Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisena naisena oleminen-huonon itsetunnon pönkitystä

Vierailija
18.01.2023 |

Se tunne kun olet onnistunut viemään toisen naisen miehen. Koet olosi viehättävämmäksi, halutummaksi, hauskemmaksi, mielenkiintoisemmaksi kuin joku toinen nainen, kun saat tämän miehen huomion. Nouset ikäänkuin jalustalle. Toisena naisena olemisen pointti taitaa olla huonon itsetunnon pönkitys.

kunnes mies kyllästyy ja palaa vaimonsa luo.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aikuisia ihmisiä "viedä", ne menee vieraisiin ihan itse.

Vierailija
2/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä harrastin ukkomiehiä jossain vaiheessa siksi, että ne eivät ole niin takertuvia. En koskaan olettanutkaan, että jättäisivät akan minun takiani. Eihän siinä silloin mitään järkeä olisi ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin noin sen ajattelen. Tuon voi purkaa ihan vaan kahden naisen väliseksi tilanteeksi, sen toisen naisen alitajunnassa. Mies on tuossa sivuseikka, työkalu. Usein kerran toisena naisena ollut päätyy tilanteeseen uudestaan.

Vierailija
4/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin noin sen ajattelen. Tuon voi purkaa ihan vaan kahden naisen väliseksi tilanteeksi, sen toisen naisen alitajunnassa. Mies on tuossa sivuseikka, työkalu. Usein kerran toisena naisena ollut päätyy tilanteeseen uudestaan.

Joku miesteoreetkko liikkeellä.

Vierailija
5/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen surkea selkärangaton lapanen antaa jonkun toisen ihmisen "viedä" itsensä?? Jos mieheni tulisi minulle uikuttamaan katuvaisena että joku nainen on hänet "vienyt" niin jo se yksinään olisi syy potkaista äijä pihalle; pettämisestä viis.

Vierailija
6/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä harrastin ukkomiehiä jossain vaiheessa siksi, että ne eivät ole niin takertuvia. En koskaan olettanutkaan, että jättäisivät akan minun takiani. Eihän siinä silloin mitään järkeä olisi ollut.

Näin selität asian itsellesi, mutta totuus on jossakin syvemmällä. Kaikki ihmiset tietävät mikä on oikein ja väärin. Sinäkin luet kirjallisuutta ja katsot elokuvia, missä aihetta käsitellään. Liikutut tarinoista. Silti omassa elämässäsi valitset silti olla se tarinan väärintekijä. Jonkinlaista kyvyttömyyttä samaistua oikeintekijään ja itserankaisua se on. Käsittelemätön itsearvostuksen puutteen trauma.

Vierailija
7/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vaimo ottaa takaisin pettäneen ja jättäneen miesjätteen?

Vierailija
8/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen jää aina yksin. Tai saa kertaalleen käytetyn miehen. Been there, done that.

Vierailija
9/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin selität asian itsellesi, mutta totuus on jossakin syvemmällä. Kaikki ihmiset tietävät mikä on oikein ja väärin. Sinäkin luet kirjallisuutta ja katsot elokuvia, missä aihetta käsitellään. Liikutut tarinoista. Silti omassa elämässäsi valitset silti olla se tarinan väärintekijä. Jonkinlaista kyvyttömyyttä samaistua oikeintekijään ja itserankaisua se on. Käsittelemätön itsearvostuksen puutteen trauma.

Väärintekijä ei ole toinen nainen vaan varattu mies joka suhaa perheen ja salapanon väliä.

Vierailija
10/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tietämättäni toinen nainen aikoinaan. Näimme miehen kanssa muutaman kerran viikossa ja hän oli luonani yötäkin, joten en edes ajatellut hänen olevan varattu. Asia paljastui, kun soitin miehelle väärään aikaan ja miehen avovaimo vastasi puheluun.

Mies jätti vaimonsa ja hän soitteli minulle, että oli tehnyt näin. Mies oli kuulema ajelemassa luokseni. En huolinut enää tuota tyyppiä itselleni.

Vierailija
11/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein nämä ikuiset toiset naiset/miehet tajuavat vasta liian myöhään, että hekin olisivat voineet saada ydinperheen, aviopuolison, yhteiset lapset. Hyvän elämän. Sen sijaan he rikkoivat omat ja muiden mahdollisuudet samaan. Kuin pienet lapset, kun itsellä on paha olo pitää muillakin olla.

