Onko lyhyille, hintelille ja fyysisesti heikoille miehille kysyntää?
Onko tällaisille miehillä mitään markkina-arvoa, kun nettideittailu on pituudenkin takia yhtä tyhjän kanssa? Salillta saa paremman kropan, mutta se nähdään automaattisesti kompensointina, koska on lyhyt.
Tietysti jos on maailman kuulu julkkis, niin on täysin yhdentekevää, että miltä näyttää.
Kommentit (43)
Tuollaisen miehen haluaisin, jos ylipäätään haluaisin parisuhteen. Ei saa olla liian pitkä ja lihaksikas eikä saa olla liian leveä leuka. Mieluiten hoikka ja siro. Mutta olen mieluummin sinkku, kun ei tuollaista miestä löydy mistään jolla olisi vielä luonnekin kohdillaan.
Jos on komea naama, tuollaiselle miehelle on naisia liiaksikin tarjolla.
Ehkei varsinaisesti kysyntää, mutta varmasti on heitäkin, joita ko. piirteet eivät haittaa.
Käännä ominaisuudet vahvuuksiksi
Hyvä terve itsetunto ja positiivinen elämänasenne tärkeitä niin karismaa pukkaa
Eipä oikeastaan ole. Vaatteet peittävät miehillä vatsaröllykät ja usein nämä pullavat kädet levällään kävelevät miehet kiinnostavat naisia. Itse omaan v-mallisen kropan eli kapean vyötärön ja suhteessa leveät hartiat ja jonkin verran lihasta, mutta löysät vaatteet päällä näytän lähinnä muodottomalta ja laihalta. Naiset vaikuttuvat näistä nallekarhumaisista miehistä joilla on massaa.
Vierailija kirjoitti:
Eipä oikeastaan ole. Vaatteet peittävät miehillä vatsaröllykät ja usein nämä pullavat kädet levällään kävelevät miehet kiinnostavat naisia. Itse omaan v-mallisen kropan eli kapean vyötärön ja suhteessa leveät hartiat ja jonkin verran lihasta, mutta löysät vaatteet päällä näytän lähinnä muodottomalta ja laihalta. Naiset vaikuttuvat näistä nallekarhumaisista miehistä joilla on massaa.
Mä pidän paljon enemmän tuosta v-mallisesta vartalotyypistä kuin nallekarhumaisesta, ja tiedän etten ole ainut.
Jos olet älykäs ja karismaattinen, niin ehdottomasti kyllä! Itse tykkään tosin niistä salilla kävijöistä, miehellä pitää olla hauista ja hartialinjaa, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Niin jos on pitkä. Väitteesi ei todellakaan pidä paikkaansa, jos esimerkiksi mies olisi 160cm/55kg. Julkkikset tai muuta statusta omaavat ovat asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Huijaatko itseäsi vai muita...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin jos on pitkä. Väitteesi ei todellakaan pidä paikkaansa, jos esimerkiksi mies olisi 160cm/55kg. Julkkikset tai muuta statusta omaavat ovat asia erikseen.
Tätä se keskimittaisen tai lyhyen miehen arki on. Naisille merkkaa hyvin yksinkertaiset asiat miehessä kuten juuri pituus ja/tai massa ja koko. Sillä ei ole mitään merkitystä miten sopusuhtainen esim. miehen kroppa ja naama ovat ja tottahan se on, että vartalo nähdään vasta viimeisenä ja lyhyt mies ei sinne asti välttämättä koskaan pääse...
Vierailija kirjoitti:
Laita tarkemmat vaatteet.
Tilanne taitaa olla Suomessa se, että naisten taso on laskenut niin surkeaksi, että miehet eivät edes tajua, että naiset etsivät suhdetta.
Olettaavat vaan jo naisen ulkonäöstä, että nämä ovat sairaita, ongelmaisia tms. ja että viestivät habituksellaan, että haluavat tulla jätetyiksi rauhaan.
Nyt ne muutamat naiset, jotka näyttävät normaaleilta saa ihan liikaa huomiota ja miehet ihmettelee, että mikä täällä oikein enää kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita tarkemmat vaatteet.
*Tiukemmat
On jos on jännittävä.