Todella ahdistava terveysmurhe
Aluksi, toivon että minua ei leimata oireideni perusteella hulluksi, vaikka siltä tämä ehkä kuulostaakin.
Minulla alkoi viime vuoden joulukuussa kamala yskä ja nyt tilanne on eskaloitunut siihen pisteeseen että pelkään joka päivä kuolevani hetkenä minä hyvänsä.
Yskä tuntuu enää lähestulkoon kaulan alueella, eli keuhkoni tuntuvat todella tyhjiltä ja sairailta. En tämän vuoksi pysty enää aivastamaan, vaikka kuinka kaivaisin nenää tai katsoisin kirkasta valoa. En ole nukkunut ikuisuuksiin kunnon yöunia. Samoin myöskään aistini eivät enää toimi kunnolla. En säikähdä mistään, en kutise, en tunne mitään. Olen käynyt lääkärissä kerran tämän vuoksi, mutta hänen mielestään tämmöinen tila ei ole mahdollista. Olen saanut astmapiipun käyttööni mutta siitä ei ole ollut minulle apua. Tilanne on todella ahdistava etenkin siksi että olen vasta 22 vuotias ja vastasyntyneen äiti.
Kommentit (61)
Pitäisikö sinun käydä toisella lääkärillä?
Mites sulla noin muuten menee elämässä?
Kaikkea parasta sinulle. Toivottavasti löytyy asiallista apua tuohon vaivaan.
Otata verikokeet. Koko veren kuva.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko sulla siinä astmapiipussa hoitavaa lääkettä vai avaavaa lääkettä?
Astmapiipussa on avaavaa lääkettä.
Sinuna menisin hoitajalle heti ensi viikolla. , sieltä lekurin kautta tarkempiin tutkimuksiin.
Pitää vaiva tarkistaa, mitä se on. Toki osa ahdistustakin voi olla siihen sekoittuneena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Astmapiipussa on avaavaa lääkettä.
Onko siis ollut flunssan kaltaisia oireita vai vaan perus yskää? Onko tullut limaa esim ylös?
Vierailija kirjoitti:
Mites sulla noin muuten menee elämässä?
Koen että muuten elämässäni menee hyvin, mutta tietysti tämä vaiva hallitsee jokapäiväistä elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Sinuna menisin hoitajalle heti ensi viikolla. , sieltä lekurin kautta tarkempiin tutkimuksiin.
Pitää vaiva tarkistaa, mitä se on. Toki osa ahdistustakin voi olla siihen sekoittuneena.
Ei hoitajalle saa julkisella aikaa viikossa. :D
Vierailija kirjoitti:
Olen ensiviikolla menossa uudestaan lääkärille. Toivon todella, että minut otetaan tosissaan tämän vaivan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ottanut koronarokotteita? Monilla mennyt terveys näiden myötä. Kaikkea parasta paranemiseen. Elämmr kovia aikoja valheiden planeetalla.
Ei johdu koronarokotteesta vaan sairastetusta koronasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää vaiva tarkistaa, mitä se on. Toki osa ahdistustakin voi olla siihen sekoittuneena.Olen ensiviikolla menossa uudestaan lääkärille. Toivon todella, että minut otetaan tosissaan tämän vaivan kanssa.
Nykyään monesti sairaaloissa ei enää oteta tosissaan pahojakaan vaivoja. Hämärää toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ottanut koronarokotteita? Monilla mennyt terveys näiden myötä. Kaikkea parasta paranemiseen. Elämmr kovia aikoja valheiden planeetalla.
Selvä. Otitko koronarokotteita? Aika kova tauti iskeny jos oot ottanutkin. Monta oot ottanu?
Miksi pitäisi aivastaa, jos ei aivastuta? Tarkoituksella kaivaa nenää jne.?
Kuulostat mielenvikaiselta, vaikka aloituksessa asian torjuitkin.
Kuten hullut aina. Muutenhan ei olisikaan hullu.
Koska eikö noiden piikkien pitäis estää kova tauti, ja nyt oot ollu jo vuoden putkee kipeenä? Ootko siis ottanu niitä piikkejö vai et?
Vierailija kirjoitti:
Koska eikö noiden piikkien pitäis estää kova tauti, ja nyt oot ollu jo vuoden putkee kipeenä? Ootko siis ottanu niitä piikkejö vai et?
Tämä yskä ei liity mitenkään koronaan. Sairastin koronan lievin oirein lokakuussa 2022. Olen ottanut 2 rokotusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvä. Otitko koronarokotteita? Aika kova tauti iskeny jos oot ottanutkin. Monta oot ottanu?
En ole aloittaja. Veikkasin vain tuota koronaa. Todella harvassa nuo rokotteesta tulevat haitat. Sen sijaan korona voi aiheuttaa, jos jonkinlaista vaivaa jälkikäteen. Todennäköisesti tässäkin tapauksessa kyse siitä.