On nämä aamuherätykset vaikeita
Kuudelta piti herätä töihin mutta heräsin vasta yhdeksältä. Piti mennä työkokeiluun jossa en ole kuukauteen saanut mitään töitä tehtävää vaan olen siellä vaan istuskellut muiden kanssa. Yhdistys saa rahaa koska siellä on 5 työkokeilijaa jotka ei tee töitä. Joten otan loparit tänään.
Kommentit (12)
Herätä ei kannata ellei saa rahaa 15 euroa tunti.
Millä kirjaimella yhdistys alkaa? Kuulostaa nimittäin melko tutulta.
Inise sitten kun joudut heräämään töihin joka aamu klo 3.30.
Hyi saakeli. Oma elimistöni on tottunut heräämään aikaisintaan yhdeksältä ja siitä en tingi.
Olen kokenut tuon saman, tuo on oikeasti raakaa.
Nousta joka aamu kuudelta tekemään ei-mitään.
Psykologisesti rankkaa.
Vierailija kirjoitti:
Töihin lähdetäänn klo. 1:30
Olen myös ollut jossain työkokeilussa pajalla jossa ei mitään töitä tehty. Siellä oltiin ja puhuttiin paskaa ja siellä oli varmaan 12 työkokeilijaa samaan aikaan. Paja tai yhdistys saa 10 euroa jokaisesta työttömästä joka päivä eli se paja saa rahaa joka kuukausi 2400 euroa kunnalta avustusta työttömistä ja työtön ei saa juuri mitään. Sitten ne sanoo että työtön saa työkokemusta vaikka siellä ei tehdä mitään ammattitaitoja vaativaa työtä. Yleensä tulin sinne 08.00 aamulla ja lähdin kotiin 09.00. Kukaan ei edes sanonut mitään siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töihin lähdetäänn klo. 1:30
Olen lähtenyt töihin 07.00 ja tullut kotiin 03.00 15 eurolla tunti.
Minun piti mennä työkokeiluun purkamaan jotain vanhaa taloa parin muun työttömän kanssa. No mentiin sinne talolle meille annettiin pari sorkkarautaa, leka ja vasara. Sitten keksin että soitan rakennusliittoon ja kysyin ohjeita että kuuluuko työttömän tehdä sellaisia töitä ilmaiseksi, oltiin siis yhden yhdistyksessä työkokeilussa. Ei kuulu ja työmaalla pitää olla valvoja tai vastaava mestari koko ajan paikalla..Talossa oli myös asbestia eikä kukaan kertonut siitä meille vaan otin itse selvää. Ne hommat loppui siihen. Talon sai purkaa vain purkufirma joka oli erikoistunut siihen ja asbestin purkuun.
Olin puoli vuotta pajalla tekemättä mitään. Siellä tehtiin jotain taulun kehyksiä mutta ilman työkaluja. Paska homma en ikinä mene enää mihinkään työkokeiluun
Rupeapa radion aamujuontajaksi.
He tuntuvat puheidensa mukaan olevan ainoita, jotka joutuvat heräämään töihin aikaisin aamulla.