Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä välillä raskasta

Vierailija
17.01.2023 |

Olen pitkään jo tuntenut semmosta ulkopuolisuutta ja yksinäisyyttäkin. Ei ole oikein ketään elämässä kun perhe ja sukulaiset ei hirveesti pidä yhteyttä. Olen sinkku ja en löydä parisuhdetta siis mies olen. EI oo yhtään oikein kavereita ja ystäviäkään. Tuntuu välillä ettei jaksa, kaikilla on omat piirit ja parisuhteet ja kiireet. En tiedä mitä vois tehdä asialle. Ite käyn vaan töissä ja yritän jaksaa yksin vaikka välillä on tosi vaikeeta. Kai se vain pitää jaksaa sitten eteenpäin. Mites muilla?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut että työ saa jotenki mut pitämään itteni kondiksessa, muuten en jaksaisi ilman palkkatuloa menis laskutki varmasti ulosottoon ja semmosta.

Vierailija
22/36 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön masennuslääkettä mutta jotenki tuntuu ettei se paha olo millään katoa ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustaminen avartaa ajatuksia. Kokeile.

Vierailija
24/36 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrot että on hiljaista kun perhe ja sukulaiset eivät pidä yhteyttä. Pidätkö itse yhteyttä heihin? Entä ystäviin? Oletko se tyyppi, joka luo positiivista ilmapiiriä ympärilleen vai oletko valittaja tai tuppisuu?

Muista, että ihmissuhteet perustuvat vastavuoroisuuteen. Kutsu joku ystävä vaikka luoksesi kylään! Keitä iltateetä ja tarjoa voilepiä.

Mikset Ap kommentoi tähän ajatukseen mitään? Sen sijaan keksimällä keksit lisää syitä rypeä itsesäälissä.

Vierailija
25/36 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikettä niveliin ja ihmisten ilmoille! Jos ei mene muiden pariin, niin jää yksin. Rohkeutta

Vierailija
26/36 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus mulla oli vielä parisuhde ja joku kaveri, nyt ei oo oikein mitään.

Vierailija
27/36 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrot että on hiljaista kun perhe ja sukulaiset eivät pidä yhteyttä. Pidätkö itse yhteyttä heihin? Entä ystäviin? Oletko se tyyppi, joka luo positiivista ilmapiiriä ympärilleen vai oletko valittaja tai tuppisuu?

Muista, että ihmissuhteet perustuvat vastavuoroisuuteen. Kutsu joku ystävä vaikka luoksesi kylään! Keitä iltateetä ja tarjoa voilepiä.

Mikset Ap kommentoi tähän ajatukseen mitään? Sen sijaan keksimällä keksit lisää syitä rypeä itsesäälissä.

Mä valitan paljon ja mull on mt ongelmia ja masennus ei se katoa.. en tiedä millanen pitäs olla.

Vierailija
28/36 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Meitä on niin paljon jotka on yksinäisiä. Syyt voi olla kullakin erilaisia. Mun sydämeen sattuu kuulla tuollaista mitä koet. Mä tiedän että periaatteessa olisi ihmisiä joita voisit kohdata, koska kyllä tällaisia tapaamispaikkoja on. Minä lähetän täältä lämpimän halauksen ja sanon että sä et ole yksin (vaikka oot toki nyt käytännössä, mutta täällä on henkistä tukea ja ystävyyttä).

Apua miten tää ongelma korjataan?

Vierailija
29/36 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmasti kyllästynyt itseeni ja omaan elämääni ja kaipaisin jotain muutoksia. Sairastan myös masennusta.

Älä oo, tykkää itestäs. Sano että sulla on ihan maailman paras huumorintaju, tai jotain mistä oot ylpee. Sano että tykkäät itestäs tosi paljon. Sinä oot tärkee!

Vierailija
30/36 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä valitan paljon ja mull on mt ongelmia ja masennus ei se katoa.. en tiedä millanen pitäs olla.

Jos on ongelmia niin sopiihan niitä tänne purkaa ja valittaa, jos se helpottaa.

Masennus on paha kanssamatkustaja, ei ole kivaa sen kanssa. Ei se hyvillä neuvoilla poistu sen paremmin kuin syöpäkään. Mites lääkitys on auttanut, vai onko auttanut lainkaan?

Positiivista sinänsä jos pystyy käymään töissä.

Parisuhteista voi tietty haaveilla, vaan hankalaa se on vissiin useimmille.

Vierailija
31/36 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei. Meitä on niin paljon jotka on yksinäisiä. Syyt voi olla kullakin erilaisia. Mun sydämeen sattuu kuulla tuollaista mitä koet. Mä tiedän että periaatteessa olisi ihmisiä joita voisit kohdata, koska kyllä tällaisia tapaamispaikkoja on. Minä lähetän täältä lämpimän halauksen ja sanon että sä et ole yksin (vaikka oot toki nyt käytännössä, mutta täällä on henkistä tukea ja ystävyyttä).

Apua miten tää ongelma korjataan?

Niinpä, vaan ei ole ihmisen sielu korjattavissa kuten koneita korjattaisiin.

Vierailija
32/36 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä ihminen sekoaa kun on liian yksinäinen tai hajottaa päivät liikaa ja ei tunnu olevan kun ongelmia elämässä, normaalit ihmiset niillä on kavereita ja saa kumppaneita-

Kun näät toisia ihmisiä, näät vaan ulkokuoren. Parisuhteetkin on vaikeita, parisuhteissa on omat hankaluudet. Toki, jos oppii toisen kanssa tulemaan toimeen ja se lähtee sujumaan, on siitä paljon apua kun on toinen mukana. Mutta paljon on parisuhteita joissa koetaan yksinäisyyttä. Tiedän että helposti ajattelee että kaikilla muilla on paremmin, niin minäkin itseasiassa ajattelen. Mutta se ei oo totta. Eikä pidä laittaa ihmisiä jonoon niinkuin kilpailussa että kellä menee parhaiten, silloinhan jonossa on se viimeinen, jolla menee kaikkein huonoiten. Ei sellainen käy! Jos se et ole sinä enkä minä niin joku se on eikä me sitäkään haluta. Niin että ollaan vaan ja koitetaan pärjätä ja tehdään salapoliisityötä että mistä löytyy kohtaaminen ihmisen kanssa. Pidetään vähän silmiä ja korvia auki ja tallataan eteenpäin mieli avoimena, lakataan odottamasta kultaomenoita.

Vierailija
33/36 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä ihminen sekoaa kun on liian yksinäinen tai hajottaa päivät liikaa ja ei tunnu olevan kun ongelmia elämässä, normaalit ihmiset niillä on kavereita ja saa kumppaneita-

Kun näät toisia ihmisiä, näät vaan ulkokuoren. Parisuhteetkin on vaikeita, parisuhteissa on omat hankaluudet. Toki, jos oppii toisen kanssa tulemaan toimeen ja se lähtee sujumaan, on siitä paljon apua kun on toinen mukana. Mutta paljon on parisuhteita joissa koetaan yksinäisyyttä. Tiedän että helposti ajattelee että kaikilla muilla on paremmin, niin minäkin itseasiassa ajattelen. Mutta se ei oo totta. Eikä pidä laittaa ihmisiä jonoon niinkuin kilpailussa että kellä menee parhaiten, silloinhan jonossa on se viimeinen, jolla menee kaikkein huonoiten. Ei sellainen käy! Jos se et ole sinä enkä minä niin joku se on eikä me sitäkään haluta. Niin että ollaan vaan ja koitetaan pärjätä ja tehdään salapoliisityötä että mistä löytyy kohtaaminen ihmisen kanssa. Pidetään vähän silmiä ja korvia auki ja tallataan eteenpäin mieli avoimena, lakataan odottamasta kultaomenoita.

Lemmikkieläin on monelle ihmiselle hyväksi. Sitä pitää hoitaa ja huolehtia - usein siitä on huolta ja murhetta. Eläimen kanssa seurustellessa ei ole yksin, eihän se ole ihminen, tosin monella on lemmikkieläin antamassa elämään sisältöä.

Vierailija
34/36 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nykyään ei ihmisiin tutustu, kaikilla on ne omat piirit ja kiireet. tinderissäkään ei tule oikein osumia ei sitte millään.

Vierailija
35/36 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki ihmisillä on niin kiireitä nykyään ja asun Pk-seudulla täälä vaa kaikilla raha mielessä ja kaikilla omat piirit, tunnen itteni hyvin ulkopuoliseksi ja yksinäiseksi kun ei tunne oikein ketään.

Vierailija
36/36 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ei jotenki ihmiset tykkää mulle on sanottu et mä oon täysin sekopää en osaa käyttäytyä ja haukun ihmisiä tai oon ilkee, en tiedä mistä se johtuu jotenki mä oon masentunut vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi