hän ole koskaan kommentoinut karvoitustani mitenkään,  riippumatta siitä olenko leikannut lyhyeksi vai kasvaneet pitkiksi. Ihan omasta tahdostani siistinyt lyhyemmäksi  nykyisin, jotta olisi vaimolle kivempi antaa suikkaria. 

Sama juttu kyllä vaimonkin karvoituksen suhteen. Pidempi karvoitus on häirinnyt häntä enemmän kuin minua. Minulla ollut se ja sama, minkä mittainen karvoitus ollut milloinkin. 

No nyt sä olit kyllä tietämässä tän asian koko naissukupuolen puolesta. Muistaakseni olet kyllä toisinaan närkästynyt siitä, jos joku yrittää puhua kaikkien naisten suulla...

Vierailija
9/108 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sovinismia se kyllä on, jos koko ajan on oleellista vain kaikki naisen kroppaan liittyvät asiat ja niistä kyllä jauhetaan ja vaaditaan, mutta miehet saavat olla ihan rauhassa!

Vierailija
10/108 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustakaa oma palsta keskenänne, ilman miehiä. Sitten keskustelu on juuri sellaista mitä haluatte. Ilmainen neuvo, saa käyttää.

Vierailija
11/108 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on pienestä asti opetettu hienotunteisuuteen, minkä takia he eivät edes henno iskeä maahan minkäänlaisia miehiä, joissa jonkun mielestä voisi olla jokin puute, vaan luontaisesti kannustavat ja lohduttavat, kun taas miehillä ei ole mitään tällaista hienotunteisuusvaatimusta naisia kohtaan sisimmässään, ainakaan näillä kestosovinisteilla, joita on verraten paljon! Eli naiset eivät koskaan edes pääse iskemään takaisin, koska eivät halua haavoittaa sitä miesjoukon heikointa lenkkiä, tai ketään siellä! Eikä naiset edes kasva tuollaiseen taistelu-haavoittamis-mielialaan, vähiten rakastelun alalla.

Vierailija
12/108 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit saavat toki naistenkin taholta kuulla kunniansa.

Vierailija
13/108 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulee vielä kova ketju.

Girl Power Forever

Vierailija
14/108 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustakaa oma palsta keskenänne, ilman miehiä. Sitten keskustelu on juuri sellaista mitä haluatte. Ilmainen neuvo, saa käyttää.

Ei tarvi, koska tosi miehet eivät ole sovinisteja! Älä yritä samaistaa! Sovinismi on sairautta.

Vierailija
15/108 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, kun olen miehenä puollustanut naisia ja ollut heidän kanssaan samaa mieltä. Aika kärkkäästi ovat käyneet päälle.  Mutta minkäs sille voin, kun enemmistä opiskelu ja  työelämässä oleista kolleega naisista oli fiksumpia kuin mies kolleegat ja naispuolisten kanssa tuli paremmin toimeen. Oppi arvostamaan naisia.   Sinänsä minulle on ihan se ja sama  mitä sukupuolta toinen on. Ei vaikuta omaan arvostukseen mitenkään, persoona ratkaisee. 

Vierailija
16/108 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, kun olen miehenä puollustanut naisia ja ollut heidän kanssaan samaa mieltä. Aika kärkkäästi ovat käyneet päälle.  Mutta minkäs sille voin, kun enemmistä opiskelu ja  työelämässä oleista kolleega naisista oli fiksumpia kuin mies kolleegat ja naispuolisten kanssa tuli paremmin toimeen. Oppi arvostamaan naisia.   Sinänsä minulle on ihan se ja sama  mitä sukupuolta toinen on. Ei vaikuta omaan arvostukseen mitenkään, persoona ratkaisee. 

Paavo, sä olet miespuoleinen feministi.

Hyi  kerpele.

Vierailija
17/108 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa miten hienoa ainesta nämä kestosovinistit ovat. Paskan asiansa lisäksi yksi heidän pääasiallisista pyrkimyksistään on löytää foorumilta kiusaamisen kohteita. Foorumeiden rupusakkia totisesti.

Vierailija
18/108 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paavo, sä olet miespuoleinen feministi.

Hyi  kerpele.

Parempi sekin kuin sovinisti joka kuvittelee itsestään liikoja. Näitä nähty ihan tarpeeksi.  Enkä itselläni on vain niin iso itseluottamus, ettei tarvitse mitään tyhmää pönkitystä tai jatketta. 

Vierailija
19/108 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tunnustautua miksikään heidän keksimäkseen Paavoksi 😁

Ja näillähän on sitten aivan loputtomasti aikaa vängätä täällä. Eivät myöskään välitä olla loogisia, vaan sanovat ensin yhtä sitten toista, pääasia on vastustaa kaikkea hyvää. Tähän vääntöön ei vaan kellään syrjäytymättömällä ole aikaa eikä mielenkiintoa.

Vierailija
20/108 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sovinismia se kyllä on, jos koko ajan on oleellista vain kaikki naisen kroppaan liittyvät asiat ja niistä kyllä jauhetaan ja vaaditaan, mutta miehet saavat olla ihan rauhassa!

Olen eri. En näe siinä mitään sovinismia jos keskustelee itseä kiinnostavista aiheista. Pitäisikö sun mielestä minun puhua miesten nänneistä ja perseistä? Ei katsos kiinnosta ne, mutta esim terhakkaasti nöpöttävät nännit on herkullinen näky! Voisitko vielä vastata, että missä sinulta vaaditaan näitä asioita? Jos ihannenaisen kertominen aiheuttaa sinussa jotain negatiivisia tunteita, niin tarkastelehan itseäsi, miksi niin tapahtuu ja mitä voisit asialle tehdä.