Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisena naisena oleminen-huonon itsetunnon pönkitystä

Vierailija
18.01.2023 |

Se tunne kun olet onnistunut viemään toisen naisen miehen. Koet olosi viehättävämmäksi, halutummaksi, hauskemmaksi, mielenkiintoisemmaksi kuin joku toinen nainen, kun saat tämän miehen huomion. Nouset ikäänkuin jalustalle. Toisena naisena olemisen pointti taitaa olla huonon itsetunnon pönkitys.

kunnes mies kyllästyy ja palaa vaimonsa luo.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä harrastin ukkomiehiä jossain vaiheessa siksi, että ne eivät ole niin takertuvia. En koskaan olettanutkaan, että jättäisivät akan minun takiani. Eihän siinä silloin mitään järkeä olisi ollut.

Näin selität asian itsellesi, mutta totuus on jossakin syvemmällä. Kaikki ihmiset tietävät mikä on oikein ja väärin. Sinäkin luet kirjallisuutta ja katsot elokuvia, missä aihetta käsitellään. Liikutut tarinoista. Silti omassa elämässäsi valitset silti olla se tarinan väärintekijä. Jonkinlaista kyvyttömyyttä samaistua oikeintekijään ja itserankaisua se on. Käsittelemätön itsearvostuksen puutteen trauma.

Väärintekijä ei ole toinen nainen vaan varattu mies joka suhaa perheen ja salapanon väliä.

Tämä on tämä sama harha, mitä jankutatte. Molemmat siinä väärin tekevät. Vai oletko kolmevuotias, ilman mitää vastuuta teoistasi?

Mikä harha se on, ellei toisella naisella / miehellä ole itsellä parisuhdetta?

Vierailija
22/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuri osa naisten tekemisistä on itsetunnon pönkitystä.

- toisena naisena oleminen

- haluan ison miehen tuntevani itseni pienemmäksi

- miehen pitää tarjota jotten tunne itseäni halvaksi

- kaveriani lähestyttiin, en halua tehdä aloitetta miehelle itse koska silloin tunnen olevani vähemmän haluttu

- menin Tinderiin ja itsetuntoni nousi koska voisin saada kenet tahansa näistä minuun rakastuneista komistuksista parisuhteeseen mutta en halua, katsellaan hihihi (oikeasti et saisi muuten kuin panoseuraksi)

Kaikki pyörii sen ympärillä millaiseksi nainen tuntee itsensä, ja kuinka tarvitaan joku muu joka saa naisen tuntemaan itsensä paremmaksi.

Siinä taas fantasiaa naisena olemisesta. Onko ihan copy-pastea käytetty? Joku vanhempi kokemattomuusexperttimies ameriikan palstoilta kopioinut?

Mutta noinhan se menee.

Naiset puhuvat jatkuvasti siitä "millaisiksi tuntevat itsensä". Kaikki pyörii sen ympärillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sitten saa naisen pysymään liitossa, jossa mies käy vieraissa? Rautainen itsetunto?

Saatikka miehen vieraissakäynti ei muka ole heikon itsetunnon pönkittämistä?Kun on jopa kaksi naista...

Vierailija
24/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitystä elämään.

Vierailija
25/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko itsetunto on sinusta pilkan aihe? Missä vika? Tunnepuolen köyhyydessä? Kyvyttömyydessä asettua toisen asemaan? Yleisessä välinpitämättömyydessä?

Vierailija
26/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusuhteiden harrastaminen on itsetunnon pönkitystä. Yleensä itsetunto laskee petetyllä ja varatun kanssa suhteilevalla.

Vierailija
27/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies esittää olevansa sinkku nuorena ja joku nainen rakastuu, miehellä onkin avovaimo kotona. Huijaus jatkuu pitkään.

Vierailija
28/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- kaveriani lähestyttiin, en halua tehdä aloitetta miehelle itse koska silloin tunnen olevani vähemmän haluttu

- menin Tinderiin ja itsetuntoni nousi koska voisin saada kenet tahansa näistä minuun rakastuneista komistuksista parisuhteeseen mutta en halua, katsellaan hihihi (oikeasti et saisi muuten kuin panoseuraksi)

Kaikki pyörii sen ympärillä millaiseksi nainen tuntee itsensä, ja kuinka tarvitaan joku muu joka saa naisen tuntemaan itsensä paremmaksi.

Tämä on muuten totta.

Kaikki tiivistyy aina tähän.

Millaiseksi nainen tuntee itsensä -> mitä joku muu (=mies) voisi tehdä jotta naisen itsetunto nousisi.

Nainen on ihan täysin self-centered.

Pettävä mieshän ei ole self-centered, vaan se kotona illat ilman vapaahetkeä miehen sivusuhteen takia lapset ja kodin hoitava vaimo?

Vierailija
29/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sitten saa naisen pysymään liitossa, jossa mies käy vieraissa? Rautainen itsetunto?

Lapset. Mietipä sitä hetken kun julistat, ettet sinä tehnyt mitään väärin, "toi se oli".

Vierailija
30/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä harrastin ukkomiehiä jossain vaiheessa siksi, että ne eivät ole niin takertuvia. En koskaan olettanutkaan, että jättäisivät akan minun takiani. Eihän siinä silloin mitään järkeä olisi ollut.

Ukkomiehillä on monta etua puolellaan näin sinkkunaisen silmin katsottuna. Ne ei huutele kylillä ketä käy painamassa, käyttää ehkäisyä sanomatta, ei jää roikkumaan, yms. Mites ap sen vieraissa käyvän miehen itsetunnon kanssa? Moni heistä haluaa tuntea olevansa haluttu, jne. Harva varattu mies on tunteeton kusipää.

Vierailija
31/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset. Mietipä sitä hetken kun julistat, ettet sinä tehnyt mitään väärin, "toi se oli".

Koska lapset, toinen nainen on syyllinen pettämiseen eikä mies itse?

Vierailija
32/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen nainen jää aina yksin. Tai saa kertaalleen käytetyn miehen. Been there, done that.

Sinäkö sen sijaan metsästät vain neitsyitä? Eeew.

Vierailija
33/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin selität asian itsellesi, mutta totuus on jossakin syvemmällä. Kaikki ihmiset tietävät mikä on oikein ja väärin. Sinäkin luet kirjallisuutta ja katsot elokuvia, missä aihetta käsitellään. Liikutut tarinoista. Silti omassa elämässäsi valitset silti olla se tarinan väärintekijä. Jonkinlaista kyvyttömyyttä samaistua oikeintekijään ja itserankaisua se on. Käsittelemätön itsearvostuksen puutteen trauma.

Kyllä minulla on taustalla erilaisia traumoja. Suojelen tällä itseäni, turhilta lupauksilta, jne. Monta kertaa huomaan, että olen suhteessa yhtä rikkinäisen ihmisen kanssa.

- eri

Vierailija
34/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on muuten totta.

Kaikki tiivistyy aina tähän.

Millaiseksi nainen tuntee itsensä -> mitä joku muu (=mies) voisi tehdä jotta naisen itsetunto nousisi.

Nainen on ihan täysin self-centered.

Pettävä mieshän ei ole self-centered, vaan se kotona illat ilman vapaahetkeä miehen sivusuhteen takia lapset ja kodin hoitava vaimo?

Lue tarkkaan.

Kirjoitin self-centered, ei selfish.

Mies on itsekäs, mutta taustalla on puhtaasti omat seksuaaliset halut.

Nainen taas miettii millaiseksi joku asia saa hänet tuntemaan itsensä. Nainen tuntee itsensä haluttavammaksi.

Miksi typistät sivusuhteen miehen osalta pelkäksi seksuaaliseksi haluksi. Itsetuntoaanhan mies suhteella pönkittää, tyydytyksen saa omalla kädelläänkin. Miehen maailma pyörii hänen oman napansa ympärillä, muuta ihmiset ovat pelkkiä ilmaisia palveluntuottajia.

Vierailija
35/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen saa rusinat pullasta. Seksiä ilman kotiorjuutta.

Enemmän ihmettelen vaimoja, jotka ovat kotiorjia, eivätkä välttämättä saa edes hyvää seksiä.

Vierailija
36/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulla on taustalla erilaisia traumoja. Suojelen tällä itseäni, turhilta lupauksilta, jne. Monta kertaa huomaan, että olen suhteessa yhtä rikkinäisen ihmisen kanssa.

- eri

Niin, ei ole mitään jota nyt joku voisi sanoa, jota en jo itsestäni tietäisi.

Vierailija
37/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärintekijä ei ole toinen nainen vaan varattu mies joka suhaa perheen ja salapanon väliä.

Molemmat on väärintekijöitä. Toisen väärin tekeminen ei poissulje toisen väärin tekemistä.

Vierailija
38/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat on väärintekijöitä. Toisen väärin tekeminen ei poissulje toisen väärin tekemistä.

Juuri näin. Tämä asia unohtuu usein. Naisilla on kummallinen tapa ajatella että syyllisiä voi olla vain yksi. Siis ainakin silloin kun sellaiseksi ajatellaan mies.

Vierailija
39/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska lapset, toinen nainen on syyllinen pettämiseen eikä mies itse?

Meinaatko todella, että tuossa voi olla vain yksi syyllinen ja väärin tekevä? Aika hauska ajatusmaailma. No, provohan tämä oli.

Vierailija
40/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen nainen jää aina yksin. Tai saa kertaalleen käytetyn miehen. Been there, done that.

Mies palaa siihen omaan keskinkertaiseen elämäänsä kun naisella on jo uus ukkomies alla. En ole koskaan ollut yhdenkään miehen ainoa tai mies ainoa minulle. Me joilla on se heikko itsetuntoa ja heikot tunnetaidot janoamme lisää uhreja tähän ihmispeliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi