Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrankin asiakkaalle rehellinen palaute! Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
16.11.2006 |

-----Alkuperäinen viesti-----

Lähettäjä: Palautelomake [mailto:palautelomake@citymarket. fi]

Lähetetty: ke 8.11.2006 10:37

Vastaanottaja: Morottaja Carita; Asiakas Palaute

Kopio:

Aihe: Talopalaute: Palautelomake vastaanotettu

Viesti: Ostin kyseisestä liikkeestä Duracell patterin joka sitten ei käynnytkään laitteeseen kun tulin kor´tiin kun meidän 8 v. poika avasi pakkauksen ja kokeili patteria kaukosäätimeen, kun yritin palauttaa sitä kuittia vastaan niin eipä onnistunutkaan, mikä mielestäni on aika huonoa asiakaspalvelua. Olen aikaisemmin vastaavasti saannut toisen kaupparyhmittymän liikkestä vastaavasssa tapauksessa ilman mutisemista vaihtaa tuotteen vaikka se on avattu. Eli nyt toivon että tämän palautuksen saisi hoidettua kun yksi pieni patteri sentään maksoi 4.19 ?. Jos en saa rahoja takaisin niin tulen todellakin käyttämään tulevaisuudessa toisen kaupparyhmittymän liikkeitä. Toivon että saan yhteydenoton sähköpostitse mitä pikemmiten. Kiitos !

----------------

Marttunen Petri < petri. marttunen@citymarket. fi> kirjoitti:

----------------

Hyvä (ent.) asiakkaamme. K-Citymarket -ketju on tiedostava ja henkistä kasvua suosiva kauppaketju. Uskomme siihen että emme loukkaa asiakkaidemme älykkyyttä ja kohtelemme heitä reilusti. Tämän vuoksi yleisenä periaatteenamme on että täysi-ikäisten ihmisten tulisi osata ottaa vastuu omista virheistään. Samaten täysi-ikäisten ihmisten tulisi K-Citymarket -ketjun mielestä osata lukea sen verran että pystyisi tarkistamaan ohjekirjasta tai laitteen vanhasta paristosta minkälaisen pariston tarvitsee. Tiedän että se ei aina ole helppo tehtävä, mutta uskoaksemme sen ei pitäisi olla kovin paljoa haastavampaa kuin, esimerkiksi, lapsen siittäminen jossa ilmeisesti olette onnistuneet. Mielestänne oli siis huonoa asiakaspalvelua että ette saaneet palauttaa paristoa jonka itse olitte valinneet väärin. Se, mitä te kutsutte huonoksi asiakaspalveluksi on täällä tosimaailmassa rahan säästämistä. Kokeilisitte itse heittää vaikka kolme euroa menemään joka kerta kun kohtaatte idiootin. Ei tulisi pidemmän päälle kovinkaan edulliseksi, ei. Mutta ainakin voisit onnitella itseäsi hyvästä asiakaspalvelusta.

Tykistössä on pattereita, radiossa on paristoja. Näin tiedoksenne.

Mutta. Tanja, hitsi vieköön. Itkemisesi ja epiksen huutamisesi sai minut oikeastaan hyvälle tuulelle. Ajatellessani että joku raukka joutuu viettämään loppuelämänsä kanssasi ja että minun ei tämän jälkeen tarvitse mahdollisesti olla missään tekemisissä kanssasi sai aikaan uskomattoman lämpimän tunteen rinnassani. Se ei tietysti kauaa kestä, mitä todennäköisimmin jo muutaman minuutin kuluttua eteen osuu uusi idioottiasiakas jonka jälkeen olen entinen kyyninen itseni. Mutta otetaan tästä kaikki irti niin kauan kuin sitä kestää: Sinä saat rahasi takaisin. Luoja tietää, sinä tarvitset ne 4,19e ostaaksesi itsellesi parin kiveksiä. Tule käymään myymälässämme niin sovitaan asiasta. Mutta älä tule silloin kun minä olen paikalla, päivästä riippuen saattaa olla että löisin teitä suoraan nenävarteen.

Hyvää jatkoa ja kaikkea muuta sellaista

K-Citymarket Vaasa Keskusta

Vapaa-aika

PS. Soitin jo Anttilalle sekä Prismalle. Hekään eivät halua teitä.

--------------------

Hyvä asiakkaamme.

Pahoittelen todella paljon äsken lähettämääni viestiä. Kyseessä oli puhtaasti talon sisäiseksi vitsiksi tarkoitettu vastaus jonka ei pitänyt lähteä teille asti. Se kuitenkin vahingossa lähti mikä oli virhe. Viestin sävy oli ilkeä, suoraan sanottuna se oli puhtaasti vittumainen. Koko viestin kirjoittaminen oli lapsellista, tiedän sen hyvin mutta työpaikkahuumori voi olla toisinaan julmaa. Se ei kuitenkaan ole mikään tekosyy sille mitä tein ja olen todellakin asiasta erittäin pahoillani.

Pariston saatte ilman muuta palauttaa, se olisi tässä tapauksessa ollut muutenkin päätöksemme. Mikäli haluatte ottaa yhteyttä, suora numeroni töihin on 06-3275630. Mikäli haluatte ottaa yhteyttä asian tiimoilta tavaratalojohtajaani, ymmärrän täysin. Hänen nimensä on Carita Morottaja ja hänet voi tavoittaa maanantaina numerosta 06-3275601.

Olen todellakin pahoillani tästä, näin ei olisi saanut tapahtua, mutta niin kävi. En voi selitellä tekoani.

Citymarket Vaasa Keskusta

Vapaa-aika

Juha Västilä

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansa on puhunut!

Vierailija
42/77 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. iltalehti. fi/uutiset/200611155368333_uu. shtml

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa uskomatonta mikäli jokin kauppaketju tälläisen viestin laittaisi asiakkaalleen...

Vierailija
44/77 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilöiden nimet ovat löytyneet netistä, s-posti osoitteet täsmäävät, viestit ilmaantuivat nettiin ennenkuin uutinen tuli julki ja ennenkaikkea kuka viitsisi kirjoittaa noin pitkästi pelkästään vitsin takia...

Vierailija
45/77 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkuja vaan Vaasaan!

Vierailija
46/77 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostetaan nyt wanhaa

Vierailija
47/77 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan usko. Miten tuo viesti muka olisi päätynyt julkisuuteen?

Vierailija
48/77 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin niitä idioottiasiakkaita pitääkin kohdella. Anteeksi pyyntö ihan turha

Vierailija
49/77 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajunnut postin lähteneen asiakkaalle. Varmaan aika hieno...

Vierailija
50/77 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mistä tuo alkuperäinen meilikeskustelu on tänne päätynyt ??

Vierailija
51/77 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sääliksi käy sitä myyjää, asiakasta ei niinkään ;D

Vierailija
52/77 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälin myyjää kun tämä on oikein nimellä julkisuudessa..

KUKA on alittanut alkuperäsen keskustelun tänne oikein nimet mainiten ?

Ilmeisesti asiakas . Hyi sinua, voit joutua poliisikuulusteluun

Vierailija
53/77 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa!

Vierailija
54/77 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanattaisi oikeasti ehkä asiakkaitten opetella katselemaan mitä paristoja ostelevat. ja ostaa sitten sen mukaan niitä.

Ja oikeasti näitä idiootteja on liikkeellä paljon.

Esim jos kaupassalukee, emme vaihda alusvaatteita niin johan joku toope tulee ruikuttamaan, että voinko vaihtaa, kun nämä olikin liianpienet. hei haloo miksi ostaa pienet alunalkaen. ja sitten itketään kun myyjä sanoo, että anteksi mutta emme vaihda alusvaatteita.. siis oikeasti ottakaa ihmiset vastuu omista osotksistanne. ei se ole kaupanvika jos asiakas ostaa vääriä paristoja tai kalsareita.

Vierailija
55/77 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paketista avattua paristoa :) Vastauskirje oli tietysti hieman liian suorasukainen...

Vierailija
56/77 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se ostaja aika helvetin idiootti jos ihan itse ostaa vääränkokoisia paristoja, ei se ole kaupan vika.

Vierailija
57/77 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan olisi jono ostajia sitä pyytämässä...

Vierailija
58/77 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tämä viesti oli aika törkeä... säälin sen lähettäjää kun joutui julkisuuteen

Vierailija
59/77 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

on se ostaja aika helvetin idiootti jos ihan itse ostaa vääränkokoisia paristoja, ei se ole kaupan vika.

Vierailija
60/77 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. vaasalainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän