Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisena naisena oleminen-huonon itsetunnon pönkitystä

Vierailija
18.01.2023 |

Se tunne kun olet onnistunut viemään toisen naisen miehen. Koet olosi viehättävämmäksi, halutummaksi, hauskemmaksi, mielenkiintoisemmaksi kuin joku toinen nainen, kun saat tämän miehen huomion. Nouset ikäänkuin jalustalle. Toisena naisena olemisen pointti taitaa olla huonon itsetunnon pönkitys.

kunnes mies kyllästyy ja palaa vaimonsa luo.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tiedä että on ns: toinen nainen.

Itselleni kävi niin että tapasin miehen baarissa jossa mies kertoi että on eronnut eikä oo lapsia ja ex-vaimo on muuttanut ulkomaille.

Mies kävi luonani usein ja kunnes yhtäkkiä rupesin ihmettelemään että miksi mies ei kutsu hänen luokse ollenkaan eikä ikinä lähdetä minnekään ulos/matkalle ym .

Selvitin asiaa ja kas kummaa mies asui vaimonsa / 2lapsen kanssa 100 km päässä .

Kysyin asiaa mieheltä ja vastaus oli että ai jaa ne on vanhoja juttuja eli valehteli vieläkin..

Edelleen mies on naimisissa vaimonsa kanssa ja jatkaa kusettavaa touhua ympäri suomea.

Vierailija
42/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs ruveta varmaan vapaaseen suhteeseen. Kun joku asia on ehdottomasti kiellettyä,siinä houkuttaa se kielletty hedelmä. Jos taas saat luvan,niin asia ei enää niin kiinnosta. Voisko olla näin? Kun olet vapaa menemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni kävi niin että tapasin miehen baarissa jossa mies kertoi että on eronnut eikä oo lapsia ja ex-vaimo on muuttanut ulkomaille.

Mies kävi luonani usein ja kunnes yhtäkkiä rupesin ihmettelemään että miksi mies ei kutsu hänen luokse ollenkaan eikä ikinä lähdetä minnekään ulos/matkalle ym .

Selvitin asiaa ja kas kummaa mies asui vaimonsa / 2lapsen kanssa 100 km päässä .

Kysyin asiaa mieheltä ja vastaus oli että ai jaa ne on vanhoja juttuja eli valehteli vieläkin..

Edelleen mies on naimisissa vaimonsa kanssa ja jatkaa kusettavaa touhua ympäri suomea.

Kun omalla perheellä ei ole väliä :/

Vierailija
44/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi särähtänyt korvaan tuo ex vaimon muutto ulkomaille. Miksi kenenkään pitäisi todistella olevansa eronnut, jos sitä oikeasti on?

Vierailija
45/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä harrastin ukkomiehiä jossain vaiheessa siksi, että ne eivät ole niin takertuvia. En koskaan olettanutkaan, että jättäisivät akan minun takiani. Eihän siinä silloin mitään järkeä olisi ollut.

Näin selität asian itsellesi, mutta totuus on jossakin syvemmällä. Kaikki ihmiset tietävät mikä on oikein ja väärin. Sinäkin luet kirjallisuutta ja katsot elokuvia, missä aihetta käsitellään. Liikutut tarinoista. Silti omassa elämässäsi valitset silti olla se tarinan väärintekijä. Jonkinlaista kyvyttömyyttä samaistua oikeintekijään ja itserankaisua se on. Käsittelemätön itsearvostuksen puutteen trauma.

Väärintekijä ei ole toinen nainen vaan varattu mies joka suhaa perheen ja salapanon väliä.

Molemmat on väärintekijöitä. Toisen väärin tekeminen ei poissulje toisen väärin tekemistä.

Juuri näin. Tämä asia unohtuu usein. Naisilla on kummallinen tapa ajatella että syyllisiä voi olla vain yksi. Siis ainakin silloin kun sellaiseksi ajatellaan mies.

Miehetkö eivät koskaan syyllisty tällaiseen ajatteluun? Älä yleistä, minäkin olen nainen enkä ajattele mustavalkoisesti :) Tässä maailmassa on aivan liikaa polarisointia muutenkin. Miksi emme olisi yksilöitä, ihmisiä? 

sen edellisen kirjoittaja

Vierailija
46/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sitten saa naisen pysymään liitossa, jossa mies käy vieraissa? Rautainen itsetunto?

Lapset. Mietipä sitä hetken kun julistat, ettet sinä tehnyt mitään väärin, "toi se oli".

Koska lapset, toinen nainen on syyllinen pettämiseen eikä mies itse?

Meinaatko todella, että tuossa voi olla vain yksi syyllinen ja väärin tekevä? Aika hauska ajatusmaailma. No, provohan tämä oli.

Toinen nainen ei ole sille miehen vaimolle uskollisuuslupausta tehnyt. Nykymaailmassa jokaisessa parisuhteessa sovitaan ne yhteiset rajat, jotka eivät ole enää automaattisesti monogamisia, siihen päätökseen ulkopuolinen ei voi vaikuttaa ja harvoin näitä pariskunnan yhdessä sopimia rajoja tietää. Myöskään toinen nainen ei voi päättää miehen puolesta, että miehen täytyy harrastaa seksiä toisen naisen kanssa. Se on miehen oma päätös, aina.

Vierailija
47/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tuossa kuviossa itsetuntoaan pönkittää niin se pettävä mies.

Eipä ne kaikki toiset naiset edes tiedä miehellä olevan jo perhe ja ne jotka tietää ei edes huolisi pettävää miestä vakituiseksi kumppaniksi. Sitten on se pieni osa jotka kuvittelee vielä jonakin päivänä olevan se ykkönen ja jatkavat suhdetta siinä toivossa. Tyhmin joka tapauksessa tuossa on se pettäjä joka kuvittelee säästävänsä kakkua ja samalla syödä sen.

Vierailija
48/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yhdessä mun panon kanssa. Tai siis olin toinen nainen ensimmäisen vuoden meidän tapaamisesta, silloin olimme seksisuhteessa. Nyt olemme pariskunta. Suhde voi hyvin, nähdään edelleen muutaman kerran vuodessa pidemmän aikaa ja ainakin omalta osaltani olen edelleen vain hänen kanssaan. Kyllä me rakastetaan toisiamme ihan aidosti ja viihdytään toistemme seurassa. Mun työ on hyvin liikkuvaista, hänen työ on myös. Ollaan kiertävillä vapailla aina joko toisen komennusmaassa tai toistemme kotona. Ei siis asuta yhdessä. Se pitäisi varmaan jossain vaiheessa selvittää, että kumman kotimaahan jäädään.

Myönnän kyllä, että itsellä oli alussa täysin itsekeskeisesti ajatus vain ihanasta seksistä ilman vastuita. Miehellä oli aivan kamalat omantunnon tuskat jatkuvasti ja lopulta sitten jätti avovaimonsa. Sanoi, että parisuhteen yksi kulmakivi on seksi ja mukava yhdessäolo ja tuossa suhteessa ei kumpikaan täyttynyt. Meillä suhteen pitää tuoreena se, että kumpikaan ei pidä toista itsestään selvyytenä, vaan ihan oikeesti joudutaan tekemään suhteessa töitä. Ollaan tehty alusta alkaen.

Vierailija
49/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä harrastin ukkomiehiä jossain vaiheessa siksi, että ne eivät ole niin takertuvia. En koskaan olettanutkaan, että jättäisivät akan minun takiani. Eihän siinä silloin mitään järkeä olisi ollut.

Näin selität asian itsellesi, mutta totuus on jossakin syvemmällä. Kaikki ihmiset tietävät mikä on oikein ja väärin. Sinäkin luet kirjallisuutta ja katsot elokuvia, missä aihetta käsitellään. Liikutut tarinoista. Silti omassa elämässäsi valitset silti olla se tarinan väärintekijä. Jonkinlaista kyvyttömyyttä samaistua oikeintekijään ja itserankaisua se on. Käsittelemätön itsearvostuksen puutteen trauma.

Väärintekijä ei ole toinen nainen vaan varattu mies joka suhaa perheen ja salapanon väliä.

Tämä on tämä sama harha, mitä jankutatte. Molemmat siinä väärin tekevät. Vai oletko kolmevuotias, ilman mitää vastuuta teoistasi?

Jos minä olen vapaa ja alan tapailla miestä joka unohtaa kertoa olevansa naimisissa, kumpi siitä on vastuussa?

Vierailija
50/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ne kaikki toiset naiset edes tiedä miehellä olevan jo perhe ja ne jotka tietää ei edes huolisi pettävää miestä vakituiseksi kumppaniksi. Sitten on se pieni osa jotka kuvittelee vielä jonakin päivänä olevan se ykkönen ja jatkavat suhdetta siinä toivossa. Tyhmin joka tapauksessa tuossa on se pettäjä joka kuvittelee säästävänsä kakkua ja samalla syödä sen.

Tämä! Olin eronnut ja mies sanoi että on "eroamassa". Eipä ollutkaan. Hän kyllä jätti vaimonsa mutta suhteemme ei kestänyt. Monen vuoden kuluttua hän otti uudestaan yhteyttä ja halusi alkaa taas oleen. Kunnes sain viestin hänen seuraavalta vaimoltaan. Mies oli siis mennyt uusiin naimisiin mutta ei kertonut siitä minulle. Dumppasin miehen heti. Ero heillekin tuli. Mutta kumpi tässä on syyllinen, minä vai mies? Oikea vastaus on tietysti vaimo, joka ei riitä miehelleen.

Vierailija
51/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tämä sama harha, mitä jankutatte. Molemmat siinä väärin tekevät. Vai oletko kolmevuotias, ilman mitää vastuuta teoistasi?

Myös siellä kotona on nainen jolla on enemmän vastuuta siitä suhteessa, jossa mies käy vieraissa. Pettäminen on seuraus jostakin joka ei ole kahden ihmisen välisessä suhteessa hyvin.

Vierailija
52/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Olin eronnut ja mies sanoi että on "eroamassa". Eipä ollutkaan. Hän kyllä jätti vaimonsa mutta suhteemme ei kestänyt. Monen vuoden kuluttua hän otti uudestaan yhteyttä ja halusi alkaa taas oleen. Kunnes sain viestin hänen seuraavalta vaimoltaan. Mies oli siis mennyt uusiin naimisiin mutta ei kertonut siitä minulle. Dumppasin miehen heti. Ero heillekin tuli. Mutta kumpi tässä on syyllinen, minä vai mies? Oikea vastaus on tietysti vaimo, joka ei riitä miehelleen.

Amatööri. Miehistä joilla on ero vielä kesken pysytään kaukana.

Vierailija
53/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin toinen nainen vain siksi, että en halunnut olla suhteessa mutta himoja oli. En oikein välitä yhden yön jutuista, joten varattu rakastaja oli siinä tilanteessa sopiva ratkaisu. Enää en tuohon lähtisi.

Vierailija
54/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös siellä kotona on nainen jolla on enemmän vastuuta siitä suhteessa, jossa mies käy vieraissa. Pettäminen on seuraus jostakin joka ei ole kahden ihmisen välisessä suhteessa hyvin.

mies tai nainenkin voi lähteä suhteessa ollessaan toisten matkaan ihan vaan siksi,että haluaa jännitystä,jotain uutta elämäänsä..vanha suhde on alkanut tuntumaan tylsältä,halutaan kokeilla toista ihmistä...väärin,mutta näinkin tapahtuu,vaikkei siinä omassa suhteessa olisi mitään vikaa,muuta kuin alkanut tuntumaan tylsältä,samalta vanhalta,vaikka saisi seksiäkin tarpeeksi,niin se ei riitä,pitää saada muualtakin

Vierailija
55/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatuista ei tule riesaa eikä mitään stalkkaajia, joten voi huoletta nauttia hyvästä seksistä ja seurasta, eikä tarvitse itse käyttää aikaa tai voimia johonkin typerään perhe-elämän ylläpitämiseen, eli kaikki inhottavat kotityöt ja lastenhoito ja muut jäävät sille ykkös-vaimolle.

Vierailija
56/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan luonnollista, että petetty osapuoli on itsekeskeinen omassa tunnemyrskyssään. Fakta kuitenkin on, ettei tapahtuneella ole ollenkaan niin paljon tekemistä hänen kanssaan kuin hän kuvittelee. Useimmiten se toinen ei suo hänelle ajatustakaan. Ehkäpä se on kaikkein pahinta. Olla statistina tilanteessa. Mieluummin sepitetään jokin fiktiivinen kilpailutilanne tai kuvitellaan, miten on selän takana naurettu. Yleensä ei ole.

Vierailija
57/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä nyt on spekuloitu. Jokaisella on omat motiivinsa omiin päätöksiinsä ja ne voivat vaihdella. Ihmisiä on erilaisia ja heillä on erilaisia odotuksia parisuhteeseensa.

Jollekin syynä voi olla ihan vain se että haluaa parisuhteessaan poimia rusinat pullasta ja nukkua yönsä yksin omassa sängyssään ilman että tarvitsee kuunnella kenenkään kuorsausta.

Vierailija
58/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettävät varatutkin miehet eivät yleensä tyydy yhteen sivusuhteeseen niin kannattaa huolehtia terveydestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan