Marraskuisten torstai
Kommentit (24)
Fyysinen kunto on ollut tällä viikolla vähän kehno niin en ole jaksanut edes käydä koneella...
Uusia vauvoja syntynyt paljon :)
En nyt tällä kertaa poiminut tekstistä vauvan syntymiä tuonne listaan mutta sinne saa ed. ilmoittaa tietojaan :)
Päivitän sitten vähän tiuhempaan niitä sinne, nyt kun olen kunnossa.
Swehina ja tyttö 2vk1pv
Vaikka oma nyytti tuhisee jo tossa kehdossa, niin olen koittanut käydä lukemassa myös tätä odottavien pinoa. Että hengessä ollaan mukana vielä teidän kanssanne! Kyllä ne vaavit sieltä sitten tulevat kun aika on.
G: mä en ollut pakannut sairaalakassia etukäteen ja ainut asia jonka tiesin tarvitsevani vaatteiden ja pesuvälineiden lisäksi oli kännykän laturi ja sen sit tietty unohdin. Yksi kirja oli mukana sairaalassa, mutta en sitä avannutkaan. Lehtiä lainasin päiväsalista ja kyllä niitä varsin hyvin ehti ja huvittikin lukea, kun meitin pienokainen oli sairaalassa ja myös täällä kotona kovin uneliasta sorttia. Käsitöitä en tee, joten kutimet ei olleet tarpeen.
Nyt täytyy koittaa siirtyä yöpuulle, kun on nämä yöt vähän rikkonaisia vaavin kanssakin. Huomenna pitäis myös viedä esikoinen päiväkotiin muutaman tunnin visiitille, kun hän alkaa kyl jo täällä kotona vetää pitkin seiniä. Vauvan punnitus on myös huomenna neuvolassa. Ihan vaan tsekataan, että paino on lähtenyt nousemaan.
Olen muuten toipunut ihan älyttömän nopeasti synnytyksestä. En olis uskonut. No ei tullut tikkejä tms. joten ei jäänyt suuremmin paranneltavaa. Muistan vaan esikoisen jälkeen, kun noin kolmen viikon päästä synnytyksestä oli vielä vaikeuksia kävellä. Nyt täällä on jo tehty kauppareissuja ja touhuttu vaikka mitä.
Hyvää yötä, Lempi + Inkeri 7 pvää
Kumiorava! Meillä on sama la ja nyt sama synnärikin :) Mikäs on sun arvaus vauvasi syntymäpäiväkis? Itse olen veikannut 29.11, eli epäilen, että yliajalle menee!
CC:lle paljon voimia lähettelen!! Kurja tilanne sulla. Ihan tuli pahamieli puolestasi :( halit!
Täällä ei kummempaa. Flunssa alkaa hellitää. Korva on vaan vielä vähän kipeä. Pitää ensi neuvolassa pyyttää th:ta sinne kurkkaamaan. Maanantaina kun kurkkas, näki vain vahaa ja sanoi, että se on huuhdeltava pois. No tänään huuhdeltiin, vaan ei hellittänyt. Olisko sitten tulehdus? Saa nähdä. Päivällä oli niin ikävää, menkkajomotusta koko ajan, että laitoin masulle tukivyön ja otin Panadolin.. helpotti! Nyt koko illan on oikeestaan ollut aika hyvä olo.
nyt nukkumaan, öitä!
äitikki rv38+4
Laitetaas nyt ekana nuo neuvolakuulumiset kun ne aamulla lupasin.
Pissa edelleen puhdas, hb:tä ei mitattu edes, veriarvot on kohdallaan, tulokset olivat tulleet siitä RH kontrollista siis.
Painoa tullut 900g vkossa lisää ja turvotus myös hiukkasen lisääntynyt, tänään jo vähän tarkasteltiin että onko paha niin terkan mielestä ei.
Paineet 121/89 eli alkaa kohoamaan.
Kohdunpohjankorkeus 35, lapsiveden määrä normaali ja edelleen raivotarjonnassa, melkein kiinnittynyt (tämä sairaalan kertomuksesta), sydämen syke ok ja liikkuu edelleen paljon.
Terkka selvitti koneeltansa kättärin tietoja musta että mitä viime vkolla on tehty koska ei oltu laitettu kaikkea neuvolakorttiin, no ei ihme, sellanen hulinahan siellä kättärillä silloin oli kun siellä olimme.
Sain vielä ajan ensi vkon keskiviikoksi, samalla kerralla on pojan 1½v neuvolakäynti joten mulle tehdään vain tarpeelliset testit nopsaan siinä jossain välissä kun vain pystytään ja toivotaan että pystytään, muuten joudun menemään vkon päästä perjantaina sinne ja sanoinkin jo että en jaksa ravata siellä niin hemmetin usein =D, onneks on todella ymmärtäväinen terkkari meillä tuossa neuvolassa.
Oma olo alkaa olemaan aika tuskastunut ja katsotaan nyt millon vauva päättää maailmaan tulla, ihan samanlailla lähti pojasta paineet nousuun muutama vko ennen synnytystä joten voi olla että 3 vkoa on vielä " kärvistelyä" luvassa.
Tänään sitten tulikin neuvolan jälkeen lähdettyä veljen kanssa " shoppailemaan" , käytiin vain Biltemassa katselemassa jos sattuis löytymään oikean kokoisia foliovuokia niin ei löytynyt, joulupaperit kyllä löyty, no eikähän veljeni sitten vielä halunnut mennä katselemaan autoja viereiseen liikkeeseen ja olihan siellä sitten yksi siisti Volvo, keskustelivat siinä tovin myyjän kanssa 20-30min ja hupsistakeikkaa, autokaupathan siinä sitten tekivät joten veljeni siis päätti samalla vaihtaa autonsa kun väliraha saatiin sopivaks =D, nyt sitten täällä oottelen innolla että pääsen itse ajamaan vielä tuota uutta autoa, sanoin että ajan vasta sitten kun vauva on syntynyt.
Tän pvän saldona on sitten ollut varmaan 10 melkein kaatumista liukkaalla jäällä, perhepiiri, miehen kanssa kauppakeskuksessa käyminen, neuvola, lasten mummolassa käynti, veljen kanssa shoppailu ja ruokakaupassa käynti. Ei muuten ihme että " vähän" väsyttää nyt ja ajattelinkin mennä aivan kohta tästä nukkumaan.
Niin ja siitä kaveristani josta eilen mainitsin niin synnytys on käynnissä mutta etenee todella hitaasti, katsotaan jos vkonlopun aikana edes syntyisi.
Edelleen 37+6