Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä välillä raskasta

Vierailija
17.01.2023 |

Olen pitkään jo tuntenut semmosta ulkopuolisuutta ja yksinäisyyttäkin. Ei ole oikein ketään elämässä kun perhe ja sukulaiset ei hirveesti pidä yhteyttä. Olen sinkku ja en löydä parisuhdetta siis mies olen. EI oo yhtään oikein kavereita ja ystäviäkään. Tuntuu välillä ettei jaksa, kaikilla on omat piirit ja parisuhteet ja kiireet. En tiedä mitä vois tehdä asialle. Ite käyn vaan töissä ja yritän jaksaa yksin vaikka välillä on tosi vaikeeta. Kai se vain pitää jaksaa sitten eteenpäin. Mites muilla?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmasti kyllästynyt itseeni ja omaan elämääni ja kaipaisin jotain muutoksia. Sairastan myös masennusta.

Vierailija
2/36 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että ihmisiin ei nykyään tutustu missään. mitä voisi tehdä asialle ettei olisi niin yksinäinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä voisi saada kavereita tai jopa parisuhteen elämään?

Vierailija
4/36 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ihmiset hiljaisia kun ei kukaa kirjota mitään. No antaa olla.

Vierailija
5/36 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä ihminen sekoaa kun on liian yksinäinen tai hajottaa päivät liikaa ja ei tunnu olevan kun ongelmia elämässä, normaalit ihmiset niillä on kavereita ja saa kumppaneita-

Vierailija
6/36 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on vähä niinku unohdettu ja kukaan ei ees halua tutustua muhun. Oon ulkopuolinen ja voin huonosti.

Vierailija
7/36 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä tarvitset harrastuksia, saa ajan kulumaan ja mahdollisesti löytää seuraa.

Vierailija
8/36 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksissa ja erilaisissa opinnoissa yleensä tutustuu samanmielisiin ku itse.

Aloita harrastus tai jotain opintoja esim avoimessa, niin saat uusia kavereita, ystäviä tai jopa puolison.

Tsemppiä!

Vierailija
9/36 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikkieläimet ovat myös hyviä seuraksi, ei tarvitse olla ikinä yksin.

Vierailija
10/36 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot että on hiljaista kun perhe ja sukulaiset eivät pidä yhteyttä. Pidätkö itse yhteyttä heihin? Entä ystäviin? Oletko se tyyppi, joka luo positiivista ilmapiiriä ympärilleen vai oletko valittaja tai tuppisuu?

Muista, että ihmissuhteet perustuvat vastavuoroisuuteen. Kutsu joku ystävä vaikka luoksesi kylään! Keitä iltateetä ja tarjoa voilepiä.

Vierailija
11/36 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä... joskus mietin itteni tappamista.

Vierailija
12/36 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua Allu.

Sen sijaan että kirjoitat tänne tuhat ja sata samanlaista valitusta, lähde ulos sieltä mökistäsi. Liity erilaisiin harrastuspiireihin, joissa tutustut uusiin ihmisiin. Heidän kauttaan taas uusiin. Yksin kotona kököttämällä tai nettiä tuijottamalla et varmasti löydä seuraa.

Vierailija
13/36 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että ihmiset vihaa minua ei halua olla missään tekemisissä.

Vierailija
14/36 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksista ei välttämättä tule kavereita omaan elämään, mutta pääsisit harrastusten ajaksi pois tuosta kotona olemisen kuplastasi ja se olisi hyvä ensimmäinen muutos.

Vierailija
15/36 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran hankinta voisi olla hyvä juttu. Mutta joutuisi olemaan paljon yksin kun olet töissä ja asut yksin. Joten en suosittele.

Voisitko alkaa käymään kuntosalilla ? Tai vaikka ihan ohjatussa ryhmässä ? Sellaseen on helppo mennä yksinkin.

Entäs vapaaehtoistyö ?Mikä sinua kiinnostaa, mitä ennen olet harrastanut tai mitä haluaisit alkaa harrastaa ?

Vierailija
16/36 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä käyn välillä ulkona mutta jotenki ihmiset välttää mua olen huomannut sen.

Vierailija
17/36 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiran hankinta voisi olla hyvä juttu. Mutta joutuisi olemaan paljon yksin kun olet töissä ja asut yksin. Joten en suosittele.

Voisitko alkaa käymään kuntosalilla ? Tai vaikka ihan ohjatussa ryhmässä ? Sellaseen on helppo mennä yksinkin.

Entäs vapaaehtoistyö ?Mikä sinua kiinnostaa, mitä ennen olet harrastanut tai mitä haluaisit alkaa harrastaa ?

Kissa on hyvä lemmikki, pärjää hyvin yksin töiden ajan.

Vierailija
18/36 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Susta vaan tuntuu siltä. Ihmiset nykyään on todella sulkeutuneita, spontaanisti tuskin kukaan puhuu vieraille ihmisille, ei edes leikkipuistossa tahdo saada juttuseuraa muiden lasten vanhemmista.

Nykyään kanssakäyminen painottuu todella paljon someen.

Vierailija
19/36 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu et mun mielenterveys on menny pahasti sekasin tän yksinolemisen takia.

Vierailija
20/36 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susta vaan tuntuu siltä. Ihmiset nykyään on todella sulkeutuneita, spontaanisti tuskin kukaan puhuu vieraille ihmisille, ei edes leikkipuistossa tahdo saada juttuseuraa muiden lasten vanhemmista.

Nykyään kanssakäyminen painottuu todella paljon someen.

Mä en taas käytä somea oon erilainen mies, harvoin käyn ees facebookissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan