Miten toimia/kommunikoida aikuismaisesti ja järkevästi tilanteessa, jossa sinua yritetään saada tekemään jotain piirileikkijuttuja ja annetaan ymmärtää että olet estynyt jos et liity?
Siis että aikuisena ihmisenä vieraiden ihmisten kanssa pitäisi olla jotenkin kummallisesti heiluen ja sitten et ole ihan sinut itsesi kanssa jos et osallistu?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onhan nuo erityisherkät ärsyttäviä prinsessoja
en ole mikään hiton prinsessa, mulla vaan ei huumorintaju riitä, en ymmärrä mikä tommosessa on hauskaa, silloin saan kieltäytyä, en halua, koska mun mielestä se on typerää.
jos on tietokilpailuja, osallistun heti!
erityisherkän prinsessan huumorintaju ei riitä
:D Täällä sinä vttuilet anonyyminä ihmisille kun netin ulkopuolella et saa sanaa suustasi.
-eri
[/quote].... minä en typeriin piirileikkeihin lähde. Ajatteleepa typerykset ihan mitä tahansa.
Pyörikööt ääliöt ringeissään, tuskinpa heistä muuhun onkaan. Oke myös ääneen joka kerta kyseenalaistanut veroeurojen käytön humpuukin. Olen siis kaupungin palveluksessa. Se tepsii ja hiljentää humpuukikonsultin välittömästi.[/quote]
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitteko antaa konkreettisen esimerkin minkälaisia nöyryyttäviä leikkejä olette joutuneet kokemaan? Itse olen ollut aika monessa tilaisuudessa missä on ollut leikkejä ja vähän höpsöjä ovat ehkä olleet, mutta ei mitään nöyryyttävää ole koskaan noissa ollut eikä kenellekään ole ivallisesti naurettu.
Esimerkiksi TYKY-päivillä olisi pitänyt ottaa paita pois. Suurin osa oli rintaliivisillään ja miehet alasti. Todella tyhmää itsensä "voimaannuttamista". Vetäjänä oli todella kallis konsultti. Rahoitus tuli ESR:ltä.
Tätä on hyvin vaikea uskoa. Mikä annettiin tuollaisen syyksi ja miten ohjeistettiin?
Se on se leikki, jossa tehdään vaatteista mahdollisimman pitkä jono. Meillä työkaveri halusi ryhmämme voittavan, joten hän ryhtyi tyynen rauhallisesti purkamaan villapaitaansa saadakseen parisataa metriä lisää jonoa.
Kyse on eräänlaisesta joukkopsykoosista. Kukaan ei kehtaa kyseenalaistaa ja jos joku sanoo ääneen, että tästä on järki kaukana, huutaa konsultti riehakkaana, että nyt löytyi muutosvastarintainen, etkö muka halua tehdä kaikkeasi tiimin vuoksi.
OK. Riisuminen siis lähti osallistujista itsestään, ei konsultin määräyksestä.
Haluaisin kyllä nähdä konsultin, jolla olisi otsaa edes vihjaista minulle, että paita pitäisi ottaa pois. Muutenkin kuin kuppikokoni 80I perusteella näkisin tuon sekä seksuaalisena ahdisteluna että nöyryytysyrityksenä.
[/quote] Esimerkiksi TYKY-päivillä olisi pitänyt ottaa paita pois. Suurin osa oli rintaliivisillään ja miehet alasti. Todella tyhmää itsensä "voimaannuttamista". Vetäjänä oli todella kallis konsultti. Rahoitus tuli ESR:ltä.[/quote]
Ei ihme että eurooppalaiset tuollaisessa typeryydessä liuottavat itsensä muiden kansakuntien mereen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitteko antaa konkreettisen esimerkin minkälaisia nöyryyttäviä leikkejä olette joutuneet kokemaan? Itse olen ollut aika monessa tilaisuudessa missä on ollut leikkejä ja vähän höpsöjä ovat ehkä olleet, mutta ei mitään nöyryyttävää ole koskaan noissa ollut eikä kenellekään ole ivallisesti naurettu.
Esimerkiksi TYKY-päivillä olisi pitänyt ottaa paita pois. Suurin osa oli rintaliivisillään ja miehet alasti. Todella tyhmää itsensä "voimaannuttamista". Vetäjänä oli todella kallis konsultti. Rahoitus tuli ESR:ltä.
Tätä on hyvin vaikea uskoa. Mikä annettiin tuollaisen syyksi ja miten ohjeistettiin?
Se on se leikki, jossa tehdään vaatteista mahdollisimman pitkä jono. Meillä työkaveri halusi ryhmämme voittavan, joten hän ryhtyi tyynen rauhallisesti purkamaan villapaitaansa saadakseen parisataa metriä lisää jonoa.
Kyse on eräänlaisesta joukkopsykoosista. Kukaan ei kehtaa kyseenalaistaa ja jos joku sanoo ääneen, että tästä on järki kaukana, huutaa konsultti riehakkaana, että nyt löytyi muutosvastarintainen, etkö muka halua tehdä kaikkeasi tiimin vuoksi.
Kyllä, olen muutosvastarintainen enkä halua että tiimimme tuhoutuu rotkoon.
Vierailija kirjoitti:
Nämä on itseään etsiville, rajattomille, nuorille tai muuten elämässään vielä keskeneräisille hyviä tapoja etsiä rajojaan. Sellaisten ihmisten (rajattomien) on vaikea ymmärtää että muilla saattaa olla kypsät, aikuismaiset rajansa joissa on hyvä olla. Heillä itsellään ei ole, suhteessa muihinkaan, niin siksi janoavat muita leikkiin jossa rajaton voisi eheyttää persoonaansa.
Sellaiseen ei tarvitse suostua mutta yrittää voida ymmärtää näitä oman persoonansa kanssa kamppailevia. Traumaa ja vaikeaa lapsuutta, alkoholismia taustalla usein.
No huh nyt meni kyllä aika överiksi, että leikkiin avoimesti lähtevät muka kärsivät traumoista ja alkoholismitaustasta ja ovat jotenkin keskeneräisiä ja he itse sen sijaan ovat kypsiä ja aikuismaisia.
Oli ihmisiä jotka eivät halunneet olla osallisia Hitlerin "piirileikeissä" keskitysleirinkään uhalla.