Vierailija
12/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa naisten tekemisistä on itsetunnon pönkitystä.

- toisena naisena oleminen

- haluan ison miehen tuntevani itseni pienemmäksi

- miehen pitää tarjota jotten tunne itseäni halvaksi

- kaveriani lähestyttiin, en halua tehdä aloitetta miehelle itse koska silloin tunnen olevani vähemmän haluttu

- menin Tinderiin ja itsetuntoni nousi koska voisin saada kenet tahansa näistä minuun rakastuneista komistuksista parisuhteeseen mutta en halua, katsellaan hihihi (oikeasti et saisi muuten kuin panoseuraksi)

Kaikki pyörii sen ympärillä millaiseksi nainen tuntee itsensä, ja kuinka tarvitaan joku muu joka saa naisen tuntemaan itsensä paremmaksi.

Vierailija
13/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen nainen jää aina yksin. Tai saa kertaalleen käytetyn miehen. Been there, done that.

Aivan hirveä kokemus siitä, kun oikeasti saa sen pettäjämiehen. Selvisi pian syyt, miksei "vaimo ollut enää kiva."

Muistakaan naiset: pettäjämiehet sopii vain satunnaiseksi panoseuraksi, koska tappi se on kusipäässäkin.

Vierailija
14/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärintekijä ei ole toinen nainen vaan varattu mies joka suhaa perheen ja salapanon väliä.

Tämä on tämä sama harha, mitä jankutatte. Molemmat siinä väärin tekevät. Vai oletko kolmevuotias, ilman mitää vastuuta teoistasi?

Vierailija
15/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä tämä: toisena naisena voit olla varma että ukko ei jää roikkumaan. Et ole astunut ansaan josta on sitten hankala irrottautua. Toinen nainen on aina vapaa. Sen kun sanoo että se oli sitten tässä, voi hyvin.

Hyvin usein toisena naisena oleva ei edes halua sotkea elämäänsä minkäänlaista ukkoa. He tietävät liiankin hyvin mitä nämä "onnelliset avioliitot" ovat, onhan hänellä elävä esimerkki edessään!

Ja myös kokemus siitä että sen kun sormea koukistaa, heti on tarjokkaita tulossa, sormus piilossa takataskussa tai kotona yöpöydän laatikossa.

Miksi ostaa koko lehmä kun haluaa lasillisen maitoa?

Vierailija
16/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin nuorempana deittailin epävakavasti muutamaakin miestä, joiden asumisjärjestelyn selvittyä lopetin orastavan suhteen.

On yllättävän yleistä, että mies asuu yhdessä tulevan ex-vaimonsa kanssa omakotitalossa, mutta on eri kerrokset tai omat huoneet. Surullista, että tilanteesta ei pääse irti esimerkiksi ihan vaan vuokraamalla erotilanteessa itselleen vaikka oman väliaikaisen kämpän. Myöskään kylään ei voi mennä käymään, vaikka ovat vaan kämppiksiä. Jännä.

Vierailija
17/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- kaveriani lähestyttiin, en halua tehdä aloitetta miehelle itse koska silloin tunnen olevani vähemmän haluttu

- menin Tinderiin ja itsetuntoni nousi koska voisin saada kenet tahansa näistä minuun rakastuneista komistuksista parisuhteeseen mutta en halua, katsellaan hihihi (oikeasti et saisi muuten kuin panoseuraksi)

Kaikki pyörii sen ympärillä millaiseksi nainen tuntee itsensä, ja kuinka tarvitaan joku muu joka saa naisen tuntemaan itsensä paremmaksi.

Siinä taas fantasiaa naisena olemisesta. Onko ihan copy-pastea käytetty? Joku vanhempi kokemattomuusexperttimies ameriikan palstoilta kopioinut?

Vierailija
18/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Ihmisen ydin syntyy lapsuudessa. Jos itsetunto ja tunnetaidot eivät pääse kehittymään niitä on vaikea korjata myöhemmin.

Vierailija
19/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on muuten totta.

Kaikki tiivistyy aina tähän.

Millaiseksi nainen tuntee itsensä -> mitä joku muu (=mies) voisi tehdä jotta naisen itsetunto nousisi.

Nainen on ihan täysin self-centered.

Vierailija
20/58 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sitten saa naisen pysymään liitossa, jossa mies käy vieraissa? Rautainen itsetunto?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän