Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ihastu kunnollisiin miehiin, ahdistaa

Vierailija
16.01.2023 |

Olen yrittänyt nyt kolmen epäonnistuneen ja satuttavan parisuhteen jälkeen katkaista kierteen ja tehdä järkevämpiä valintoja ihmissuhteissa. Aiemmin olen päätynyt suhteisiin epäluotettavien pettäjien tai päihdeongelmaisten kanssa, nämä asiat toki eivät tulleet ilmi suhteen alussa. Lopputuloksena on joka tapauksessa ollut paljon sydänsuruja ja henkisiä haavoja. Olen viimeisimmän suhteen jälkeen ollut sinkku jo melkein kolmen vuoden ajan ja sinä aikana käynyt terapiassa tekemässä itsetutkiskelua. Tiedostan, että lapsuuden kokemuksista johtuen olen altis päätymään epäterveisiin suhteisiin ja vedän puoleeni ihmisiä jotka eivät ole hyvästä. Tietoisesti olen yrittänyt nyt tehdä toisenlaisia valintoja, olen käynyt treffeillä ja tapaillut pidempäänkin sellaisia miehiä joissa voisi olla ainesta parisuhteeseen. Mutta en vain millään ihastu keneenkään, en tunne mitään heitä kohtaan. En siis selkeästi kykene syttymään miehistä joiden kanssa terve parisuhde voisi syntyä. En odota mitään palavaa rakastumista enkä hormonihuuruja, mutta on vaikeaa rakentaa suhdetta jos minkäänlaista vetovoimaa ei ole.

Voiko tälle tehdä jotain? Terapiasta olen saanut apua siihen, että ymmärrän miksi tunnen vetoa tietynlaisiin ihmisiin. Mutta ei siellä ole löytynyt ratkaisua siihen miten voisin löytää yhteyden myös niihin kunnollisiin miehiin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat rakastaa ja kunnioittaa itseäsi, pidät terveet rajat, ja lopetat kaiken itsesi kaltoinkohtelun. 

Kohtele itseäsi kuin toivoisit muiden kohtelevan itseäsi. 

Kun en anna itsesi olla epäluotettava, hyväksikäyttävä ITSEÄSI kohtaan, se tulee tavaksi, ja vedät puoleesi samankaltaisia ihmisiä.

Toki tapaat kaikenlaisia miehiä, mutta et lähde etenemään epäkunnioittavien ja epäterveiden miesten kanssa. Lopetat mahdollisen ns. pelastamisen, koska ainoa jota voit pelastaa on oma itsesi.

Vierailija
2/6 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alat rakastaa ja kunnioittaa itseäsi, pidät terveet rajat, ja lopetat kaiken itsesi kaltoinkohtelun. 

Kohtele itseäsi kuin toivoisit muiden kohtelevan itseäsi. 

Kun en anna itsesi olla epäluotettava, hyväksikäyttävä ITSEÄSI kohtaan, se tulee tavaksi, ja vedät puoleesi samankaltaisia ihmisiä.

Toki tapaat kaikenlaisia miehiä, mutta et lähde etenemään epäkunnioittavien ja epäterveiden miesten kanssa. Lopetat mahdollisen ns. pelastamisen, koska ainoa jota voit pelastaa on oma itsesi.

Tähän olen pyrkinyt. Tunnepuoli vain laahaa perässä kun en kertakaikkiaan tunnu kiinnostavan miehistä jotka olisivat minulle hyväksi. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vähemmän tatuointeja sitä vähemmän ongelmia.

Vierailija
4/6 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljoonat vuodet evoluutiota, siinä on paha taistella vastaan.

Vierailija
5/6 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin on ihan turha naisia syyllistää. Kuten tästäkin aloituksesta ilmenee ei kyseessä ole tahdonalainen asia, ihminen voi haluta kiinnostua kunnollisesta miehestä, mutta järki ja tunteet elävät omaa elämäänsä ja itseään on hankala pakottaa kiinnostumaan kenestäkään.

Vierailija
6/6 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi